Część II – Marketing dla kancelarii prawnych za pośrednictwem usług dopasowywania adwokatów do klientów

Tytuł:
Część II – Marketing dla kancelarii prawniczych za pośrednictwem usług dopasowywania adwokatów i klientów

Liczba słów:
1428

Podsumowanie:
Jakie są te nowe dopasowanie prawnik-klient usługi? Kim są gracze? Ile to kosztuje? Jakie jest dla mnie ryzyko? Jaki jest zwrot dla mnie? Jaki jest na nich szum? Czy są etyczne jak marketing dla firm prawniczych? Czy zaoszczędzą mi pieniądze i czy są dla mnie? Czy zdobędą mi klientów, których inaczej bym nie miał? Odpowiedzi na te pytania rozpoczęto w Części I, która skupiała się na faktach tego pojazdu marketingowego dla firm prawniczych. Część II podaje „resztę historii” według Paula Harveya.

Słowa kluczowe:
marketing prawniczy, marketing kancelarii prawnych, marketing prawników, zarządzanie praktyką prawniczą, marketing prawniczy, reklama kancelarii prawnych, doradztwo kancelaryjne, marketing dla kancelarii prawnych, reklama adwokacka

Treść artykułu:
Wnioski i zalecenia dotyczące dopasowania adwokata do klienta

Pozwólcie, że wymienię moje aktualne przemyślenia / wnioski z tego marketingu dla kancelarii prawnych niszowych usług kojarzenia prawnik-klient i stąd decyzja należy do Ciebie:

1. Ten pojazd marketingowy dla firm prawniczych ma niewątpliwie pewne zalety. Takie podejście może przynieść Ci biznes, którego nie dostałbyś w inny sposób i dostarczyć go teraz. Tak, możesz zrobić to lepiej i przynajmniej prawdopodobnie taniej dla siebie, stosując odpowiednie strategie marketingowe prawników internetowych (zobacz moją stronę internetową). Jednak nie stanie się to jutro, a dopasowanie prawnika do klienta może nastąpić jutro. Możesz budować własne systemy korzystając z tych systemów, a następnie zdecydować, czy chcesz kontynuować ich systemy, czy nie. Prawdopodobnie zawsze dostaną jakieś interesy, których inaczej byś nie założył, nawet gdybyś miał własne systemy online.

2.Niestety, „wynajmujesz” tylko metody używane do pozyskiwania firmy, do której jesteś wysyłany i nie „jesteś właścicielem” używanych metod biznesowych. Gdybyś miał odpowiedni marketing internetowy dla firm prawniczych, miałbyś w tych systemach aktywa nadające się do sprzedaży i kierowałby ruch wyłącznie do ciebie, co jest lepsze niż ta opcja prawie na pewno w dłuższej perspektywie dla większości, jeśli nie wszystkich prawników. Ponadto, jako ogólna zasada, nie warto być uzależnionym od jednego źródła skierowań, o czym jestem pewien, że wiesz. To powiedziawszy, nadal uważam, że usługi kojarzenia prawnik-klient są dobrym rozwiązaniem przed uruchomieniem własnych systemów marketingu internetowego i / lub innych systemów marketingowych. Możesz nawet chcieć kontynuować te usługi po uruchomieniu własnych systemów. Posiadanie własnych systemów sprawia, że jesteś bezpieczniejszy i teraz możesz wybrać, czy chcesz pozostać z usługą, czy nie.

3. Po co tak naprawdę ten marketing dla firm prawniczych?

a. Ktoś, kto teraz potrzebuje więcej biznesu. W przypadku tych systemów przychodzi teraz strumień biznesów i mogą wysłać je na Twoją stronę już teraz. Inne systemy marketingowe adwokatów zajmie trochę czasu i przyniosą rezultaty.

b. Ktoś, kto jest bardzo, bardzo jasny, że nie chce brać udziału w procesie marketingowym i jest skłonny zapłacić komuś innemu, aby zrobił to za niego, nawet jeśli będzie to kosztować więcej i „wynajmuje” ”. Jeśli to ty, to prawdopodobnie jest to dla ciebie dobry ruch. To powiedziawszy, nadal będziesz musiał „zamknąć” klienta, którego wysłali Ci przez e-mail lub telefon, aby być zaangażowanym w marketing na tym poziomie, tylko mniej w marketingu. Nigdy nie uciekniesz od tego aspektu, chyba że jesteś współpracownikiem, który nie robi nic poza techniczną pracą w czyjejś praktyce (nie znaczy to, że jest w tym coś złego).

c. Ktoś, kto zajmuje się marketingiem prawniczym, który nie pracuje dla niego lub nie pracuje dla niego zbyt efektywnie, ponieważ jeśli przestaniesz to, co nie działa i zrobisz ten typ, który działa, możesz zmniejszyć koszty marketingu przy jednoczesnym zwiększeniu strumienia przychodów.

d) Wreszcie, prawnik na poziomie partnera, który ma starszego współpracownika, który ma dobre umiejętności interpersonalne, który może pracować w tym marketingu dla firm prawniczych i zamykać poleconych klientów.

4. Dla kogo ten rodzaj marketingu prawniczego nie jest przeznaczony?

a. Ktoś, kto najczęściej, jeśli nie prawie każdego dnia roboczego, nie będzie przychodził na polecenia z odpowiedniego serwisu.

b. Ktoś, kto nie ma zadowalających lub dobrych „umiejętności zamykania” lub „zachowania przy łóżku” (Uwaga: w razie potrzeby możesz skorzystać z coachingu tych firm, aby poprawić ten aspekt i / lub odwiedzić moją stronę internetową, aby uzyskać więcej informacji informacje o tym zestawie umiejętności). Nie jesteś jedynym prawnikiem otrzymującym skierowanie od firmy meczowej, więc musisz „błyszczeć” na tyle dobrze, aby zostać zatrudnionym. Nadal istnieje element konkurencji związany z może od 3 do 5 innych prawników, którzy otrzymali to samo skierowanie.

c. Ktoś na obszarze geograficznym, który nie generuje zbyt wielu skierowań w twoim obszarze praktyki. Na przykład na wsi lub w małym miasteczku, a może jako osoba zajmująca się planowaniem nieruchomości na obszarze o niskich dochodach. Więc widzisz, że ten pojazd marketingowy dla firm prawniczych nie jest dla każdego.

5.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *