Co to jest marketing oparty na edukacji

Tytuł:
Co to jest marketing oparty na edukacji

Liczba słów:
634

Podsumowanie:
Marketing oparty na sprzedaży opiera się na przekazie sprzedażowym, czasami nazywanym propozycją sprzedaży . Promocja sprzedaży jest często prowadzona przy użyciu metod docierających do potencjalnych klientów, takich jak sprzedaż telefoniczna, bezpośrednia poczta i sprzedaż bezpośrednia.

Marketing oparty na edukacji opiera się na przekazie edukacyjnym, który zastępuje przekaz sprzedażowy. Przekaz edukacyjny jest zwykle dostarczany potencjalnym klientom za pomocą środków edukacyjnych. Należą do nich materiały pisemne, med …

Słowa kluczowe:
marketing prawniczy, usługi prawnicze, reklama prawna

Treść artykułu:
Marketing oparty na sprzedaży opiera się na przesłaniu sprzedażowym, czasami nazywanym propozycją sprzedaży. Propozycja sprzedaży jest często prowadzona przy użyciu metod docierających do potencjalnych klientów, takich jak sprzedaż telefoniczna, bezpośrednia poczta i sprzedaż bezpośrednia.

Marketing oparty na edukacji opiera się na przekazie edukacyjnym, który zastępuje przekaz sprzedażowy. Przekaz edukacyjny jest zwykle dostarczany potencjalnym klientom za pomocą środków edukacyjnych. Obejmują one materiały pisemne, reklamy w mediach (artykuły i wywiady), reklamy, seminaria, biuletyny, taśmy audio i wideo oraz strony internetowe. Szczerze mówiąc, możesz edukować swoich potencjalnych klientów przy użyciu dowolnej metody, dzięki której mogą uzyskać informacje i porady.

Zwykle Twój program marketingu opartego na edukacji działa w ten sposób: tworzysz wiadomość edukacyjną, którą najpierw umieszczasz w formie pisemnej ulotki. Następnie oferujesz swoją ulotkę potencjalnym klientom, którzy są zainteresowani twoimi usługami. Potencjalni klienci dzwonią do Twojego biura, aby otrzymać bezpłatne materiały pisemne. Odpowiadasz wysyłając materiały i zapraszając potencjalnych klientów na najbliższe seminarium. Ponadto informujesz potencjalnych klientów za pośrednictwem biuletynu edukacyjnego.

Przedstawiasz swoją wiadomość potencjalnym klientom poprzez płatne reklamy, artykuły w gazetach i magazynach oraz wywiady w radiu i telewizji. Ponadto komunikujesz się z osobami z Twojej listy mailingowej i zapraszasz je na seminarium oraz zapraszasz ich przyjaciół i współpracowników.

Marketing oparty na sprzedaży stwarza następujące problemy:

1. Potencjalni klienci robią wszystko, co w ich mocy, aby Cię uniknąć, ponieważ są zmęczeni sprzedażą i presją sprzedaży. Nie lubią, gdy zwracają się do nich sprzedawcy, którzy mają coś do sprzedania.

2. Potencjalni klienci nie myślą, że mogą Ci zaufać, ponieważ wszyscy zostaliśmy spaleni przez sprzedawców, którzy podali nam „niedokładne”, a nawet fałszywe informacje, chcąc zarobić na prowizję.

3. Perspektywy są defensywne i chroniące, ponieważ oczekują, że będziesz próbował zmusić ich do zakupu czegoś, czego nie chcą lub nie potrzebują.

Marketing oparty na edukacji zapewnia następujące rozwiązania:

1. Dajesz potencjalnym klientom to, czego chcą, informacje i porady – a usuwasz to, czego nie chcą, propozycję sprzedaży.

2. Zachowujesz swoją godność, ponieważ nigdy nie podejmujesz żadnego wysiłku, aby sprzedać.

3. Ustanawiasz siebie jako autorytet, ponieważ potencjalni klienci postrzegają Cię jako wiarygodne źródło informacji.

4. Nie szukasz perspektyw; zamiast tego dzwonią do ciebie.

5. Docierasz do potencjalnych klientów na pierwszym etapie procesu decyzyjnego, często zanim zadzwonią do konkurencji.

6. Rozpoznajesz nawet marginalne perspektywy, które odczuwają strach przed rozmową telefoniczną, ale nie boją się zadzwonić po twoją bezpłatną informację.

7. Udowadniasz, że dzwonienie do biura nie ma się czego bać. W rzeczywistości jest to pozytywne doświadczenie.

8. Oszczędzasz pieniądze, ponieważ nie potrzebujesz drogich broszur.

9. Otrzymujesz telefony od wykwalifikowanych potencjalnych klientów, którzy są autentycznie zainteresowani Twoimi usługami, i odsiewasz osoby, które nie są dla Ciebie potencjalnymi klientami.

10. Ustanawiasz swoją wiarygodność i robisz pozytywne pierwsze wrażenie, oferując przydatne informacje, a nie propozycję sprzedaży.

11. Oszczędzasz czas, odpowiadając na typowe pytania w swoich materiałach i seminariach, zamiast odpowiadać na te same pytania w kółko.

12. Zaczynasz zdobywać lojalność potencjalnego klienta, ponieważ starałeś się mu pomóc, nawet jeśli nie został Twoim klientem.

13. Wiesz dokładnie, jak dobrze działa Twój marketing, ponieważ możesz policzyć liczbę potencjalnych klientów, którzy odpowiedzą – i liczbę, którzy zostaną klientami.

14. Zyskujesz przewagę nad konkurencją po prostu używając tej metody, ponieważ niewielu z twoich konkurentów obecnie z niej korzysta.

15. Korzystasz z synergii kilku metod edukacyjnych, które wzajemnie się wzmacniają.

16. Zarabiasz prawdziwy zysk, a nie tylko tworzysz więcej pracy i więcej narzutów.

Teraz rozumiesz, dlaczego American Marketing Association umieściło tę innowacyjną metodę na pierwszej stronie swojej krajowej publikacji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *