Czego marketing nie może dla Ciebie zrobić

Tytuł:
Czego marketing nie może dla Ciebie zrobić

Liczba słów:
814

Podsumowanie:
Nie ma wątpliwości, że solidny program marketingowy może zwiększyć Twój biznes, nie może wszystkiego naprawić. Poniżej znajduje się 5 rzeczy, których marketing nie może dla Ciebie zrobić:

Słowa kluczowe:
Marketing, marketing kreatywny, pomysły marketingowe, sukces marketingowy, strategie marketingowe

Treść artykułu :
Pomyślałem, że wyjaśnię kilka błędnych przekonań na temat marketingu w tej dwuczęściowej serii: Co marketing może zrobić dla Ciebie, a czego marketing nie może dla Ciebie zrobić. Ten problem dotyczy tego, czego marketing nie może zrobić.

Nie ma wątpliwości, że solidny program marketingowy może rozwinąć Twoją firmę, ale nie może naprawić wszystkiego. Poniżej znajduje się 5 rzeczy, których marketing nie może Ci zrobić:

1. Marketing nie może sprawić, że odniesiesz sukces z dnia na dzień. To, że zaczynasz program marketingowy, nie oznacza, że od razu zobaczysz, jak Twoja firma eksploduje. Marketing polega na regularnym przedstawianiu swojej nazwy rynkowi docelowemu, aż w końcu zdecydują się spróbować.

W tej notatce, jeśli masz teraz kłopoty – sprzedaż spadła, nowa firma nie rozwija się tak, jak planowałeś – w zależności od tego, jak poważny jest problem, program marketingowy może nie wystarczy, aby cię uratować. Skuteczny program marketingowy potrzebuje czasu, aby zadziałać i prawdopodobnie również trochę pieniędzy. Jeśli spanikujesz z powodu jednej (lub bardziej prawdopodobnej obu), być może będziesz musiał rozważyć inne opcje.

2. Marketing nie polega na zrobieniu czegoś raz i zapominaniu o tym. Najlepszy test marketerów. I przetestuj. I przetestuj.

Na przykład, może Twoja witryna internetowa nie przekształca odwiedzających w klientów tak dobrze, jak powinna. Możesz zatrudnić copywritera, aby ulepszył go za Ciebie. Możesz przetestować różne elementy, aby zobaczyć, co podnosi poziom konwersji. To jeden ze sposobów korzystania z testów. Możesz także przetestować różne nagłówki, różne oferty itp.

3. Marketing nie może naprawić złych doświadczeń. Ten jest duży. Jeśli Twoi klienci mają kiepskie doświadczenia z Twoimi produktami lub usługami, przedstawicielami obsługi klienta, sprzedawcami itp., To wszystko. Co gorsza, nie tylko straciłeś klienta na dobre, ten klient prawdopodobnie opowie innym o swoim złym doświadczeniu. Więc teraz straciłeś również więcej potencjalnych klientów.

Marketing może sprawić, że ludzie staną przed drzwiami, ale nie zapewni im doświadczenia, które zechcą powtórzyć. Zanim założysz, że potrzebujesz więcej marketingu, poświęć chwilę i upewnij się, że obecni klienci są naprawdę zadowoleni z Twojej firmy.

4. Marketing nie może naprawić wadliwego biznesu. Podobnie jak wskazówka numer 3, marketing nie może rozwiązać problemów z przepływem środków pieniężnych ani problemów personelu.

OK, słyszę jak wszyscy mówią: „Oczywiście marketing nie może rozwiązać problemów z przepływem gotówki. Myślisz, że jesteśmy głupi? ” Moja odpowiedź brzmi: nie, nie sądzę, żebyś był wcale głupi. Wydaje mi się, że czasami tak bardzo angażujesz się w codzienne wyzwania związane z prowadzeniem firmy, że nie widzisz lasu dla drzew.

Pozwól mi wyjaśnić. Załóżmy, że masz firmę, która boryka się z przepływem gotówki. Pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, może być ożywienie marketingu. W końcu ideą marketingu jest zwiększenie przychodów. Z pozoru ma to sens. Jeśli jednak przyjrzysz się bliżej, możesz zauważyć, że wydatki są nie do zniesienia lub faktury nie są dostarczane w odpowiednim czasie. Więc to, co powinieneś naprawić, to problemy z księgowością, a nie zmiana marketingu.

5. Marketing nie może zmusić ludzi do kupowania rzeczy, których albo nie chcą, albo nie mogą sobie na to pozwolić. Nie ma znaczenia, jak wspaniały jest Twój produkt lub usługa, jeśli sprzedajesz ludziom, którzy albo nie mają tego zainteresowania, albo nie mają środków, by je kupić, wtedy Twój marketing zawiedzie, bez względu na to, jak genialny może być.

Więc w zasadzie wszystko sprowadza się do tego, zanim zdecydujesz, że potrzebujesz więcej marketingu, poświęć kilka chwil i upewnij się, że marketing jest naprawdę odpowiednim rozwiązaniem dla Twojej firmy.

Ćwiczenie z kreatywności – sprawdzanie rzeczywistości

Zanim rozpoczniesz nowy program marketingowy, poświęć trochę czasu na przeanalizowanie, co naprawdę dzieje się w Twojej firmie. Czy naprawdę potrzebujesz programu marketingowego, czy też masz problem:

* Nie jesteś w stanie zamknąć posiadanych potencjalnych klientów
* Nie wystawiasz faktur na czas ani nie śledzisz niezapłaconych kont
* Twoi klienci nie są zadowoleni z produktu lub usługi
* Twoi klienci mają złe doświadczenia z pomocą techniczną lub coś innego w trakcie nie działa
* Twój rynek docelowy nie jest właściwy
* Nie jesteś już pasjonatem tego, co robisz
* Twoja firma ma o wiele za dużo wydatków

I tak dalej. Po prostu chcę, żebyś upewnił się, że marketing naprawdę jest twoim problemem, zanim zaczniesz się nim bawić.

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, powinieneś konsekwentnie promować swój biznes. Ale jeśli ty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *