Czyste łazienki jako narzędzie marketingowe

Tytuł:
Czyste łazienki jako narzędzie marketingowe

Liczba słów:
464

Podsumowanie:
Czasami małe szczegóły mogą sprawić, że Twoja mała firma odniesie sukces.

Słowa kluczowe:
marketing, marketing małych firm, sekrety, porady

Treść artykułu:
Moja żona i ja często podróżujemy do Maine, aby odwiedzić przyjaciół i rodzina. Jest tam sieć stacji benzynowych zwanych Blue Canoe (jakie urocze), które są prowadzone przez firmę Irving. Prawie zawsze (w 99% przypadków) zatrzymujemy się przy Blue canoe w Falmouth, aby zatankować, kupić napoje bezalkoholowe i załatwić sprawę. Czemu? Nieskazitelne pokoje wypoczynkowe.

W ilu publicznych toaletach byłeś w katastrofie? I czy nie dają okropnego wrażenia na temat establishmentu?

Mogę ci powiedzieć, że w jednym z najbardziej eleganckich centrów handlowych w Bostonie są brudne, cuchnące łazienki. To jedno z tych miejsc, w których potrzebujesz drugiego kredytu hipotecznego, aby kupić parę butów. Nie możesz mi powiedzieć, że nie stać ich na dodatkowe kilkaset dolarów tygodniowo na utrzymanie łazienki w nienagannym stanie. To po prostu lenistwo i brak uznania dla tego, że każdy kupujący – nawet ten zamożny – musi sikać.

Jako narzędzie marketingowe stacja benzynowa z błyszczącą toaletą jest ogromnym wyróżnikiem. Mogę ci powiedzieć, że często są kolejki do toalety na tej stacji benzynowej, a wszyscy i tak kupują benzynę i przekąski, kiedy tam są. Nigdy nie widziałem czegoś podobnego na żadnej innej stacji benzynowej.

Stacje Blue Canoe chwalą się, że sprawdzają swoje łazienki co pół godziny (i założę się, że tak). Mają pudełko na sugestie w łazience. Łazienka jest niesamowicie czysta, wygodna i gustownie urządzona. Na Boże Narodzenie były tam nawet dekoracje.

Czy ma to dla mnie znaczenie? Absolutnie. Mogę dostać gaz prawie wszędzie, ale dlaczego nie zatrzymać się w miejscu, w którym moja żona i ja możemy skorzystać z łazienki i nie musimy wstrzymywać oddechu ani czuć, że skurczyliśmy się z pełzającego szlamu?

Ponadto pracownicy Blue Canoe są niezwykle uprzejmi i robią wszystko, aby zapewnić dodatkową usługę. Jeden z kasjerów przyniósł mi litr dietetycznej pepsi z tyłu, ponieważ byli na specjalnym i siedzieli w przedniej lodówce. Oto firma, która rozumie, że w utowarowionej branży liczy się obsługa klienta.

Stacje benzynowe Hess w Bostonie cieszą się dużym uznaniem za doskonałą obsługę klienta. Biorąc pod uwagę 6-7 dostawców, mogę zdecydować się na dostawę gazu z całego domu – prawie zawsze wybieram Hess.

Marketing związany z doświadczeniem klienta przekłada się na dolary w wyniku końcowym. Utrzymanie czystości łazienki lub ustalenie zasad i szkolenie w zakresie obsługi klienta nie jest takie drogie.

Spraw, aby Twoi klienci lubili robić interesy z Tobą. Wydaje się, że to zdrowy rozsądek, ale niestety prawie nikt tego nie rozumie. Brakuje doświadczeń klientów. Dobrą rzeczą jest to, że przy niewielkim wysiłku możesz łatwo przyćmić konkurencję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *