Czy to moje sekrety pośladków na potężny nagłówek

Tytuł:
Is That My Butt? Sekrety potężnego nagłówka

Liczba słów:
626

Podsumowanie:
Czy to mój tyłek? Pytanie z pewnością zwróciło twoją uwagę. Tak jak dostał mój.
I to jest cel potężnego nagłówka.

Zacznijmy tę historię od początku:

Słowa kluczowe:
prowadzi mlm

Treść artykułu:
Czy to mój tyłek? To interesujące pytanie. Ale szczerze mówiąc, nie obchodzi mnie mój tyłek. Nie twój tyłek. Nikomu nie tyłek.

Ale …

To pytanie z pewnością zwróciło twoją uwagę. Tak jak dostał mój. I to jest cel potężnego nagłówka.

Zacznijmy tę historię od początku:

Tutaj siedzę w gabinecie lekarskim. Czekam, aż moja żona skończy badanie. I nie, nie spodziewamy się dziecka, dziękuję.

W każdym razie … Tutaj siedzę. Notebook w ręku. Przyniosłem go, aby napisać trochę treści na nową stronę internetową. Więc rozglądam się i czekam (mając nadzieję?), Aż kreatywne soki zaczną płynąć.

Wiesz, jak to czeka w gabinecie lekarskim. Zacząłem wpatrywać się we wszystkie te magazyny. Wiesz … Wszystkie te magazyny z poczekalni. Żadnego Hot Roda ani nic takiego.

I wtedy to zobaczyłem. „Czy to mój tyłek?”. Tuż na okładce Seventeen, wydanie z kwietnia 2002 roku.

Zwykle nie jest to rodzaj czytania, który mi się podoba. Ale nie mogłem się oprzeć. Musiałem się tylko dowiedzieć, o co chodzi w tym pytaniu.

Więc tak, przeszedłem przez poczekalnię tylko po to, żeby zobaczyć to czasopismo. Historia dotyczyła dżinsów. Nie, nie czytałem. Ale nagłówek zadziałał. I działało dobrze!

I to właśnie musisz zrobić ze swoimi nagłówkami. Przyciągnij ich uwagę. Aby być naprawdę skutecznym, trzeba być trochę kreatywnym. Masz dużo konkurencji, więc czasami wymagane jest całkowite pokonanie ściany. Tak długo, jak tylko możesz.

Niektóre z najlepszych nagłówków, jakie kiedykolwiek widziałem, są w kasie supermarketu. Tabloidy. Nagłówki takie jak trzygłowe marsjańskie rozmowy z 97-letnią babcią z kosmosu.

Tak, to głupie. Ale ludzie patrzą. A potem widzą inne nagłówki, jak 33-letni nauczyciel ze szkoły w Kansas ujawnia życie po 17 rozwodach.

To trochę bardziej wiarygodne. A ludzie chcą wiedzieć. Więc kupują.

Oto cztery rzeczy, które możesz umieścić w nagłówkach, aby je przyciągnąć.

Korzyść
Jak zarabiać pieniądze. Większość z nas chce wiedzieć, jak zarobić więcej. Prawda? Jeśli ktoś wie więcej na dany temat niż my, chcemy wiedzieć. Wścibskie stworzenia, prawda?

Zawód
Jaka jest praca osoby z taką wiedzą? Czy jest to jakiś ekspert, który dzieli się swoimi cennymi sekretami? Albo przeciętny Joe, który wpada na wyjątkowy pomysł.

Geografia
Gdzie oni mieszkają lub gdzie to się stało?

Nieparzyste liczby
Nieparzyste liczby sprawiają, że nagłówek jest bardziej szczegółowy i wiarygodny.

Ten typ nagłówków działa, ponieważ ludzie chcą wiedzieć o ludziach. A oni (my) chcą wiedzieć, co wiedzą inni ludzie, co może poprawić nasze życie.

Spróbujemy jednego?

Korzyść: jak uwolnić się od długów.

Zawód: konsultant finansowy

Geografia: Floryda

Liczby nieparzyste: 27, 5

27-letni konsultant finansowy z Florydy ujawnia, jak uwolnić się od długów w 5 lat lub mniej …

To jest coś, co ludzie chcą wiedzieć. To nagłówek, który przyciąga uwagę, jest czytany i zapewnia sprzedaż.

Jeśli chodzi o e-mail, nie możesz tego wszystkiego umieścić w temacie. Ale na pewno możesz wymyślić kilka kreatywnych pomysłów do przeczytania.

A jeśli nie czytają, po co się przejmować.

Baw się ciekawymi, a nawet szalonymi nagłówkami. Te nagłówki, których używają twoi upline, downline i crossline, są bardziej zużyte niż twoje stare Elvis 45’s.

W końcu* Is That My Butt? 37-letni były policjant z Maine mówi, jak odpowiedź może zwiększyć Twój zysk o 277%*

© 2002, Jeff Neil, Wszelkie prawa zastrzeżone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *