Dlaczego i kiedy powinieneś podnieść ceny

Tytuł:
Dlaczego i kiedy należy podnieść ceny

Liczba słów:
320

Podsumowanie:
Czy zastanawiałeś się nad podniesieniem cen, ale nie jesteś pewien jeśli powinieneś? Cóż, jestem tutaj, aby powiedzieć, że powinieneś.

Więc zacznijmy od tego, dlaczego? Ponieważ chcesz podnieść ceny, aby zawsze mieć miejsce dla nowych klientów!

Jeśli masz stałą rezerwację u stałych klientów, nigdy nie będziesz mieć miejsca dla nowych klientów, co sprawia, że jesteśmy kreatywni. Bycie zadowolonym z tych samych starych ludzi każdego dnia ostatecznie zakończy się utknięciem w rutynie i z tyłu.

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, porady dotyczące salonu, salon

Treść artykułu:
Czy myślałeś o podniesieniu ceny, ale nie jesteś pewien, czy powinieneś? Cóż, jestem tutaj, aby ci powiedzieć, że powinieneś.

Więc zacznijmy od tego, dlaczego? Ponieważ chcesz podnieść ceny, aby zawsze mieć miejsce dla nowych klientów!

Jeśli masz stałą rezerwację u stałych klientów, nigdy nie będziesz mieć miejsca dla nowych klientów, co sprawia, że jesteśmy kreatywni. Bycie zadowolonym z tych samych starych ludzi każdego dnia ostatecznie zakończy się utknięciem w rutynie i z tyłu.

Więc o której godzinie pytasz? Kiedy twoje książki są do tego stopnia, że odrzucasz nowych klientów. O wiele łatwiej jest przekonać kogoś, kto nigdy do Ciebie nie przyszedł, aby zapłacił nowe ceny, niż starym klientom, aby zapłacili więcej, niż są przyzwyczajeni.

Gdy podniesiesz ceny, zaczniesz zauważać zmianę w liczbie klientów. Im wyższe są Twoje ceny, tym większy szacunek otrzymasz od klientów, a nowi klienci będą pochodzić z innego poziomu dochodów.

Załóżmy, że kiedyś studiowałeś dużo studentów lub przebywałeś w domu z mamami, a w ciągu ostatnich kilku podwyżek cen zauważyłeś, że teraz zajmujesz się wieloma osobami na poziomie korporacji lub zarządzania i właścicielami firm.

Na przykład, jeśli podniesiesz ceny tylko o 20% i stracisz 10%, co się właśnie stało? Zwiększyłeś swój dostępny czas o 10% i nadal zarabiasz 10% więcej pieniędzy.

Musisz uważać, że utrata kilku klientów jest warta pozyskania klientów z wyższej półki, aby zastąpić tych, których możesz stracić. To kompromis, który jest wart twojego czasu i wysiłku.

Nie bój się więc utraty tych kilku klientów i skup się na zdobywaniu lepszych klientów i zarabianiu większych pieniędzy w dłuższej perspektywie.

Dziękuję za przeczytanie i otrzymuj więcej przydatnych wskazówek biznesowych na mojej stronie internetowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *