Dlaczego inteligentni ludzie nie wiedzą, jak sprzedawać

Tytuł:
Dlaczego inteligentni ludzie nie wiedzą, jak wprowadzać na rynek

Liczba słów:
1006

Podsumowanie:
Twój sukces jako wykształconego profesjonalisty zależy od tego, co wiesz, twoje wykształcenie, twoja inteligencja i twoja kreatywność. Nawet jeśli dopiero zaczynasz, osiągnąłeś sukces tylko po to, aby zdobyć wiele stopni i zdać te egzaminy licencyjne! Twoi klienci wracają i polecają, ponieważ wykorzystujesz swoją wiedzę i wgląd, aby poprowadzić ich do odpowiednich odpowiedzi w ich wyjątkowych sytuacjach.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
Ale kto rozwija Twój biznes, gdy jesteś zajęty zaspokajaniem potrzeb klientów? Co robisz, aby przyciągnąć i utrzymać stały strumień wykwalifikowanych, zmotywowanych potencjalnych klientów? Jak znaleźć i zatrzymać interesujących klientów, którzy płacą Ci tyle, ile jesteś wart? Podobnie jak większość profesjonalistów, możesz nie być w stanie odpowiedzieć na te pytania, ponieważ odpowiedź dotyczy marketingu.

Oczywiście, polecenia mogą być dobrym źródłem nowych klientów, ale to tylko jedno podejście w systemie zrównoważonych strategii gwarantujących, że będziesz mieć wielu pożądanych klientów tak długo, jak chcesz. Nie ma znaczenia, ile otrzymujesz poleceń, jeśli nie wiesz, jak zbudować i rozszerzyć potencjalną relację, którą reprezentuje każde polecenie.

Jako inteligentna osoba masz do dyspozycji wiele opcji przyciągania większej liczby klientów do swojej firmy. I nie muszą uwzględniać kosztownych rzeczy, które przychodzą na myśl, gdy mówisz „marketing”, takich jak eleganckie broszury, reklamy czy poczta bezpośrednia.

Jednak sama wiedza zawodowa nie wyróżni Cię na zatłoczonym rynku… ani nie przyciągnie do Ciebie klientów. Musisz dać im znać, że istniejesz, i pomóc im zrozumieć, dlaczego jesteś inny – dlaczego masz wyjątkowe kwalifikacje, aby zaspokoić ich potrzeby. Nazywa się to pozycjonowaniem. Potrzeba przemyślanej, kreatywnej pracy, aby osiągnąć ten pierwszy, najważniejszy krok w przyciąganiu większej liczby klientów.

Kiedy już określisz swoją pozycję, masz jeszcze cztery główne kroki, które przyciągną klientów do Ciebie i Twojej firmy: opakowanie, promocja, przekonanie i wydajność. Każdy krok wymaga, abyś był w stanie komunikować się z docelowymi klientami na różne sposoby, które są dla nich zrozumiałe – w ich języku opartym na potrzebach, a nie w języku eksperckim.

Krótko mówiąc, oto niektóre z twoich strategii na każdym głównym etapie przyciągania większej liczby klientów:

Pozycjonowanie: nisza, specjalność, specjalność, reputacja, wyjątkowa przewaga konkurencyjna, światopogląd zorientowany na klienta, mówienie nie, zaangażowanie, brak planu B, zgodność, wiedza o sobie, re-nisza

Opakowanie: dzielenie się wiedzą, artykuły, raporty, ankiety, strony internetowe, slajdy, płyty CD / kasety, filmy, książki, mini -książki

Promocja: dzielenie się wiedzą, mówienie, pisanie, networking, skierowania, biuletyny, e-biuletyny, listy, pocztówki, telefony, teleklasy

Perswazja: słuchanie, diagnoza, otwartość, ciekawość , wizja, edukacja, prezentacje, pytania, polecanie, zapewnianie, dzielenie się

Wydajność: kompetencje, rozwiązania, wyniki, dotrzymywanie obietnic, zarządzanie oczekiwaniami, inteligencja, kreatywność, gwarancje, dziękuję, zaangażowanie, chodzenie po rozmowie, innowacja , wytrwałość, uczciwość, szczodrość, wyrównanie wewnątrz firmy, pozostawanie w kontakcie, zarządzanie c ompetence

Możliwe, że jesteś na krzywej uczenia się na jednym lub kilku z tych głównych etapów. Nawet jeśli działasz w biznesie od lat i zbudowałeś odnoszącą sukcesy firmę, przeniesienie swojej praktyki na wyższy poziom oznacza ustanowienie nowych wskaźników, upewnienie się, że Twoja nisza nie zestarzała się i poznanie nowych sposobów na osiągnięcie kolejnego etapu w firmie. wzrost lub dojrzałość.

W przypadku większych firm może teraz nadszedł czas, aby zwrócić uwagę na to, w jaki sposób Twoja firma spełnia obietnicę Twojej marki – czy zleceniodawcy, kierownictwo i pracownicy naprawdę „chodzą na głos” o tym, co obiecujesz na rynku? A może jesteś, jak wiele profesjonalnych firm usługowych, szewcem, którego dzieci nie mają butów?

A może obsługujesz „klientów wewnętrznych” w bardzo dużej organizacji i potrzebujesz wsparcia lub poparcia dla usług oferowanych przez Twój dział. Możesz zastosować te zasady i strategie do pracy, aby zostać zauważonym, zostać zaproszony, przyciągnąć pozytywną uwagę i uzyskać akceptację.

Co więc mądrze zrobić, aby przyciągnąć więcej klientów? Oto kilka sugestii:

Podnieś rolę marketingu strategicznego w swojej praktyce do świadomego poziomu. Włącz go do porządku dziennego i zastosuj w nim swoje sprytne rozwiązania, tak jak w przypadku każdego innego kluczowego aspektu Twojej firmy.

Stwórz niszę dla swojej praktyki – nie możesz być wszystkim dla wszystkich. Jednak tylko dlatego, że lubisz pracować na określonym rynku lub wolisz specjalne podejście, nie oznacza to Twojego celu. C

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *