Co umieścić na stronach z treścią

Tytuł:
Co umieścić w witrynach z treścią

Liczba słów:
892

Podsumowanie:
Ciągle otrzymuję następujące pytanie:

“ Co należy umieścić w witrynach z treścią? ”

Oczywiście pytają o moją strategię generowania ruchu, w której zalecam tworzenie witryn z treścią i kierowanie ruchu do witryny produktu.

Oto kilka możliwości umieszczenia w witrynie z treścią:

1. Katalog zasobów

Katalogi zasobów były świetną formą treści. Yahoo faktycznie zaczęło to jako katalog zasobów. Obecnie są najczęściej odwiedzanymi witrynami na drugim miejscu …

Słowa kluczowe:
marketing, blog, ruch, odwiedzający, ranking, SEO, treść, reklama, sprzedaż, webmaster, internet

Treść artykułu:
Ciągle otrzymuję następujące pytanie:

„Co powinienem umieścić w moich witrynach z treścią?”

Oczywiście pytają o moją strategię generowania ruchu, w której zalecam tworzenie witryn z treścią i kierowanie ruchu do witryny produktu.

Oto kilka możliwości umieszczenia w witrynie z treścią:

1. Katalog zasobów

Katalogi zasobów były świetną formą treści. Yahoo faktycznie zaczęło to jako katalog zasobów. Obecnie zajmują drugie miejsce na liście najczęściej odwiedzanych witryn w całym Internecie. Dane rankingowe wyszukiwarek (http://www.RankingFactors.com) pokazują, że linki wychodzące są nadal dodatnim czynnikiem korelacji rankingu (mimo że tzw. „Eksperci” SEO narzekają na wycieki PR i inne tego typu bzdury). Jednym z problemów z katalogami zasobów jest poziom, na którym były ostatnio nadużywane we wszystkich witrynach skrobaków Adsense. Istnieją teraz dosłownie setki tysięcy bezużytecznych katalogów zasobów, które zostały utworzone za pomocą automatyzacji.

2. Artykuły

Artykuły są moją ulubioną formą treści na stronach z treścią. Są prawdopodobnie najczystszą formą treści. Jeśli się nad tym zastanowić, post na blogu prawie zawsze można uznać za artykuł. W rzeczywistości ten wpis na blogu może wkrótce pojawić się jako artykuł syndykowany za pośrednictwem Artemis Pro. Jeśli chcesz mieć tylko własne artykuły w witrynie z treścią, blog to świetny system zarządzania treścią. Jeśli chcesz pozwolić innym na przesyłanie artykułów (a to BARDZO MOCNE!), Bądź na bieżąco. Wkrótce wypuszczę produkt, który to bardzo ułatwi.

3. Recenzje produktów

Recenzja produktu to po prostu rodzaj artykułu; prawda? Zwykle zalecam używanie witryn z treścią do kierowania ruchu do własnych witryn. Recenzje produktów mogą być jednak podwójne. Możesz użyć ich jako uzasadnionych przykładów czystej treści w swojej witrynie z treścią (aby przyciągnąć odwiedzających i skierować ich do witryn produktów) ORAZ możesz również dołączyć linki partnerskie do recenzji produktu i uzyskać bezpośredni dochód.

4. Ankiety

Trudno jest uzyskać ankietę pasującą do danych dotyczących czynników rankingowych, ale jest to bardzo dobry sposób, aby użytkownicy dodali treść do witryny.

5. Fora

Fora są również bardzo trudne do dostosowania do danych dotyczących czynników rankingowych. Są również znani z reklamowania martwych punktów. Odwiedzający naprawdę skupiają się na forum i w dużej mierze zignorują twoje próby odwrócenia ich uwagi od witryny produktu. Mimo to są świetnym sposobem na przyciągnięcie dużej liczby odwiedzających generujących dla Ciebie treści. Ta koncepcja nakłaniania odwiedzających do generowania treści jest ważna.

6. Blogi

Nie próbowałem tego, ale widziałem, jak to zrobiono. Pomysł jest podobny do forów, ale zapewniasz hosting dla blogów innych osób w zamian za to, że Twoja reklama pojawia się na ich blogu.

7. Pliki do pobrania

Jeśli Twój rynek ma coś wspólnego z oprogramowaniem, obszar pobierania może przyciągnąć wielu odwiedzających. Istnieją również inne rynki, na których można pobierać pliki. Najpopularniejsze typy inne niż oprogramowanie zostały omówione w kolejnych trzech rodzajach treści.

8. Zdjęcia

Czy masz witrynę turystyczną, którą chcesz promować? A może serwis randkowy? A może witryna fotograficzna? Są to oczywiste typy witryn, w których witryna ze zdjęciami może pomóc w zwiększeniu ruchu. A co z twoim tematem? Czy zdjęcia przyciągną Twój typ odwiedzających?

9. Filmy

Filmy wideo szybko stają się popularne w Internecie. Chociaż oferując filmy będziesz musiał zapłacić za nieco większą przepustowość, tego typu treści mogą pasować do prawie każdego tematu witryny.

10. Audio

Niektóre witryny mogą naprawdę skorzystać na dźwięku. Zajmują mniej przepustowości niż filmy, ale mają sens tylko w przypadku niektórych tematów witryn.

Prawdopodobnie istnieją setki rodzajów treści, których nie opisałem, ale to powinno zacząć. Pamiętaj, że celem witryn z treścią jest zapewnienie ruchu, który może odwrócić uwagę od witryn produktów. To znaczy:

1. Treść musi być treścią wysokiej jakości, która faktycznie zapewnia wartość

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *