Con Great Porównanie cen

Tytuł:
Porównanie świetnych cen

Liczba słów:
555

Podsumowanie:
Zasadniczo witryny porównujące ceny to fantastyczny pomysł i powinny podkreślać wszystko, co jest właściwe w Internecie, to element pay per click sprowadził na manowce kluczowe rozwiązania.

Słowa kluczowe:
porównywarki cen, DVD, lodówki

*
Treść artykułu:
Strony internetowe zajmujące się porównaniem cen przejmują kontrolę nad Internetem. Kupowanie tanich płyt DVD, CD, lodówek itp. Nigdy nie było łatwiejsze. Firmy takie jak Kelkoo i Shopping.com dominują w płatnych reklamach w wyszukiwarkach i są intensywnie promowane przez MSN i Yahoo, gdzie porównanie cen jest oferowane jako „usługa” użytkownikom.

Ale to nie jest usługa, to elitarna reklama dla nielicznych, a to, co jest oferowane, nie jest pełnym obrazem, ale częściowym widokiem, opartym na tym, kto jest gotów zapłacić, aby być widzianym. Te strony handlują pod fałszywym pretekstem. Nie pomagają one w znalezieniu najtańszych płyt DVD, CD, lodówek itp. Pomagają znaleźć najlepszą zniżkę wśród sprzedawców detalicznych, którzy płacą za reklamy na ich stronach, a to jest duża różnica.

Chociaż może to być dobrze znane wśród marketerów, sprzedawców detalicznych i tym podobnych, uważam, że większość użytkowników nie ma pojęcia. Potwierdza to dla mnie świadomość, że główne porównywarki cenowe oferują sklepom możliwość pojawienia się jako pierwsze w wynikach cen danego produktu, jeśli są gotowi zapłacić wyższy koszt za kliknięcie… I wiecie co? To działa! Płacenie wyższego współczynnika klikalności skutkuje większą liczbą wizyt, a współczynnik konwersji ani trochę nie spada!

To mówi mi, że konsumenci albo nie używają witryn poprawnie, albo wyniki są wyświetlane w taki sposób, aby zmaksymalizować przychody dla witryny porównującej ceny, a nie oszczędności dla użytkownika.

Moim naiwnym, utylitarnym wyobrażeniom o przyszłości Internetu, podejście to wydaje się absolutnym przeciwieństwem tego, czym jest Internet. Informacja to potęga. Dlatego kontrolowanie informacji jest niezwykle dochodowe. Jednak kontrolowanie / wstrzymywanie informacji nigdy nie jest korzystne dla tych, którzy na nich polegają.

Korzystając z agresywnych taktyk marketingowych i ogromnych budżetów, te rozdęte i gloryfikowane farmy linków ugruntowały swoją pozycję jako pośrednicy w sprzedaży internetowej. Skorumpowani i chciwi chętnie oszukują użytkownika, aby zmaksymalizować własne zainteresowanie, jednocześnie twierdząc, że są mistrzem konsumenta!

Więc jaka jest odpowiedź? Zasadniczo strony porównujące ceny są fantastycznym pomysłem i powinny podkreślać wszystko, co jest słuszne w Internecie, to element płatności za kliknięcie sprowadził na manowce te kluczowe. Przyszłość leży w bezstronnych usługach. Te, które opierają się na zarabianiu prowizji za sprzedaż, a nie tylko na kierowaniu ruchu do najcenniejszego celu Marketing afiliacyjny i strony porównujące ceny są oczywistym parowaniem w przyszłości. Wszystkie, które pojawiają się w setkach. Na przykład spójrz na www.cashbackers.co.uk i wyszukaj „Lost series1”. Cashbackers pokazuje 20 sklepów z płytami DVD w Wielkiej Brytanii, Kelkoo pokazuje 7, przy czym najtańsze DVD ma lepszą wartość.

Korzystanie z programów partnerskich eliminuje zaporowe koszty, które oznaczają, że można wystawiać wiele mniejszych lub nowszych sklepów. A ponieważ są to sklepy, które często będą promować ceny, a nie budżet marketingowy, właśnie te sklepy powinny znajdować się w porównywarce cen z korzyścią dla konsumenta.

Wraz z rozwojem tych witryn i wzrostem świadomości konsumentów, bez wątpienia sytuacja ulegnie poprawie, ale do tego czasu tanie płyty DVD, CD itp. Można znaleźć tylko za pomocą programów sprzedaży opartych na prowizjach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *