Definicja potencjalnego klienta

Tytuł:
Definicja „Potencjalnego klienta”

Liczba słów:
672

Podsumowanie:
Cały czas widzisz nagłówki dotyczące „Gorących potencjalnych klientów” „Świeżych potencjalnych klientów” itd. Mając taki żargon na miejscu, można by pomyśleć, że „ołów” to coś w rodzaju wypieku.

Oczywiście jestem głupi. Jestem pewien, że masz pojęcie, do czego odnosi się ten termin.

„Potencjalny klient” to osoba, która wyraziła wstępne zainteresowanie Twoim produktem, usługą lub możliwością. Zwykle zainteresowanie to jest wyświetlane w postaci prośby o dodatkowe informacje; tj. wypełnienie op …

Słowa kluczowe:
leady, marketing e-mailowy, tworzenie list, marketing e-zinowy

Treść artykułu:
Widzisz nagłówki cały czas o „Hot leadach”, „Fresh Leads”, itp. Mając taki żargon, można by pomyśleć, że „trop” to coś w rodzaju wypieku.

Oczywiście jestem głupi. Jestem pewien, że masz pojęcie, do czego odnosi się ten termin.

„Potencjalny klient” to osoba, która wyraziła wstępne zainteresowanie Twoim produktem, usługą lub możliwością. Zwykle zainteresowanie to jest wyświetlane w postaci prośby o dodatkowe informacje; tj. wypełnienie formularza zgody, aby otrzymać bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego, co możesz zaoferować za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Codzienne pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Zamiast tracić czas i energię na dokonywanie sprzedaży na samym końcu, włóż wysiłki w wprowadzenie nowych potencjalnych klientów na listę kontaktów, aby móc promować swoją ofertę na bardziej osobistym poziomie.

Ale naprawdę chcę skupić się w tym artykule na tym, jak powinieneś zbierać te nowe kontakty. Więc przejdę od razu do rzeczy; samodzielnie zdobywaj zainteresowanie potencjalnego klienta zamiast kupować tak zwane „leady” za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy.

Najlepszymi perspektywami są zawsze osoby, które zobaczą Twoją ofertę i świadomie zdecydują się poprosić o dodatkowe informacje.

Rozważ tę analogię:

Powiedzmy, że przechadzam się do lokalnego sklepu z filmami i organizuję przyjacielską rozmowę z tą uroczą młodą damą za ladą. Rozpoznałaby mnie, bo wypożyczam nową grę wideo przynajmniej kilka razy w miesiącu. Właściwie to nawet wyciągnąłem z niej śmiech lub dwa kilkoma (dobrze przećwiczonymi) dowcipami. W trakcie naszej rozmowy powiedzmy, że zapytam, czy chciałaby złapać ze mną koncert na żywo w weekend (mało prawdopodobne, żebym kiedykolwiek nabrał na to odwagi, ale z pewnością to miła myśl).

Dla przykładu załóżmy, że mówi: „Hej, to brzmi super. Zadzwoń do mnie w czwartek, a na pewno ci powiem, czy jestem wolny.

W powyższym scenariuszu właśnie uzyskałem (gorący!) Trop.

Aby spojrzeć na to z innej perspektywy, spójrzmy na to z innej strony:

Równie łatwo mógłbym zapłacić innemu pracownikowi sklepu wideo, aby podał mi numer telefonu wspomnianej powyżej młodej damy . Następnie, uzbrojony w jej dane kontaktowe, mogłem zadzwonić do niej do domu, zupełnie bez żadnego odpowiedniego kontekstu, i przedstawić moją ofertę dobrego zespołu i posiłku na boku.

Pamiętaj, że ten zespół jest lokalnym faworytem. A klub, w którym będą grać, może dostarczyć jednego z najlepszych hamburgerów, jakie można kupić.

Jednak pomimo jakości mojej oferty, jaka jest prawdopodobna odpowiedź mojej docelowej perspektywy? Można bezpiecznie założyć, że będę potrzebował nowego sklepu wideo, ponieważ od tego momentu najprawdopodobniej byłbym postrzegany jako jakiś typ prześladowcy.

Czy widzisz, do czego zmierzam? Jeśli ktoś, kto ma adres e-mail, który kupiłeś, nagle otrzyma od Ciebie wiadomość i nie ma cholernego pojęcia, kim jesteś, mogę prawie zagwarantować, że nie odpowie w przychylny sposób.

Zakupione listy mailingowe świetnie sprawdzają się w przypadku dużych firm, które mogą przeznaczyć tysiące dolarów na tego typu kampanie. Ale dla przeciętnego marketera sieciowego, który buduje biznes przy znacznie skromniejszym budżecie, próba gry liczbowej z zakupionymi leadami po prostu nie jest opłacalna.

Skoncentruj się na tym, aby dać ludziom dobry powód, by poprosić Cię o dodatkowe informacje. Po wysłaniu tej prośby przekaż zbytnio jakość i wartość dostarczanych informacji i zacznij budować prawdziwe relacje z nowym potencjalnym klientem.

To sprawa osobista. Więc nie daj się wciągnąć w jakieś oszustwo, które obiecuje zbudować Twoją listę potencjalnych klientów, sprzedając Ci dane kontaktowe osób, które nigdy Cię nie spotkały i prawdopodobnie nie chcą o Tobie słyszeć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *