Darmowe przedrukowanie artykułów, które zainteresują wydawców – 4 wskazówki

Tytuł:
Darmowe przedruki artykułów, które będą interesujące Wydawcy – 4 wskazówki

Liczba słów:
389

Podsumowanie:
Czy pisałeś i przesyłałeś bezpłatne artykuły do ponownego druku dla całkiem kiedyś?

Jeśli tak, jak wygląda Twój współczynnik przedruku? Czy to dobrze, czy nieco poniżej 50%? Czy webmasterzy zatwierdzają Twoje artykuły?

Oto kilka wskazówek, jak pisać skuteczne bezpłatne artykuły do ponownego druku, które zagwarantują duże zainteresowanie wydawców ezine i webmasterów.

1. Wybierz dobre słowo kluczowe

Dobre słowo kluczowe to Twój „klucz” do uzyskania wysokich współczynników ponownego drukowania nawet dla pojedynczego artykułu. …

Słowa kluczowe:
artykuł, artykuły, artykuły bezpłatne, przesyłanie artykułów, przesyłanie artykułów

Treść artykułu:
Czy pisałeś i przesyłałeś od jakiegoś czasu możesz bezpłatnie przedrukowywać artykuły?
lt;brgt;
lt;brgt; Jeśli tak, jak wygląda Twój współczynnik przedruku? Czy to dobrze, czy nieco poniżej 50%? Czy webmasterzy zatwierdzają Twoje artykuły?
lt;brgt;
lt;brgt; Oto kilka wskazówek, jak pisać skuteczne bezpłatne artykuły do ponownego druku, które zagwarantują duże zainteresowanie wydawców e-zinów i webmasterów.
lt;brgt;
lt;brgt; 1. Wybierz dobre słowo kluczowe
lt;brgt;
lt;brgt; Dobre słowo kluczowe to Twój „klucz” do uzyskania wysokich współczynników ponownego drukowania nawet dla pojedynczego artykułu. Spróbuj użyć tego narzędzia pod adresem lt;a href=’http://www.wordtracker.com/’ title=’http://www.wordtracker.com/’ target=’_blank’gt; http://www.wordtracker.com / lt;/agt;, aby znaleźć najlepsze słowa kluczowe.
lt;brgt;
lt;brgt; 2. Gęstość słów kluczowych
lt;brgt;
lt;brgt; Gęstość słów kluczowych to liczba „słów kluczowych” znalezionych w artykule lub treści, która jest następnie dzielona przez całkowitą liczbę słów. Staraj się utrzymywać gęstość słów kluczowych na poziomie od 5% do 7%, zwłaszcza jeśli wybierzesz typowe słowa kluczowe dla swojego artykułu. Gęstość słów kluczowych jest ważna, ponieważ jest to jedna z rzeczy, na które patrzą wyszukiwarki podczas ustalania pozycji wyników wyszukiwania.
lt;brgt;
lt;brgt; Nie próbuj uczynić swojego artykułu artykułem dla wyszukiwarek, uczyń je pełnymi jakości, informacyjnymi, ale nadal zoptymalizowanymi pod kątem wyszukiwarek.
lt;brgt;
lt;brgt; 3. Krótsza liczba słów
lt;brgt;
lt;brgt; Wydawcy lub webmasterzy często uwielbiają artykuły zawierające mniej niż 1000 słów, ale zależy to całkowicie od tematu i stopnia informacyjnego artykułu. Staraj się nie chodzić w bawełnę, a artykuł będzie zawierał ponad 1800 słów. Innymi słowy, nie rób tego jak opowiadanie. Dobry artykuł może mieć co najmniej 250 słów, ale nadal może przyciągnąć uwagę czytelnika i posiadać atrybuty wymienione w punktach 1 i 2 powyżej.
lt;brgt;
lt;brgt; 4. Dobra treść
lt;brgt;
lt;brgt; Napisałeś artykuł na 700 słów z dobrymi słowami kluczowymi i gęstością słów kluczowych, ale czy zawiera on dobrą treść? Cóż, tylko Ty możesz odpowiedzieć na to zgodnie z prawdą, a jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, to świetnie! Ale dla kilku osób nie jest to faktem, wielu nadal pisze artykuły, które redaktorzy określają jako reklamę „pośrednią”. Jeśli naprawdę chcesz mieć dobry wskaźnik przedruku, postaraj się, aby treść artykułu zawierała w 100% wysokiej jakości informacje, wskazówki, porady i wskazówki. Zachowaj 100% reklamy w swoich tytułach i staraj się, aby były krótkie.
lt;brgt;
lt;brgt; Powodzenia i miłego pisania!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *