Cztery tajemnice, których trzeba użyć, by zdominować rynek

Tytuł:
Cztery „niezbędne” sekrety, aby zdominować rynek

Liczba słów:
544

Podsumowanie:
Każdy biznesmen ma na myśli firmę, która symbolizuje dla nich udany biznes. Dla mnie to Microsoft i Bill Gates. Wiem, że nie każdy lubi Microsoft, ale hej… Pamiętam wirtualną epokę kamienia łupanego, która panowała na świecie przed Windowsem!

Słowa kluczowe:
marketing, dominacja na rynku, e-mail, poczta

Treść artykułu:
Każdy biznesmen ma na myśli firmę, która symbolizuje sukces biznes do nich. Dla mnie to Microsoft i Bill Gates. Wiem, że nie każdy lubi Microsoft, ale hej… Pamiętam wirtualną epokę kamienia łupanego, która panowała na świecie przed Windowsem!

Firma Microsoft dosłownie wpłynęła na styl życia i gospodarkę całego świata. To oznacza dla mnie S-U-C-C-E-S-S. Może dlatego byłem tak zszokowany, gdy dowiedziałem się, że ta „Super Firma” traci pieniądze na jednym ze swoich najnowszych i cieszących się dużym popytem produktów.

Sam pomysł kazał mi drapać się w głowę. Microsoft i straty zysków idą w parze jak rękawice bokserskie i dobra porcelana. Kiedy myślę o gigantach komputerowych, automatycznie kojarzy mi się z dużymi pieniędzmi i sukcesem. Zaskoczyło mnie odkrycie, że Xbox 360 kosztował Microsoft miliony dolarów!

Dlaczego ta znana na całym świecie firma miałaby chcieć stracić miliony dolarów na jednym produkcie? To prosty pomysł znany jako dominacja na rynku i chcą być królem na zupełnie nowym rynku konsol do gier wideo.

Dominacja na rynku działa jak gra skojarzeniowa. Na przykład mówię dom towarowy. Co przychodzi ci do głowy? Jest całkiem duża szansa, że to Wal Mart. Jeśli powiem komputer, prawdopodobnie pomyślisz o firmie Microsoft – chyba że jesteś zagorzałym fanem Macintosha lub Linuksa.

Celem dominacji na rynku jest, aby nazwa Twojej firmy pojawiła się w umysłach Twoich potencjalnych klientów w bezpośrednim związku z produktem lub usługą, którą oferujesz. Teraz nie przejmuj się. Aby to zrobić, nie musisz tracić milionów dolarów na utratę zysków.

To naprawdę może być tak proste, jak te cztery proste kroki…

1. NIGDY nie pozwalaj klientowi wyjść bez uzyskania informacji kontaktowych.
Przechwytywanie informacji kontaktowych ma kluczowe znaczenie, niezależnie od tego, czy Twoja firma działa online, czy offline. Może to być tak proste, jak kwestionariusz na Twoim ladzie lub wyskakujące okienko na Twojej stronie internetowej. Zrób wszystko, aby uzyskać informacje potrzebne do pozostania z nimi w kontakcie.
2. Korzystaj z reklamy bezpośredniej
Proponuję używać ulotek i kartek pocztowych około 18 razy w roku, aby zapewnić kontakt potencjalnym klientom. Po chwili zapoznają się z Twoją firmą i poznają na pamięć Twoje logo i przesłanie. W końcu dzieciaki nawet tak często nie piszą do domu z college’u!
3. Skorzystaj z telefonu
Ponieważ popularność telemarketerów osiąga najniższy poziom, firmy zwykle unikają korzystania z niego. Nie zapominaj, że jest to nadal cenne narzędzie, które może utrzymać Cię w kontakcie z potencjalnymi konsumentami.
4. E-mail
Jeśli nie zainwestowałeś w kampanię e-mailową, byłby to dobry moment na rozpoczęcie. E-mail to świetny sposób na skuteczne budowanie trwałej więzi z odbiorcami. Eziny, czyli biuletyny online, są idealne, aby stać się ekspertem w tej dziedzinie. Jeśli co tydzień dostarczasz swoim klientom cennych informacji, wkrótce będą oczekiwać doskonałości w połączeniu z Twoją firmą.

Zdobycie dominacji na rynku może być tak proste, jak utrzymywanie stałego kontaktu na różne sposoby z potencjalnymi konsumentami, ale jest to jedna z najbardziej dochodowych inwestycji, jakie kiedykolwiek dokonasz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *