Direct Mail Nie zakładaj tylko testowania i śledzenia

Tytuł:
Reklamy bezpośrednie – nie zakładaj, po prostu testuj i śledź

Liczba słów:
772

Podsumowanie:
Latanie na ślepo w marketingu nie jest sposobem prowadź swój biznes

Słowa kluczowe:
marketing biznesowy, poczta bezpośrednia, pocztówki pocztowe, marketing, pocztówki, joy gendusa

Treść artykułu:
lt;b gt; Od czego zacząć: lt;/bgt;

Większość początkujących marketerów ma sprecyzowane, sprecyzowane pomysły dotyczące direct mail, które są daleko od podstaw – najczęściej w obszarze tego, co wydać i ile zrobić. Powinieneś określić, ile jesteś w stanie wydać na budżet marketingowy, wydać go i określić maksymalną liczbę potencjalnych klientów, jaką możesz utworzyć. Na przykład dość często słyszałem to stwierdzenie: „Nie jesteśmy taką dużą firmą. Jak możemy wysłać jednocześnie 2000 pocztówek? – Ponieważ: „A jeśli wszyscy zawołają?” – wydaje się być uzasadnionym problemem, prawda?

Oto rzeczywistość, która za tym stoi: niestety nie wszyscy zadzwonią. Jednak wiele z nich może bardzo dobrze i upewnić się, że ruch w witrynie nie jest większy niż możesz sobie poradzić, jest czymś, o czym warto pomyśleć. Prawdę mówiąc, nie ma pewnego sposobu, aby dokładnie określić, ile osób zadzwoni, jeśli wcześniej nie prowadziłeś tego rodzaju marketingu. Pomyśl o tym w ten sposób. Co by się stało, gdyby wszyscy zadzwonili? Możesz nie być w stanie obsłużyć ich wszystkich, ale poradziłbyś sobie z tak wieloma, jak tylko możesz, prawda?

W tym scenariuszu zmaksymalizowałbyś swój dochód w tym okresie, pod warunkiem, że mógłbyś zamknąć wszystkich dzwoniących! Możesz także zgłębić pomysł rozszerzenia swojej operacji, aby obsłużyć liczbę potencjalnych klientów, które możesz utworzyć.

A co, jeśli nie przekroczysz maksymalnego limitu promocji na samym początku? Możesz sobie pozwolić na wysyłanie 4000 elementów co dwa tygodnie, ale myślisz, że po prostu otrzymasz zbyt wiele połączeń, aby móc je wszystkie obsłużyć. Zamiast tego wysyłasz tylko 2000 i odpowiedź jest przyzwoita. Jednak nadal masz trochę czasu, w którym musisz próbować „produkować” sprzedaż.

Zaoszczędziłeś 400 USD na marketingowych pieniądzach, ale miałeś wystarczająco dużo czasu, w którym mogłeś sfinalizować znacznie więcej sprzedaży niż zrobiłeś. Pytanie brzmi teraz: „Co daje mi więcej pieniędzy w kieszeni? Oszczędność 400 USD na marketingu lub zamknięcie kilku dodatkowych transakcji sprzedaży i potencjalne zarobienie kilku dodatkowych korzyści ”. Bardziej niż prawdopodobne, że odpowiedzią jest wydanie jak największej ilości na marketing, prawda?

Wydając wszystko, na co Cię stać, na marketing, rozpoczynając program, niemal natychmiast maksymalizujesz swoje dochody.

lt;bgt; OK, czas na śledzenie wyników. lt;/bgt;

Mamy nadzieję, że masz więcej niż jeden sposób na próbę pozyskania nowych klientów. Skąd więc wiesz, które z nich działają, a które nie? Skonfiguruj system do śledzenia wyników.

Weźmy na przykład sytuację, w której decydujesz się rozpocząć pocztówkową kampanię marketingową dla swojej firmy. W pierwszym tygodniu wysyłasz 3000 pocztówek. Kiedy zaczynają odwiedzać domy, dostajesz 30 telefonów. Czy wszystkie te ślady pochodziły z pocztówek? Prawdopodobnie nie. Ponieważ tydzień wcześniej dostałeś 8 telefonów i nie wysłałeś jeszcze żadnych pocztówek. Jak więc możesz stwierdzić, kto faktycznie dostał pocztówkę?

lt;igt; Odpowiedź: lt;/igt; Wszystko, co musisz zrobić, to ich zapytać. – Więc jak dowiedziałeś się o naszej firmie? Najtrudniejsze jest upewnienie się, że każdy pracownik w Twojej firmie, który odbiera telefon i może porozmawiać z nowym klientem, pamięta o zadawaniu pytania za każdym razem. Im mniej potencjalnych klientów, którzy odpowiedzą na to pytanie, tym mniej dokładne będą Twoje informacje przy podejmowaniu przyszłych decyzji marketingowych.

Załóżmy teraz, że od jakiegoś czasu wysyłasz pocztówki i przychodzi duża liczba telefonów. Jeśli zadasz pytanie „Więc jak dowiedziałeś się o naszej firmie?” mogą odpowiedzieć: „Dostałem twoją pocztówkę pocztą”. Ale do tej pory wysłałeś pocztówki na 4 różne listy, po 3 razy na każdą. Po czym poznać, z której listy i z jakiej poczty pochodzi ten klient?

lt;igt; Odpowiedź: lt;/igt; Umieść na pocztówkach kod marketingowy, który powie Ci, jaką konkretną pocztówkę otrzymali i kiedy została wysłana.

Nadaj każdej liście nazwę i wprowadź datę w swoim kodzie marketingowym. Jedyne, o co Twoi przedstawiciele muszą zapytać, to „Czy zechciałbyś przeczytać mi kod marketingowy nad Twoim adresem?”. Ten kod powinien zawierać wszystkie potrzebne informacje i pomóc w utrzymaniu jak najdokładniejszego śledzenia wyników marketingowych.

Staraj się nie działać w oparciu o założenia dotyczące „jak sprzedawać”, jeśli nie masz wykształcenia. Upewnij się, że zbierasz wszystkie dane i podejmujesz przyszłe decyzje marketingowe w oparciu o fakty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *