Direct Mail nie jest tym, czym był kiedyś

Tytuł:
Bezpośrednia poczta – nie to, czym była kiedyś

Liczba słów:
2145

Podsumowanie:
Efektywne wykorzystanie bezpośredniej poczty do zwiększenia zysków

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Liczba firm korzystających z bezpośredniego marketingu pocztowego w porównaniu z liczbą firm korzystających z tego medium 10-15 lat temu wynosi zdumiewająco wyższe. Coraz więcej marketerów rozumie jego skuteczność i jest na fali – szczególnie brokerzy hipoteczni.

Wiele lat temu otrzymywanie reklamy w Twojej skrzynce pocztowej było takie, że wszelkie przesyłki reklamowe były nie tylko oglądane, ale także przemyślane. Już nie tak. Od tamtego czasu wymyślono kiedyś termin „poczta śmieciowa” i jestem pewien, że wyrzuciłeś sporą część nieprzeczytanych fragmentów na tyle, by zrozumieć, dlaczego. Więc co możesz z tym zrobić jako marketer? Jak możesz zapewnić sobie największy zwrot z dolara za przesyłkę bezpośrednią? Teraz bardziej niż kiedykolwiek musisz zrozumieć, jak złożyć reklamę reklamową. Bardziej niż kiedykolwiek musisz naprawdę skierować swoje mailingi na określony rynek. A bardziej niż kiedykolwiek musisz uzbroić się w cierpliwość i nauczyć się prowadzić kampanię – bo to jest klucz do sukcesu. Nie zrozumcie mnie źle… direct mail nie umarł – i nie sądzę, żeby w najbliższym czasie umierał. To wciąż kwintesencja kampanii największej firmy. Ponieważ to działa.

W tym artykule nauczę Cię niektórych z tych trzech tematów:

· Projektowanie reklamy bezpośredniej
· Kierowanie reklam na określony rynek
· Kampanie

lt;bgt; Świetny projekt lt;/bgt;
Wiele osób uważa, że jakość każdego projektu graficznego zależy od tego, jak jest on estetyczny: Chociaż nadanie karcie dobrego wyglądu jest ważne, nie można tego dalej od prawdy. Jedyną prawdziwą miarą każdego projektu, przynajmniej komercyjnego, jest „Jak dobrze to ciągnie?”. Przez ciągnięcie rozumiemy, jaki rodzaj odpowiedzi wywołuje? Czy przyciąga telefony, czy przyciąga ludzi do sklepu? W gruncie rzeczy, czy projekt spełnia to, co zamierzał?

Z tego faktu nie można wysnuć wniosku, że zasługa grafika polega na wykonaniu jego projektów. Być może uda Ci się stworzyć najpiękniejszą reklamę, jaką świat kiedykolwiek widział, ale jeśli nie powoduje ona dzwonienia telefonu, nie jest warta papieru, na którym została wydrukowana.

Musisz tworzyć projekty, które są nie tylko atrakcyjne, ale, co ważniejsze, dające odpowiedź niezbędną do osiągnięcia zysku. Chcesz mieć pewność, że ludzie zobaczą Twoją reklamę i będą chcieli Twoich usług. Krótko mówiąc, jeśli reklama nie przynosi żadnych pieniędzy, nie jest to dobra reklama.

lt;bgt; Być albo nie być lt;/bgt;
Łatwe. Powiedz, że w Twoim biurze jest małpa i nie możesz wykonać żadnej pracy. Jedynym wyjściem jest złapanie drobnej rozrywki i FedEx z powrotem do dżungli, z której przybył. Pytanie: Jak łapiesz małpę? Musisz wejść do jego głowy, myśleć jak on. Musisz „BYĆ” małpą, aby dowiedzieć się, co zbliży go na tyle blisko, abyś mógł go złapać.

Każdy potencjalny klient jest jak małpa. Zrobią, co zechcą, chyba że uda ci się ich przekonać, żeby cię wysłuchali. Musisz wejść do ich głowy, pomyśleć jak oni, „BYĆ” nimi. Małpa to proste zwierzę, więc prawdopodobnie możesz zwrócić jego uwagę stereotypowym bananem.

Z drugiej strony istoty ludzkie są niezwykle złożone. Następnie dodajesz, że lista mailingowa jest ukierunkowana i może to być dość trudne. Aby pomóc Ci odpowiedzieć na pytanie, co powinieneś powiedzieć w swojej reklamie, powinieneś użyć trzech rzeczy:

· Uzasadnienie
· Doświadczenie
· Badania

Weź temat niezwiązany z Twoją branżą – czasami lepiej się w ten sposób uczyć. Wybierz coś. Załóżmy, że masz ekskluzywny butik z włoskimi butami damskimi. Chcesz spodobać się kobietom, które lubią takie rzeczy. Wejdź do jej głowy. Co sprawiłoby, że chciałaby od ciebie kupić? Pamiętaj, że codziennie jest bombardowana reklamami. Co możesz powiedzieć, że naprawdę ją wciąga? A co powiesz na „Masz dość noszenia tych samych stylów, co wszyscy inni?” Miej grafikę, która będzie wspierać przekaz – pokaż fantastyczną parę butów lub jeszcze lepiej dobrze wyglądającą kobietę w świetnych butach.

Teraz udawaj, że jesteś mężczyzną lub kobietą w rodzinie, z dochodem na gospodarstwo domowe w wysokości 75 000 USD i długiem odnawialnym w wysokości 15 000 USD i masz dwoje dzieci! Dzieci mogą być dość drogie. Dlaczego więc chcesz refinansować?

lt;bgt; Znajdź wyspecjalizowaną listę mailingową lt;/bgt;
Jeśli jest jedna rzecz, której nie mogę powiedzieć wystarczająco dużo, to to, że najważniejszą częścią Twojej kampanii mailingowej jest lista mailingowa . Ważne jest, aby włożyć odpowiednią ilość energii w naukę o listach – do kogo należy wysłać – aby wysiłki związane z wysyłką nie poszły na marne. Istnieje kilka różnych sposobów uzyskania odpowiednio ukierunkowanej listy.

Jak zawsze, pierwszym krokiem jest określenie, kto będzie Twoim rynkiem docelowym. Powiedz, że w

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *