Czy masz współczynnik X online Czy Twoja witryna ma szum?

Tytuł:
Czy masz współczynnik X online? Czy Twoja witryna ma buzz?

Liczba słów:
435

Podsumowanie:
Nie mówię tutaj o pszczołach; Mówię o podnieceniu, magnetyzmie i energii.

Przy milionach witryn, które walczą o uwagę, jeśli Twoja witryna nie będzie buzować, Twoi użytkownicy wpadną i po kilku sekundach ponownie odpadną i zaczną surfować gdzie indziej. Odwiedzający przestają czytać tylko wtedy, gdy strona naprawdę łączy się z nimi, dodaje im energii i informacji.

Słowa kluczowe:
marketing, promowanie Twojej firmy, marketing online, pozycjonowanie strony internetowej,

Treść artykułu:
Co sprawia, że witryna jest modna? Trudno to określić ilościowo, ale można śmiało powiedzieć, że połączenie: –

przyciągającego wzrok projektu

dynamicznego układu strony

przejrzystej nawigacji

klipów audio

newsy

darmowe prezenty lub bonusy

regularnie aktualizowane strony

cytaty i rekomendacje

oraz świetny tekst, wszystko razem tworzy witrynę z czynnikiem X. Jeśli w Twojej witrynie pojawi się szum, odwiedzający nie tylko pozostaną w pobliżu wystarczająco długo, aby dowiedzieć się, co im oferujesz, ale także powiedzą o Tobie innym, a to zwiększa ruch, dzięki czemu zostajesz zauważony i stawia Cię w świetna pozycja do zdobycia przewagi, a także znaczący zwrot z inwestycji.

Strony internetowe, które odnoszą największe sukcesy marketingowe, są godne uwagi, mają ten prawie nieokreślony współczynnik X. Jak uzyskać współczynnik X?

Cóż, dziwaczność jest trochę nieuchwytna, ale rozpoznajesz ją z pewnością, kiedy ją widzisz. Strona internetowa z szumem wyróżnia się, sprawia, że czujesz, że treść jest napisana z myślą o Tobie i co najważniejsze; sprawia, że zostajesz i przeglądasz witrynę, a nie tylko pierwszą stronę!

Jeśli zawartość Twojej witryny nie jest zorientowana na osobę odwiedzającą Twoją witrynę, opuszczą ją i szybko sprawdź współczynniki odrzuceń strony, jeśli nie jesteś przekonany.

Musisz skupić się na treści swojej strony nie tylko na oferowanym produkcie lub usłudze, ale także na promowaniu korzyści z tego, co oferujesz.

Oto kilka wskazówek dotyczących strony internetowej z buzzami:

Pamiętaj, aby wybrać przyciągający wzrok projekt, przeciętny nie jest warty uwagi

Utwórz kopię ( słowa na stronie) ekscytujące i interesujące

Bądź warty publikacji, rób lub oferuj coś innego.

Bądź postrzegany jako znaczący, wpływowy i posiadający wiedzę.

Zaproponuj coś przydatnego i darmowego.

Wyglądaj znakomicie

Bądź dynamiczny

Po prostu bądź wyjątkowy

Pamiętaj, aby być sobą – Twój „głos” musi błyszczeć w Twojej witrynie, nadając jej własną osobowość.

Pamiętaj, aby rozmawiać z gościem, a nie z nim. Nie chcą, aby coś im sprzedano na pierwszej stronie, chcą informacji. Powiedz im, jakie korzyści przynosi im Twoja usługa lub produkt, co możesz im zaoferować i jak bardzo możesz pomóc im osiągnąć ich cele.

Jeśli skupisz się na tym, czego chce odwiedzający witrynę, zostanie on, aby dowiedzieć się więcej, a być może właśnie znalazłeś nowego klienta.

Jeśli skupisz się na „sprzedaży” siebie lub swoich produktów bez pokazywania, że są one wartościowe dla odwiedzających Twoją witrynę, stracisz zainteresowanie odwiedzających i potencjalnego klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *