Czy biznes online jest opcjonalny

Tytuł:
Czy biznes online jest opcjonalny?

Liczba słów:
906

Podsumowanie:
Dzisiaj chciałbym omówić z tobą to proste pytanie – czy angażowanie się w jakiś biznes online jest opcjonalne czy jest to konieczność współczesnego życia?

Zobaczmy … Czy jesteś multimilionerem? Czy jesteś dyrektorem biznesowym lub dobrze opłacanym profesjonalistą – lekarzem, prawnikiem, programistą itp.? Jesteś właścicielem małej firmy czy mamą mieszkającą w domu?

Czy przegapiłem jakąś grupę pomiędzy? Prawdopodobnie tak. W każdym razie nie ma znaczenia, kim obecnie jesteś, co mat …

Słowa kluczowe:
Marketing online, projektowanie stron internetowych, zarządzanie, marketing internetowy, sukces, biznes, przywództwo

Treść artykułu:
Dzisiaj chciałbym omówić z Tobą to proste pytanie – czy angażowanie się w jakiś biznes online jest opcjonalne, czy jest to konieczność współczesnego życia?

Zobaczmy … Czy jesteś multimilionerem? Czy jesteś dyrektorem biznesowym lub dobrze opłacanym profesjonalistą – lekarzem, prawnikiem, programistą itp.? Jesteś właścicielem małej firmy czy mamą mieszkającą w domu?

Czy przegapiłem jakąś grupę pomiędzy? Prawdopodobnie tak. W każdym razie tak naprawdę nie ma znaczenia, kim obecnie jesteś, liczy się to, kim będziesz w przyszłości.

Jeśli jesteś multimilionerem, najprawdopodobniej masz już dział online wdrożony w ramach swojego modelu biznesowego. Wiesz, że w dzisiejszych czasach miliardy ludzi korzystają z Internetu, miliony więcej dołącza każdego dnia, aby znaleźć wszystko, czego chcą – informacje, usługi, produkty, pomysły, lista jest długa i nieskończona – cokolwiek myślisz – nazywasz to, i jest całkiem duża szansa, że możesz to znaleźć w sieci (nawet jeśli nie możesz niczego znaleźć – powiedzmy, że wymyślasz coś nowego, zasoby online są nieocenione do badania prac wykonanych wcześniej w obszarze zainteresowań ).

Więc jako multimilioner na pewno nie chciałbyś przegapić tak ogromnego rynku, w przeciwnym razie twoi konkurenci zjedzą cię żywcem.

Jeśli jesteś dobrze opłacanym profesjonalistą lub dyrektorem pracującym dla dużej korporacji, biznes online może być świetnym sposobem na legalne obniżenie podatków, ponieważ jako właściciel firmy możesz odpisać wiele wydatków. Możesz argumentować, że możesz to zrobić z każdą inną firmą, którą posiadasz, niekoniecznie musisz mieć biznes online do tego celu. A moja odpowiedź brzmi – tak i nie. Widzisz, nie znam żadnej firmy, którą możesz założyć tak łatwo i niedrogo jak biznes online.

Aby otworzyć franczyzę, potrzebujesz kilkuset tysięcy dolarów, aby otworzyć dowolną firmę z cegły i zaprawy, której potrzebujesz, od pięćdziesięciu do stu tysięcy (czasami może być mniej, ale niezbyt często).

Wystarczy kilka tysięcy, aby rozpocząć działalność online (w tym opłaty rejestracyjne, profesjonalny projekt strony internetowej, początkowy marketing itp.).

Poza tym, nawet jeśli dobrze zarabiasz, nadal nie miałbyś nic przeciwko dodatkowym strumieniom pasywnego dochodu, prawda? Nie znam żadnej firmy off-line, którą można by uruchomić na autopilocie. Ale są setki przykładów odnoszących sukcesy firm internetowych, które działają na zasadzie autopilota.

Ok, kto następny? Właściciel małej firmy? Cóż, czy Twoja firma kwitnie? Masz wystarczająco dużo klientów? A nawet jeśli to zrobisz, czy jesteś w stanie łatwo i skutecznie wchodzić z nimi w interakcję?

Oto jak Twoja własna witryna może Ci pomóc. Przede wszystkim Internet jest największym rynkiem znanym ludzkości i jest tak różnorodny, że będziesz mógł tam sprzedać wszystko, od najdziwniejszych produktów, jakie możesz sobie wyobrazić, po każdą usługę.

Jeśli Twoje usługi mają charakter międzynarodowy – wtedy rozwijając internetową część swojego biznesu, zwiększysz swój rynek nie dziesięciokrotnie, zwiększysz go tysiące razy.

Jeśli Twoja firma jest z natury lokalna, istnieją również dziesiątki technik marketingu online, których możesz użyć, aby zwiększyć liczbę klientów.

Mówisz, że masz wystarczająco dużo klientów, nie możesz już sobie z tym poradzić? Po pierwsze, w tym przypadku dlaczego nie wydasz? Po drugie, czy jesteś w stanie komunikować się ze swoimi klientami tak szybko, jak chcesz?

Powiedzmy, że masz 300 klientów i musisz im szybko powiedzieć o czymś pilnym (na przykład zmieniasz harmonogram lub masz nagły wypadek i nie możesz przyjmować klientów przez tydzień itp.). Jak byś sobie z tym poradził? Powiedz sekretarce, żeby zadzwoniła do wszystkich 300 klientów? Jak myślisz, ile czasu zajmie jej wykonanie tych połączeń?

Dobrze zorganizowany biznes internetowy jest skonstruowany w taki sposób, że nie musisz nawet myśleć o tym problemie, zajmuje się nim automatycznie.

A jeśli klient ma pilne pytanie w weekend, a Ty nie pracujesz w weekend? Szkoda, właśnie straciłeś klienta, klient wszedł na stronę konkurenta i znalazł odpowiedź w swojej bazie często zadawanych pytań, a następnie automatycznie umówił się na spotkanie z konkurencją

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *