Czy ty ze mną flirtujesz

Tytuł:
Czy flirtujesz ze mną?

Liczba słów:
442

Podsumowanie:
Niezależnie od tego, czy go kochasz, czy nienawidzisz, marketing i sprzedaż mają kluczowe znaczenie dla życia każdej firmy. Możesz uczynić to bardziej zabawnym, jeśli podejmiesz podejście, w którym chcesz poważnie flirtować z rosnącą listą potencjalnych klientów.

Atrakcja marketingowa. Brzmi jak flirt, prawda? I w pewnym sensie dokładnie tak. Chcesz flirtować ze swoimi potencjalnymi klientami, aby mogli Cię poznać, polubić i zaufać. Ponieważ dziś dokonanie sprzedaży wymaga więcej niż 7 dotknięć, potrzebujesz …

Słowa kluczowe:
atrakcja marketingowa, strategie marketingowe, firma polecająca, usługi dodatkowe, referencje

Treść artykułu:
Niezależnie od tego, czy go kochasz, czy nienawidzisz, marketing i sprzedaż mają kluczowe znaczenie dla życia każdej firmy. Możesz uczynić to bardziej zabawnym, jeśli podejmiesz podejście, w którym chcesz poważnie flirtować z rosnącą listą potencjalnych klientów.

Atrakcja marketingowa. Brzmi jak flirt, prawda? I w pewnym sensie dokładnie tak. Chcesz flirtować ze swoimi potencjalnymi klientami, aby mogli Cię poznać, polubić i zaufać. Ponieważ dzisiejsza sprzedaż wymaga aż 7 dotknięć, musisz przyciągnąć ich do swojego produktu, usługi lub programu na wiele różnych sposobów.

Jednym z krytycznych elementów, które musisz dziś mieć w swoim koszyku narzędzi przyciągania, jest w pełni rozwinięta obecność w sieci. Ludzie najprawdopodobniej wyszukają w Google dla Ciebie lub Twojej usługi lub korzyści / rozwiązania, których szukają jako pierwsze. Jest mniej prawdopodobne, że otworzą książkę telefoniczną i przerzucą żółte strony. Internet jest przyszłością Twojego zasięgu marketingowego.

Nawet w Internecie potrzebujesz całego arsenału strategii marketingowych, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i przyciągnąć ich do swoich produktów i usług. Nie możesz z nimi flirtować, jeśli nie mogą cię znaleźć.

Oto kilka pomysłów, które możesz wykonać szybko i przy ograniczonym budżecie. Są wybierani z takich osób jak Mitch Meyerson, Jay Conrad Levinson, Seth Godin i Bea Fields.

Na swojej stronie internetowej:

* Zbuduj potężną jednostkę reakcji bezpośredniej

* Upewnij się, że nagłówki angażują się w podejście do problemu / rozwiązania

* Bezpośrednie ich oczy zwrócą uwagę na jedyną rzecz, którą chcesz, aby zrobili

W podpisie e-mail:

* Oczywiście uwzględnij informacje kontaktowe swojej firmy

* Promuj jedną rzecz – nową produkt, usługa, biuletyn, artykuł, bezpłatne połączenie konferencyjne. To najlepsza i pierwsza okazja, aby poprosić wszystkich o nawiązanie współpracy z Tobą i Twoją firmą

Nawiązanie relacji w celu uzyskania rekomendacji – dodatkowe usługi obsługujące tę samą niszę rynkową i pojawienie się na ich stronach internetowych

Uwzględnij klienta referencje – używaj ich we wszystkich materiałach dodatkowych drukowanych i online. Najgorętszą nowością są referencje audio i wideo, które umieszczasz na swojej stronie.

Wykorzystaj konferencje audio i wideo z komputera do sprzedaży, prezentacji, spotkań. Działają efektywnie dla potencjalnych klientów, klientów i dostawców. To już nie jest nowość. Jest opłacalny, terminowy, bezpośredni i może być bardzo interaktywny.

Pisz artykuły i informacje prasowe o wszystkim, co robisz, i publikuj je drukiem, ale co ważniejsze, w Internecie.

Tak, wszystkie te pomysły możesz wykonać samodzielnie, spalając olej o północy. Ale jeszcze lepsze jest to, że te narzędzia i systemy można delegować i zautomatyzować – to kolejny sposób na generowanie większych zysków w krótszym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *