Czego nie robić z wizytówkami

Tytuł:
Czego nie robić z wizytówkami!

Liczba słów:
690

Podsumowanie:
W odróżnieniu od większości naszych artykułów mówiących o tym, co zrobić z wizytówkami, w tym artykule omówimy wizytówkę Nie -Nie:

Czego należy unikać z wizytówkami:

– Nie używaj „bezpłatnych wizytówek”. Istnieje kilka firm oferujących BEZPŁATNE wizytówki (poprzez umieszczenie ich logo na odwrocie karty). To dla nich bezcenny sposób na promowanie swojej firmy poprzez Ciebie i Twoje nowe wizytówki. Niestety jest ich bardzo mało …

Słowa kluczowe:
Wizytówki, wizytówki, biznes, marketing, karty reklamowe

Treść artykułu:
Różne z większości naszych artykułów mówiących, co robić z wizytówkami, w tym artykule omówimy wizytówki Nie-Nie:

Czego należy unikać z wizytówkami:

– Nie używaj „darmowych wizytówek”. Istnieje kilka firm oferujących BEZPŁATNE wizytówki (poprzez umieszczenie ich logo na odwrocie karty). To dla nich bezcenny sposób na promowanie swojej firmy przez Ciebie i Twoje nowe wizytówki. Niestety, korzyści są dla Ciebie bardzo małe. Chociaż możesz dostać darmowe wizytówki, wizytówki te najprawdopodobniej będą sprawiać wrażenie taniej i amatorskiej – nie stać Cię na odpowiednie wizytówki. Czy założyłbyś darmowy garnitur z logo mcdonalda na plecach? Jeśli nie, nie rób tego samego ze swoimi wizytówkami.

– Nie używaj szablonu. Istnieje wiele sklepów internetowych oferujących szablony wizytówek. Wybierz szablon, wprowadź dane kontaktowe, zamów wizytówki. Choć może się to wydawać łatwe, otrzymasz ogólną wizytówkę, która nie wykorzystuje żadnych sprytnych technik marketingowych związanych z wizytówkami i nie zrobi nic „dodatkowego”, aby promować Twoją firmę. Bądź wyjątkowy i uzyskaj niestandardowy projekt, który podkreśli Twoją firmę i może być używany jako skuteczne narzędzie marketingowe.

– Nie rób lupy jako konieczności czytania wizytówki. Nie każdy może wzmocnić wizję 20/20. Podczas projektowania wizytówki weź pod uwagę ten duży odsetek osób i postaraj się, aby tekst był czytelny dla większości czytelników.

– Nie używaj kolidujących kolorów. Mądrze dobieraj kolory. Kolory użyte z innymi kolorami mogą czasami kolidować i stać się obrzydliwe i trudne do odczytania lub spojrzenia. Niektóre kolory pasują do siebie, a niektóre nie. Odrób pracę domową i znajdź w Internecie koło kolorów lub narzędzie do dopasowywania / wybierania kolorów, które pomoże Ci znaleźć zgodne i przyjemne dla oka pasujące kolory.

– Nie używaj cudzej wizytówki ani poprawionej wizytówki. Zapisywanie swoich danych na starych lub na czyjejś wizytówce, a następnie przekazanie komuś może bardzo źle wpłynąć na Ciebie i Twoją firmę. Może to sprawiać złe wrażenie taniego i nieprofesjonalnego. Upewnij się, że masz wystarczająco dużo własnych wizytówek, a jeśli nie masz własnej, zdobądź je!

– Nie zapomnij sprawdzić swojej wizytówki przed wydrukowaniem. Niewłaściwe informacje na wizytówkach mogą wprowadzać w błąd i prowadzić do utraty biznesu. Sprawdź dane swojej wizytówki przed ich przesłaniem. Sprawdź dwukrotnie, potrójnie, upewnij się w 100% przed wydrukowaniem, że szczegóły są poprawne. Ta prosta rzecz może zaoszczędzić dużo pieniędzy, jeśli unikniesz konieczności ponownego drukowania tysięcy wizytówek z błędnymi informacjami.

– Nie drukuj wizytówek w rozmiarze większym niż standardowy. Widziałem wizytówki, które są drukowane większe niż zwykle, ponieważ ludzie mogą chcieć, aby ich karty wyróżniały się i sprawiały, że były bardziej zapadające w pamięć. Chociaż może to brzmieć jak dobry pomysł, może to spowodować, że Twoja karta nie będzie w stanie zmieścić się w systemach przechowywania wizytówek lub łatwo w portfelu. Najlepiej tego unikać, więc trzymaj się standardowych lub mniejszych rozmiarów.

– Nie zaniedbuj materiału i papieru, na którym drukowane są Twoje karty. Dużo uwagi poświęca się wzorowi i kolorystyce wizytówki, taką samą uwagę należy zwrócić na papier i powłokę. Cienkie papiery sprawiają wrażenie tanim i narażają je na zużycie i czynniki środowiskowe. Wybór dobrego papieru o gramaturze co najmniej 250GSM w połączeniu z laminatem lub jakimś rodzajem powłoki zapewni, że Twoje karty przetrwają długo i sprawią właściwe wrażenie.

– Nie drukuj samodzielnie wizytówek. Chociaż nie zawsze tak jest, widzimy zbyt wiele amatorskich kart drukowanych w domu, które robią tylko złe wrażenie na odbiorcy. Profesjonalne drukowanie wizytówek nie jest drogie, a różnica w wynikach w większości przypadków będzie bardzo różna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *