Czy Twój marketing zdał ten 10-punktowy test

Tytuł:
Czy Twój dział marketingu zdał ten 10-punktowy test?

Liczba słów:
480

Podsumowanie:
Dobry marketing, niezależnie od formy, zawsze spełnia określone kryteria. To sprawia, że jest dobry. Ta 10-punktowa lista kontrolna pomoże Ci określić, czy Twój marketing zdał egzamin.

Słowa kluczowe:
marketing, marketing niskokosztowy, skuteczny marketing, marketing małych firm

Treść artykułu:
Dobry marketing, niezależnie od formy, zawsze spełnia określone kryteria. To sprawia, że jest dobry. Poniższa 10-punktowa lista kontrolna pomoże Ci określić, czy Twój marketing zdał egzamin.

Wzywam Cię do oceny jednej z Twoich ostatnich reklam, promocji lub innych działań marketingowych, aby zobaczyć, jak wypadnie.

1. Czy koncentruje się na rozwiązaniu lub korzyściach, które zapewniasz?

Zbyt często reklamy zawierają po prostu listę cech produktów lub usług. Nie zmuszaj potencjalnych klientów do tak ciężkiej pracy, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Twój produkt lub usługa może im pomóc. Powiedz im wprost.

2. Czy ma jeden, jasny przekaz?

Jaka jest jedyna wiadomość, którą chcesz przekazać? Upewnij się, że nie jest zakopany w zbyt dużej ilości informacji, ponieważ może nie zostać przekazany.

3. Czy koncentruje się na jednej, określonej grupie perspektyw?

Czy wiesz, z kim rozmawiasz (i sprzedajesz)? Upewnij się, że Twój marketing jest skierowany do jednej, określonej grupy potencjalnych klientów – to jedyny sposób, aby upewnić się, że odpowiadasz na ich potrzeby.

4. Czy jest napisane w języku, do którego mogą się odnosić te perspektywy?

Jeśli chcesz, aby Twoja wiadomość rezonowała z potencjalnymi klientami, upewnij się, że przemawia do nich, zarówno pod względem treści, jak i tonu i języka, którego używasz.

5. Czy zawiera Twoją wyjątkową propozycję sprzedaży?

To jest JEDNA rzecz, która odróżnia Cię od wszystkich innych produktów lub usług, które potencjalny klient może kupić, aby spełnić te same potrzeby. Lepiej jest mówić głośno i wyraźnie we wszystkim, co robisz

6. Czy ma jeden, nieodparty punkt skupienia?

Widziałeś kiedyś reklamę zawierającą tak wiele rzeczy, że nie wiedziałeś, gdzie najpierw spojrzeć? Twoi potencjalni klienci również nie będą wiedzieć, jeśli będziesz próbował wcisnąć zbyt wiele w swoje reklamy lub materiały promocyjne.

7. Czy dobrze oddaje osobowość Twojej firmy?

Tak, Twoja firma ma osobowość i wszystko, co robisz, powinno to odzwierciedlać. Chcesz, aby potencjalni klienci czuli, że Cię „znają”. Jeśli co tydzień zmieniasz swoją osobowość, nie będą Cię znać i nie ufać.

8. Czy daje to potencjalnym klientom więcej niż jeden powód do odpowiedzi?

Nie każdy jest gotowy do zakupu lub podjęcia jedynej, podstawowej czynności, którą chcesz, aby podjęła. Upewnij się, że dasz im kolejny powód do odpowiedzi, w przeciwnym razie stracą kontakt.

9. Czy daje potencjalnym klientom więcej niż jeden sposób odpowiedzi?

Ułatw potencjalnym klientom podjęcie działań. Co zrobić, jeśli oferujesz tylko adres e-mail lub adres strony internetowej, a ktoś nie ma dostępu do komputera lub jest poza biurem, ale chce teraz uzyskać więcej informacji?

10. Masz konkretny cel marketingowy?

Jeśli nie wiesz, do czego służy Twój marketing, to skąd będziesz wiedzieć, czy był skuteczny? Zawsze miej plan i cel na wszystko, co robisz.

(C) Copyright 2005 Debbie LaChusa, 10stepmarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *