Co to jest nazwa Sześć podstawowych elementów, które musisz znać

Tytuł:
Co to jest imię? Sześć podstawowych elementów, które musisz znać

Liczba słów:
1005

Podsumowanie:
Wybór nazwy dla nowej firmy nie jest łatwy. Nazwa to więcej niż identyfikacja Twojej firmy. Mówi klientom, kim jesteś, co robisz, i więcej niż trochę o tym, jak to robisz.

Słowa kluczowe:
marketing targowy, planowanie targów, szkolenie targów, szkolenie personelu targów, szkolenie personelu wystawców, książki targowe

Treść artykułu:
Wybór nazwy dla nowej firmy nie jest łatwy. Nazwa to więcej niż identyfikacja Twojej firmy. Mówi klientom, kim jesteś, co robisz, i więcej niż trochę o tym, jak to robisz. Twoje nazwisko odróżnia Cię od innych, wzbudza zainteresowanie klientów i zachęca do dalszych badań – jeśli zrobisz to dobrze.

Nie zrobiłem tego dobrze. Przynajmniej nie na początku.

Wszyscy przedsiębiorcy popełniają błędy, a ja od razu popełniłem jeden z moich pierwszych. Zachwycony raczkującym biznesem, który zaczynałam, tym cennym przedsięwzięciem, tak bliskim memu sercu, ochrzcił moją firmę Diadem Communications. Diadem oznacza koronę – odpowiednia nazwa dla tego, co uważałem za
ukoronowanie osiągnięcia.

Co mówi Ci Diadem? Czy przywołuje to myśli o mnie, gdy przychodzę do Twojej firmy, szkolę Twój zespół sprzedaży, aby był najlepszym pracownikiem stoiska w historii, zapewniając, że każda wystawa, na której jesteś, okaże się niesamowicie udana? Czy to sprawia, że brzmię tak dobrze, że nie możesz się doczekać, aby mnie zatrudnić?

Nie. Mnie też tego nie mówi. A co gorsza, nie powiedział tego żadnemu z moich potencjalnych klientów. Idąc tylko po imieniu, nikt nie byłby w stanie ustalić choćby najmniejszej informacji o mnie, mojej firmie czy oferowanych przez nas usługach. To imię nic nie mówiło i nic nie pomogło.

Nazwa musiała odejść. Co ważniejsze, należało go zastąpić czymś skutecznym. Jak wymyślić skuteczną nazwę? Rozważ te sześć elementów:

Efektywna nazwa:

lt;bgt; 1. Mówi, kim jesteś: lt;/bgt; Twoje imię powinno odzwierciedlać Twoją tożsamość. To istotny aspekt brandingu. Będziesz promować tę nazwę, pokazując ją jak największej liczbie oczu, jak najczęściej. Jak chcesz, aby opinia publiczna o tobie myślała?

Dla niektórych oznacza to zintegrowanie swojego nazwiska z nazwą firmy. Jest to bardzo powszechne w niektórych zawodach: prawniczych, medycznych i księgowych.

Inni wolą bardziej opisową nazwę. Pewna odnosząca sukcesy mała piekarnia prowadzi firmę pod nazwą „The Cookie Lady”, ponieważ tak zidentyfikowali ją jej pierwsi klienci. Wątpliwe jest, aby większość klientów znała nawet jej imię (to Pat), ale wszyscy na jej rynku znają „Cookie Lady”.

lt;bgt; 2. Mówi, co robisz: lt;/bgt; to niesamowite, jak wiele nazw firm daje niewiele, jeśli w ogóle, wskazanie, jaki rodzaj pracy faktycznie wykonuje organizacja. Weźmy następujące przykłady:

– Smith and Sons
– Hulbert Brothers
– Tylko jeden

Czy możesz mi powiedzieć, czym zajmuje się którakolwiek z tych firm? Oczywiście, że nie możesz. Polegają na klientach, którzy już wiedzą, kim są (trudna propozycja dla nowych firm!) Lub na znalezieniu ich nazwiska w „kontekście”, na przykład w książce telefonicznej lub katalogu biznesowym online.

lt;bgt; 3. Mówi, jak to robisz: lt;/bgt; słowa mają wielką moc. Starannie dobierając słowa, których użyjesz w imieniu, możesz wiele powiedzieć o wizerunku swojej firmy. Rozważ nazwy trzech różnych centrów masażu i pracy z ciałem:

– Masaż leczniczy Champlain Valley
– Masaż chmurami nad maską
– Speedy Spa

Wszystkie trzy firmy świadczą tę samą usługę: terapia masażem. Jednak pierwsza wydaje się faworyzować podejście bardziej medyczne, druga – marzycielskie, luksusowe, a trzecia koncentruje się na szybkiej obsłudze.

lt;bgt; 4. Odróżnia Cię od innych: lt;/bgt; nazwa Twojej firmy to pierwsza okazja, aby powiedzieć klientom, czym wyróżniasz się na tle konkurencji. Można to zrobić, podkreślając to, co czyni Cię wyjątkowym, wskazując, jakiego aspektu Twoich produktów i usług nie można znaleźć nigdzie indziej – lub że radzisz sobie lepiej niż ktokolwiek inny.

Rozważ przykład masażu, który omówiliśmy w punkcie trzecim. Każda organizacja ma wyraźnie inny cel i podejście do swojej bazy klientów. Przyciągają różnego rodzaju klientów, którzy szukają zasadniczo innego podejścia. A wszystko to w mniej niż pięciu słowach.

lt;bgt; 5. Szczytowe zainteresowanie klientów: lt;/bgt; wzbudzanie zainteresowania klientów to sztuka i nauka. Pomyśl uważnie o swojej grupie docelowej. Jakie cechy Twoich usług mają największe znaczenie dla Twoich klientów? Jakie słowa mogą ich zainteresować?

Podkreśl ważne cechy swojego imienia. Na przykład zapracowanych właścicieli domów przyciąga nieodłączna obietnica szybkości oferowana przez „Bob’s Instant Plumbing” w

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *