Dlaczego Marketing Professional nie korzysta z eKartek na co dzień

Tytuł:
Dlaczego specjalista ds. Marketingu nie używa kart elektronicznych na co dzień?

Liczba słów:
279

Podsumowanie:
Jesteś specjalistą od marketingu. Gdybyś miał odpowiedzieć na kilka pytań, czy byłbyś w stanie? Pozwól, że zapytam.

Słowa kluczowe:
marketing, biznes,

Treść artykułu:
Jesteś specjalistą od marketingu. Gdybyś miał odpowiedzieć na kilka pytań, czy byłbyś w stanie? Pozwól, że zapytam. Jakie są urodziny Twoich dziesięciu najlepszych kupujących? Jaka jest data ich rocznicy ślubu? Ile mają dzieci i jakie są ich urodziny. Co im się podoba, a czego nienawidzą? Czy są głęboko religijni? Jaka jest ich ulubiona restauracja? Mogę odpowiedzieć na kilka dodatkowych pytań, ale czuję, że rozumiesz to, co próbuję powiedzieć.

W tym wyścigu o zamówienia, kto wygra? Ktoś, kto wie o swoim kupującym więcej niż inni? Takiego, który wie, jak odnosić się do kupującego na poziomie osobistym i kogo kupujący zacznie powoli traktować jak przyjaciela rodziny. Aby to osiągnąć, musisz wiedzieć o swoim kupującym i wykorzystać te informacje do zwiększenia swojej dobrej woli. Pozwól, że powiem ci, jak bardzo łatwo możesz to zrobić za pomocą kartek elektronicznych.

Okazje, w których możesz wysłać e-kartki do kupujących – Urodziny kupującego, jego współmałżonka i dzieci to jeden dzień, którego nie możesz przegapić. Należy wykorzystać rocznicę ślubu, narodziny dziecka, gratulacje dla dziecka za dobre wyniki na egzaminie, ukończenie szkoły, wszystkie święta i każdą inną okazję, kiedy zechce otrzymać Twoją kartkę. Nie przegap ani jednego takiego dnia, nawet jeśli spodziewasz się kolejnego zamówienia po roku. Uwierz mi, że do tego czasu zbliżysz się tak blisko, że kupujący nie zadzwoni do nikogo innego. Marketing to sztuka. Użyj kartek elektronicznych, aby to udoskonalić bez żadnych kosztów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *