Co to jest telemarketing

Tytuł:
Co to jest telemarketing

Liczba słów:
517

Podsumowanie:
Słyszałeś o telemarketingu? Założę się, że tak. Telemarketing to odwieczna praktyka marketingowa, która jest powszechnie stosowana przez większość firm lub przedsiębiorstw, które mają zaplanowane podejście do marketingu produktów w celu generowania większej sprzedaży z usług.

Słowa kluczowe:
marketing, biznes, telemarketing

Treść artykułu:
Słyszałeś o telemarketingu? Założę się, że tak. Telemarketing to odwieczna praktyka marketingowa, która jest powszechnie stosowana przez większość firm lub przedsiębiorstw, które mają zaplanowane podejście do marketingu produktów w celu generowania większej sprzedaży z usług. Mówiąc prościej, termin „telemarketing” odnosi się do sposobu, w jaki firmy mogą reklamować swoje produkty i oferować swoje usługi.

Podstawy

Istnieje szereg operacji związanych z telemarketingiem. Większość firm oferujących tego typu usługi często zatrudnia profesjonalnych telemarketerów lub call center do wykonywania połączeń telefonicznych lub wysyłania faksów do potencjalnych klientów w ich imieniu, stąd nazwa. Jednak w celu uzyskania listy potencjalnych klientów firma zazwyczaj kupuje listy telemarketingowe, które są dostępne u sprzedawców na podstawie wstępnie ustawionych warunków lub wymagań. Następnie, jeśli to Ty prowadzisz działalność telemarketingową, możesz poprosić swoich pracowników lub firmy zewnętrzne o skontaktowanie się z tymi kontaktami w celu wygenerowania tak zwanych „potencjalnych klientów telemarketingowych”.

Jest jeszcze jedna rzecz, która jest powszechna w dziedzinie telemarketingu, to znaczy „martwe powietrze” lub „rozłączenie”. Cóż, w rzeczywistości jest to sytuacja, w której możesz odebrać telefon, gdy nikogo nie ma po drugiej stronie. Może to być denerwujące i przerażające ze strony klienta. Ale zrozum, że te połączenia są często wynikiem czegoś, co nazywa się „wybieraniem predykcyjnym”. Wiele organizacji telemarketingowych korzysta obecnie z automatycznych dialerów do wykonywania połączeń telefonicznych lub wysyłania faksów. W związku z tym często dochodzi do martwego połączenia lub rozłączenia połączenia, zwłaszcza jeśli przedstawiciel firmy jest niedostępny w momencie odebrania połączenia. Warto jednak zauważyć, że firmy zazwyczaj zapewniają wystarczającą ilość czasu między wezwaniami, aby przedstawiciel był dostępny. Ale zdarzają się przypadki, zwłaszcza gdy przedstawiciel przebywa na innej linii dłużej niż oczekiwano, że wynikiem operacji jest tzw. „Martwe powietrze”.

Główne kategorie telemarketingu

Istnieją dwie główne kategorie związane z biznesem telemarketingowym. Pierwsza to Business-to-Business, a druga to Business-to-Consumer.

• Business-to-Business – w rzeczywistości odnosi się to do operacji, w której firma próbuje szukać innych firm zainteresowanych wysokiej jakości usługami biznesowymi, dzwoniąc do sprzedaży, umawiania spotkań, pozyskiwania potencjalnych klientów, obsługi klienta i nawet wsparcie techniczne.
• Business-to-Consumer – Podobnie jak w przypadku programów call center, telemarketing między firmami a konsumentami wymaga specjalnych możliwości usługowych, a także rozważań. Jedną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jeśli chodzi o tego rodzaju operacje, jest niedawne ustawodawstwo „nie dzwonić”, które wymaga, aby Twoje centrum obsługi telefonicznej musiało bardzo uważać na listy, których używają w swoich programach biznesowych dla konsumentów. Istnieją jednak firmy, które akceptują programy typu business-to-Consumer tylko po to, aby przedłużyć godziny rozmów.

Należy zwrócić uwagę, że w ramach tych dwóch kategorii telemarketingu istnieją dwa szerokie podziały: główne pokolenia, których głównym celem jest uzyskanie informacji; i sprzedażą, gdzie głównym celem jest pozyskanie kogoś do zakupu. Wszystkie te operacje są zwykle wykonywane przez profesjonalnych telemarketerów.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.marketing-00.info

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *