Czego nie należy wyświetlać na tablicach informacyjnych

Tytuł:
Czego nie wyświetlać na szyldach reklamowych

Liczba słów:
431

Podsumowanie:
Jeśli promujesz produkt i robisz reklamy za pomocą wyświetlaczy , nie pozwól klientowi wiedzieć wszystkiego. W przeciwnym razie nie będą mieli powodu, aby do Ciebie dzwonić lub odwiedzać Cię.

Słowa kluczowe:
Sprzedaż, marketing, pożyczkodawca, kredyt hipoteczny, leady, telemarketing, umiejętności, szkolenia, komunikacja, sprzedaż

Treść artykułu:
Jeśli promujesz produkt i robisz reklamy z wyświetlaczami, nie pozwól, aby klient wiedział wszystko. W przeciwnym razie nie będą mieli powodu, aby do Ciebie dzwonić lub odwiedzać Cię.

Na przykład, kiedy pracowałem w bankowości, wyświetlaliśmy nasze stawki na fantazyjnie wyglądającej tablicy pośrodku naszego głównego lobby.

Klienci przychodzili, zajmowali się swoimi sprawami, spoglądali na tablicę stawek i wychodzili za drzwi.

Pewnego dnia jakiś geniusz zdecydował się zdjąć tablicę cenową, zmuszając klienta do przyjścia do biura współpracownika, zajęcia miejsca i ustnego zapytania o stawki.

Dało to sprzedawcy możliwość spotkania się z klientem, omówienia indywidualnych stawek, a także omówienia innych produktów, którymi klient może być zainteresowany.

Kiedy tworzysz reklamę, umieść tylko tyle informacji, aby wzbudzić zainteresowanie klientów. Wystarczająco dużo, aby odebrać telefon i zadzwonić do ciebie lub przyjść do ciebie.

Nigdy nie lekceważ potęgi spotkania sam na sam z potencjalnym klientem.

I pamiętaj, rekwizyty się nie sprzedają, ludzie to robią.

Jeśli klient posunął się aż do skontaktowania się z tobą, prawie umieścił piłkę na twoim korcie. Teraz wiesz, że są zainteresowani i Twoim obowiązkiem jest dokończenie reklamy i sfinalizowanie transakcji.

Tworząc reklamę, chcesz, aby ludzie byli nią zachwyceni. Ale chcesz też zachować trochę tej magii, kiedy się z tobą skontaktują.

Kiedy więc przyciągniesz ich uwagę dzięki wspaniałym funkcjom swoich produktów, pamiętaj, aby zaoszczędzić trochę tej magii, aby wzbudzić ich zainteresowanie jeszcze bardziej, gdy się z tobą skontaktują.

Przykładem może być bank reklamujący bezpłatne konto czekowe.

Reklama brzmiałaby:

Otwórz darmowe konto czekowe już dziś i odbierz darmowy prezent.

Klient byłby zainteresowany, ponieważ otrzymywałby darmowe konto czekowe, ale to darmowy prezent rozbudzi ich ciekawość. I oczywiście nie wiedzieliby, jaki był darmowy prezent, dopóki nie weszli do środka i nie usiedli.

Więc jeszcze raz nie pozwól, aby Twoje reklamy sprzedawały za Ciebie, pozwól im tylko otworzyć bramy, aby Twój klient mógł wejść do środka, usiąść i porozmawiać z Tobą.

Ten artykuł może być powielany przez każdego w dowolnym czasie, pod warunkiem, że nazwisko autora i linki referencyjne są taktowne i aktywne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *