Deklarowanie autentycznego rynku niszowego

Tytuł:
Deklarowanie autentycznego rynku niszowego

Liczba słów:
463

Podsumowanie:
Dowiedz się, dlaczego wybranie rynku niszowego pozwoli Ci być największym i największym autentyczna i jak najbardziej kompletna oferta.

Słowa kluczowe:
marketing niszowy, nisza rynkowa, rynek niszowy, mała firma, autopromocja, marketing, oferta

Treść artykułu:
lt;bgt; nisza… lt;/bgt; lt;igt; 1. Wnęka w ścianie, jak na posąg. 2. Czaszka, wgłębienie lub szczelina, jak w skale. 3. Sytuacja lub czynność specjalnie dostosowana do zdolności lub charakteru osoby. 4. Ecol. za. Zbiór funkcjonalnych związków organizmu lub populacji ze środowiskiem, które zajmuje. b. Obszar w obrębie siedliska zajmowanego przez organizm.
The American Heritage Dictionary, Second College Edition lt;/igt;

Przez lata zmagałem się z pojęciem niszy. Wiedziałem, że wybór odpowiedniego rynku niszowego jest uważany za klucz do sukcesu w biznesie, jednak dla mnie, podobnie jak dla wielu profesjonalistów, wybór niszy był pocałunkiem śmierci.

Kiedy upieramy się przy wyborze niszy, prawdopodobnie odpowiadamy na dwie pierwsze definicje powyżej. W końcu kto chce robić interesy w dziurze w ścianie lub w malutkim, kamienistym miejscu? Jeśli uważasz, że zdefiniowanie niszowego rynku oznacza wybór twardej, ciasnej i ograniczonej przestrzeni, nic dziwnego, że się opierasz.

Ludzie, którzy wkładają serce i duszę w swoją pracę, oprą się niszowemu marketingowi, który mówi im, że muszą ograniczać sposoby oferowania wartości światu. Dobrą wiadomością jest to, że wybór niszowego rynku będzie dokładnie odwrotny: pozwoli Ci być największą, najbardziej autentyczną i najbardziej kompletną ofertą.

Rozważ trzecią i czwartą definicję niszy. Kiedy spojrzysz na niszę w tym świetle, zobaczysz, że Twoim idealnym rynkiem niszowym jest ta lokalizacja lub domena, w której jesteś najłatwiej dostępny dla osób, które najprawdopodobniej skorzystają (a tym samym cenią) z oferty, którą jesteś i w którym jednocześnie możesz najbardziej swobodnie ćwiczyć swój błyskotliwość.

lt;bgt; Twój rynek niszowy to miejsce, w którym masz naturalną przewagę konkurencyjną, ponieważ zajmujesz odpowiednie miejsce we właściwym ekosystemie. lt;/bgt;

Dobry rynek niszowy to jeden w którym:

– Jesteś bardzo widoczny i łatwo dostępny dla osób, które najprawdopodobniej skorzystają z Twojej pracy, w tym potencjalnych klientów i klientów, potencjalnych współpracowników i partnerów oraz innych osób, dla których działania tworzące wartość dodaną najprawdopodobniej przyniosą obopólne korzyści.
– Możesz wykorzystać najszerszy zakres swoich talentów, umiejętności i szkoleń (Twoja oferta).

Nazywanie niszowego rynku jest paradoksem. Kiedy dajesz ludziom kategorię, do której mają przypisać Twoje produkty lub usługi, łatwiej jest im zrozumieć, co robisz i zapamiętać. Dużo łatwiej jest im też docenić, jak różnisz się od innych profesjonalistów z tej kategorii. Innymi słowy, umieszczając się w kategorii, możesz również wyróżnić się, ponieważ wyróżniasz się na tle innych w tej kategorii.

***

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *