Czego P G może się nauczyć z największego błędu marketingu sieciowego

Tytuł:
Czego PG może się nauczyć z największego błędu marketingu sieciowego

Liczba słów:
695

Podsumowanie:
Jako fan PG i ktoś, kto kształcił sieć Branża marketingowa przez 17 lat, moje serce zamarło, gdy przeczytałem o najnowszej taktyce marketingowej PG – przekupywaniu kobiet, by wykorzystywały swoje przyjaźnie do sprzedaży mydła.

NM stworzyło obraz branży, w której ludzie wykorzystują i wykorzystują swoich przyjaciół dla osobistych korzyści. Firma PG właśnie utworzyła armię 600 000 kobiet, które wykorzystują przyjaciół w zamian za mydło i kupony.

Stanowisko rekruterów NM: Zarabiaj na tym, co robisz e …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, Marketing, MLM

Treść artykułu:
Jako fan PG i ktoś, kto kształci branżę marketingu sieciowego od 17 lat, moje serce zamarło, gdy przeczytałem o najnowszej taktyce marketingowej PG – przekupywaniu kobiet, by wykorzystywały swoje przyjaźnie do sprzedaży mydła.

NM stworzyło obraz branży, w której ludzie wykorzystują i wykorzystują swoich przyjaciół dla osobistych korzyści. Firma PG właśnie utworzyła armię 600 000 kobiet, które wykorzystują przyjaciół w zamian za mydło i kupony.

Stanowisko rekruterów NM: Zarabiaj pieniądze, robiąc to, co robisz codziennie – polecając rzeczy znajomym. Po prostu idź do osób, które znasz i rozmawiaj o produktach, jak zawsze. Tylko tym razem zarabiaj na tym. Robisz to codziennie. To jest to samo.

Kto nie chciałby zarabiać na czymś, co robi codziennie?

Ale 95% rezygnuje. Co gorsza, tysiące przedstawicieli w biznesie i poza nim mówi o swoim nowym statusie członków NFL – No Friends Left. Zużyli je. Więc teraz nie mają pieniędzy ani przyjaciół.

Oto wielki błąd:

NO Firma NM, o której wiem, uczy ludzi, aby mówili z góry, że sprzedają produkt, o którym mówią. (Ponieważ byłoby to sprzeczne z mantrą rekrutacyjną, że im płaci się za robienie tego, co zawsze). Więc kiedy druga dziewczyna jest entuzjastyczna i też chce dostać produkt, prawda wychodzi na jaw: „Uh, sprzedaję go. ‘

I właśnie wtedy zaufanie zostało złamane.

‘Ahh. Dlatego właśnie rozmawialiśmy na czacie i powiedziałeś o tym wszystkie miłe rzeczy … ‘

Następnym razem znajomy nie oddzwania.

Uwaga: ta reakcja nie ma nic wspólnego z jakością produktu. To doprowadziło przyjaciela do przekonania, że po prostu rozmawiali tak, jak robią to przyjaciele – używając przejrzystego i zaufanego kanału ustnego – zarezerwowanego dla przyjaciół, którzy mówią bez ukrytych motywów. Zobacz jasną definicję Wikpedii tutaj.

Nowa taktyka PG polegająca na przekupywaniu kobiet, by bez słowa rozmawiały o produktach z przyjaciółmi, może doprowadzić do tego samego spadku zaufania wśród przyjaciół.

„Wiemy, że najpotężniejszą formą marketingu jest przekaz od zaufanego przyjaciela” – mówi Steve Knox, dyrektor generalny firmy PG, która to robi.

Znajdują więc największych mówców, którzy za opakowanie produktu i kupony rabatowe będą rozmawiać o tych produktach z przyjaciółmi, nie ujawniając niczego.

Wydaje się, że obecnie taktyka znacząco zwiększa sprzedaż PG. Ale może bardzo dobrze implodować, a oto dlaczego:

Dogodnie zostawiają przekupionym kobietom to, czy powiedzą, czy nie. Ci, którzy tego nie robią, a spodziewam się tego najbardziej, ponieważ natychmiast zmienia dynamikę, będą musieli poradzić sobie z opadem – reakcjami swoich znajomych, którzy później dowiedzą się, że ich rekomendacje zostały opłacone.

Jeśli mój znajomy rozmawiał ze mną o produkcie lub programie i został potajemnie przekupiony w ten sposób i nie powiedział mi, a dowiedziałem się później, to ostatni raz, kiedy słucham z otwartym sercem i umysłem.

NIE przeszkadzają mi ludzie, których znam, zarabiając na mnie. Pomogłem im to zrobić, upewniając się, że otrzymają wynagrodzenie za polecenia, które były dla mnie warte pieniędzy. Ale chcę wiedzieć z góry. Więc mogę dostosować moje strategie słuchania. Nie chcę się tego dowiedzieć później, kiedy już pozwoliłem mojej najbardziej wrażliwej stronie odpowiedzieć na (potajemnie opłaconą) rekomendację zaufanego wówczas przyjaciela.

PG: Naucz kobiety uczestniczące w tych programach, jak powiedzieć z góry, że dostają od ciebie coś, co może zrobić dodatkowe gadanie o twoich produktach – najwyraźniej nie robiły tego wcześniej (sądząc po wzroście w sprzedaży.) Możesz osiągnąć to samo, jeśli zaoferujesz umiejętności językowe, które pozwolą im robić to z przyjaciółmi.

Jeśli tego nie zrobisz, ryzykujesz uzyskanie tego samego obrazu, z którym większość marketingu sieciowego utknęła w tej chwili:

P G: ludzie, którzy zachęcają swoich klientów do wykorzystywania i wykorzystywania ich przyjaciół dla uh w twoim przypadku skrzynka mydła.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *