Cztery mity marketingowe, które kradną sprzedaż

Tytuł:
Cztery mity marketingowe, które kradną sprzedaż

Liczba słów:
951

Podsumowanie:
Ile razy zła rada wpędziła Cię w kłopoty? Tak, wszyscy to mówią i robią, więc wskakujesz do wagonu zespołu … i zgadnij co … dostajesz takie same wyniki, jak oni. Może to pocieszenie, że nie jesteś jedynym, który odegrał rolę głupca, ale jeśli chodzi o marketing … możesz nie mieć wystarczającej swobody, aby policzyć stratę i iść dalej.

Słowa kluczowe:
marketing, sprzedaż, reklama

Treść artykułu:
Ile razy zła rada wpędziła Cię w kłopoty? Tak, wszyscy to mówią i robią, więc wskakujesz do wagonu zespołu … i zgadnij co … dostajesz takie same wyniki, jak oni. Może to pocieszenie, że nie jesteś jedynym, który odegrał rolę głupca, ale jeśli chodzi o marketing … możesz nie mieć wystarczającej swobody, aby policzyć stratę i iść dalej.

Tak, na pewno jest DUŻO pomysłów na to, co będzie, a co nie spowoduje gwałtownego wzrostu liczby sprzedaży i marży! Prawdę mówiąc, wiele z tych pomysłów to po prostu bzdury. Tak, musisz być na palcach i znać prawdę o opowieściach marketingowych. Oto kilka błędnych informacji, które zapewne słyszałeś wcześniej …

Aby być konkurencyjnym, musisz mieć najniższe ceny w mieście

Pozwól, że cię o to zapytam … Czy zawsze kupujesz najtańszy produkt na półce, czy zawsze robisz zakupy w sklepie, który ma najniższe ceny? Nie, ja też nie. Ty i ja wiemy, że ci ludzie nie są, ale ta wartość się liczy. O tak, jasne … jest kilka osób, które kupują tylko najtańsze rzeczy w mieście, ale większość z nas rozumie, że najtańsze nie zawsze są najlepszym zakupem za nasze pieniądze.

Jak to się ma do Ciebie? Oto coś, co możesz spróbować … zrób mały test, aby zobaczyć, jak prawdziwy jest ten mit. Znajdź niedrogi sposób na podniesienie postrzeganej wartości swojego produktu lub usługi, a następnie trochę podnieś koszty. Zobacz co się dzieje! Nie zdziw się, jeśli sprzedaż i zyski wzrosną!

Reklamy muszą zostać zmienione, aby społeczeństwo nie było znudzone

To przypomina mi jednego z moich kuzynów. Słynie z niszczenia rzeczy, które są naprawione. Tak, wyjdzie i kupi doskonale działający samochód, ale za każdym razem, gdy go widzisz, majstruje przy czymś pod maską. Niedługo … zgadłeś … samochód nie działa i musi jechać do warsztatu w celu naprawy.

Nie ma sensu prowadzić firmy takiej jak kuzyn Jim i jego samochody. Hej, jeśli to działa, po co próbować to naprawić? Pomyśl o tym … jaki jest cel reklamy? Tak, aby przyciągnąć nowych klientów. Gdy nowy klient przejdzie przez drzwi, reklama skutecznie spełniła swoje zadanie. Czy na tego klienta musi mieć wpływ ta sama reklama? Nie, więc pozwól reklamie wykonać swoje zadanie dla reszty ludzi, którzy jeszcze jej nie widzieli.

Teraz nie mówię, że nigdy nie powinieneś zmieniać swojej reklamy … po prostu nigdy nie porzucaj zwycięzcy w trakcie. Dobrą zasadą jest wydawanie 80 procent pieniędzy na reklamę na sprawdzone metody i ryzykowanie 20 procent na reklamy eksperymentalne. Niech wypróbowane i sprawdzone rozwiązania będą dla Ciebie działać, podczas gdy testujesz wody pod kątem nowych pomysłów, które mogą działać jeszcze lepiej.

Im większy wybór ma klient, tym bardziej prawdopodobne jest, że kupi

Tak, tak … mówią, że różnorodność jest przyprawą życia i tak dalej, ale zbyt wiele wyborów może prowadzić do zwlekania. Wszyscy wiemy, co się dzieje, kiedy zwlekamy. Tak, nigdy do tego nie wrócimy!

Czy wiesz, co się dzieje, gdy klient nie może się zdecydować? … tracisz sprzedaż, którą już miałeś w kieszeni. Tak, przyszedł po to, zobaczył więcej opcji, zatrzymał się, aby podjąć decyzję, a potem wyszedł, wciąż o tym myśląc … może nigdy nie wrócić.

Wskazówka dla mądrego marketera – ogranicz decyzje klienta do „tak” lub „nie”. Niech zdecydują, czy kupię, czy nie, nie kupię. Nie ryzykuj zmylenia ich i utraty sprzedaży.

Każdy potrzebuje mojego produktu / usługi, więc nie muszę się reklamować

Hej, budowanie biznesu to dużo ciężkiej pracy! Po drodze nie ma wielu darmowych przejazdów. Są szanse, że Twoi potencjalni klienci muszą być przekonani, że MUSZĄ wybrać Twoją usługę / produkt. Tak, znalezienie klienta, przekonanie go do skorzystania z Twojej usługi / produktu, a następnie zamknięcie transakcji to proces, którego nie da się łatwo ominąć. Nie daj się zwieść myśleniu, że jesteś inny! Może to być niebezpieczne dla twoich zysków.

Moja przyjaciółka była właścicielem jedynego sklepu z produktami dla psów w jej mieście. Hej, brak konkurencji oznacza, że nie musisz się reklamować … prawda? Po wstępnym ogłoszeniu jej wielkiego otwarcia, ta dama nie reklamowała się. Biznes powoli napływał i ledwo zakrywał nad głową. W końcu w desperackiej próbie ruszenia z ziemi zaczęła umieszczać ulotki we wszystkich lokalnych weteranach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *