Czy muszę być dobrym pisarzem, aby promować własną firmę?

Title:
Czy muszę być dobrym pisarzem, aby promować własną firmę?

Liczba słów:
321

Podsumowanie:
Wiele z najbardziej efektywnych tanich strategii marketingowych wymaga pisania. Co może zrobić właściciel małej firmy, jeśli nie jest dobrym pisarzem? Czy nadal mogą sami sprzedawać swój biznes przy skromnym budżecie?

Słowa kluczowe:
marketing, marketing niskokosztowy, pisanie, komunikacja, ezine, biuletyn, raport specjalny

Treść artykułu:
Wiele z najbardziej skutecznych Tanie strategie marketingowe wymagają pisania. Co może zrobić właściciel małej firmy, jeśli nie jest dobrym pisarzem? Czy nadal mogą sami sprzedawać swój biznes przy skromnym budżecie?

Marketing to forma komunikacji. Aby skutecznie się komunikować, musisz umieć dobrze pisać.

Więc co robisz, jeśli nie piszesz zbyt dobrze? Masz dwie możliwości. Możesz zatrudnić kogoś do pisania dla Ciebie. Możesz też nauczyć się pisać.

Proponuję nauczyć się pisać. Pisanie to umiejętność, której można się nauczyć. A jeśli piszesz o dziedzinie, w której masz doświadczenie, TY jesteś najlepszą osobą, aby podzielić się tymi informacjami z potencjalnymi i klientami.

Weź udział w zajęciach z pisania w lokalnym college’u lub szkole dla dorosłych. Naucz się podstaw dobrej gramatyki, a następnie pisz, pisz i pisz jeszcze więcej. Ćwicz, ćwicz i ćwicz jeszcze więcej. Im więcej piszesz, tym lepszy będziesz.

Zarejestruj się i czytaj bezpłatne biuletyny, e-ziny i raporty specjalne, aby mieć poczucie, jak są napisane. W sieci jest dostępnych wiele informacji; skorzystaj z tego.

Dopóki nie udoskonalisz swoich umiejętności pisarskich, zawsze miej kogoś innego do sprawdzenia i edycji tego, co napisałeś. Złapią rzeczy, za którymi tęsknisz. Poinformują Cię, jeśli coś jest niejasne lub niejasne.

Nawet dobrym pomysłem jest kontynuowanie tego, gdy już będziesz dobry. Korekta i edycja własnej pracy jest trudna. Literówki i błędy nie odzwierciedlają dobrze Ciebie ani Twojej firmy.

Więc jeśli to konieczne, zatrudnij kogoś do pisania, dopóki nie nauczysz się lub nie poprawisz swoich umiejętności. Ale zdobądź umiejętności. Dobre umiejętności pisania i komunikacji zawsze przyniosą Ci korzyści w biznesie i życiu, więc na pewno będzie to dobrze spędzony czas.

(C) 2005 Debbie LaChusa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *