Czy potrzebuję promocyjnych produktów biznesowych?

Tytuł:
Czy potrzebuję promocyjnych produktów biznesowych?

Liczba słów:
567

Podsumowanie:
To zależy od tego, jak poważnie podchodzisz do swojego przedsięwzięcia biznesowego. Czy to de facto hobby, czy prawdziwy biznes, który planujesz rozwijać, sprzedawać i odnosić sukcesy? Jeśli należysz do drugiej kategorii, możesz poważnie rozważyć zakup promocyjnych produktów biznesowych. Mogą mieć znaczenie w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów.

Jeśli czytasz ten artykuł, istnieje prawdopodobieństwo, że Twoja firma działa głównie online, więc mogą pojawić się inne pytania do rozważenia …

Słowa kluczowe:
marketing, biznes online, promocja biznesu, biznes, promocja, praca z domu,

Treść artykułu:
To zależy od tego, jak poważnie podchodzisz do swojego przedsięwzięcia biznesowego. Czy to de facto hobby, czy prawdziwy biznes, który planujesz rozwijać, sprzedawać i odnosić sukcesy? Jeśli należysz do drugiej kategorii, możesz poważnie rozważyć zakup promocyjnych produktów biznesowych. Mogą mieć znaczenie w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów.

Jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie Twoja firma działa głównie online, więc jeśli zdecydujesz, że potrzebujesz produktów promocyjnych, mogą pojawić się inne pytania do rozważenia. Z jakimi klientami masz do czynienia? Czy kontaktujesz się z nimi za pośrednictwem poczty, Internetu, a nawet twarzą w twarz? W zależności od tego, jak wchodzisz w interakcje z klientami, możesz wybrać różne rodzaje artykułów promocyjnych.

Upewnij się, że Twoje produkty promocyjne pasują do Twojej strategii marketingowej i przekazu, odpowiadają potrzebom klientów i nie spowodują pogorszenia działania Twojej firmy. Uważaj, aby nie wpaść w żadną z tych pułapek przy wyborze.

NIE KUPUJ WYRZUCAĆ

Jeśli masz zamiar na coś wydać pieniądze, powinno się to opłacać. Upewnij się, że Twój klient będzie korzystał z produktu. Nie rezygnuj z jakości. Jeśli masz zamiar kupić długopisy, aby rozdać, upewnij się, że są to dobre pisaki, które dobrze się piszą. Jeśli nie, klient je wyrzuci i nie zobaczy Twojego nazwiska za każdym razem, gdy będzie musiał zapisać numer telefonu.

NIE WŁĄCZAJ SIĘ W TŁUM

Bądź kreatywny. Spróbuj znaleźć produkt, który będzie odzwierciedlał Twoją firmę i docenią go Twoi klienci. Jeśli uważasz, że możesz to zrobić, postaraj się, aby Twoje artykuły promocyjne były zabawne, nie tracąc przy tym na znaczeniu. Nie ma nic lepszego dla biznesu niż pokazanie Bobby’emu przez Jima zabawnych promocyjnych przedmiotów, które mu dałeś. Teraz Bobby miał kontakt z Twoją firmą i będzie bardziej prawdopodobne, że skontaktuje się z Tobą.

NIE KUPUJ ARBITRAŻOWYCH PROMOCYJNYCH PRODUKTÓW BIZNESOWYCH

Spraw, aby produkty promocyjne były odpowiednie dla Twojej firmy i były częścią ogólnej strategii marketingowej. Jeśli prowadzisz witrynę internetową poświęconą fotografii przyrodniczej, prześlij breloczki do kluczy z załączonym jednym ze swoich zdjęć natury. Wszystkie produkty promocyjne powinny przypominać klientom o tym, co robisz i o jakości Twojej pracy. Nie zadowalaj się produktem, na którym widnieje tylko Twoje imię i nazwisko. Upewnij się, że produkt mówi coś o Tobie.

NIE ZAPOMNIJ O NAJLEPSZYCH KLIENTÓW

Jeśli to możliwe, dostosuj niektóre promocyjne produkty biznesowe do swoich lepszych klientów. Postaraj się znaleźć coś przyjemniejszego dla osób, które kupują miejsce reklamowe warte 300 dolarów tygodniowo w Twojej witrynie. I upewnij się, że jest to coś, co ten klient naprawdę doceni. Jeśli Twoim najlepszym klientem jest firma organizująca wycieczki kajakowe, daj jej wodoodporne kompasy, a nie magnesy. Nigdy nie poświęcaj tyle czasu i wysiłku na zdobywanie nowych klientów, że zapominasz o zadowoleniu stałych klientów.

NIE ZAPOMNIJ O WIEKU, W KTÓRYM ŻYJEMY

Technologie nieustannie się zmieniają i są tworzone. Skorzystaj z tego. Dobrym elementem promocyjnym może być wygaszacz ekranu wysłany pocztą e-mail lub spersonalizowany widżet na pulpit klienta. Artykuły promocyjne można pobrać na płycie CD lub po prostu na stronie internetowej. Bądź kreatywny. Im lepsze i bardziej zapadające w pamięć produkty promocyjne Twojej firmy, tym więcej klientów i przychodów przyniosą Ci.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *