Co to jest komunikacja masowa

Tytuł:
Co to jest komunikacja masowa?

Liczba słów:
467

Podsumowanie:
Wiele osób jest zdezorientowanych i nie trafia do celu, jeśli chodzi o komunikację masową. Wierzą, że wysyłają wiadomość do wszystkich. To recepta na katastrofę i utratę cennych dolarów marketingowych.

Słowa kluczowe:
Komunikacja, Komunikacja masowa, Trening komunikacji, Pokonywanie barier, Marketing, Reklama

Treść artykułu:
Wiele osób jest zdezorientowanych i nie docenia ich znaczenia dochodzi do masowej komunikacji. Wierzą, że wysyłają wiadomość do wszystkich. To recepta na katastrofę i utratę cennych dolarów marketingowych.
Nawet w przypadku komunikacji masowej musisz wybrać odbiorców docelowych.
Msza oznacza wielu ludzi, ale nie wszystkich.
Jeśli pomyślisz o powiedzeniu „jeśli spróbujesz zadowolić wszystkich, w końcu nikogo nie zadowoli”, to odnosi się to całkiem dobrze.

Każdy ma swoje gusta, pragnienia, cele i potrzeby.
Na przykład nie próbowałbyś sprzedać 2-osobowego samochodu sportowego cztero lub pięcioosobowej rodzinie szukającej 6-osobowego samochodu z dużą ilością miejsca do przechowywania lub bagażu.
Lub spróbuj sprzedać i sprzedać przygodę w dżungli seniorom z piechurem.
Bez względu na to, jaki jest Twój produkt lub usługa i czy próbujesz sprzedać je wielu, czy tylko nielicznym, ważne jest, aby wiedzieć, jaki jest Twój rynek docelowy.

Wiem, że niektórzy się tym wzdrygają, ale ci, którzy odnieśli największy sukces, zawsze najpierw oddają pracę domową i rozumieją, kto kupi to, co sprzedają.
Teraz możesz stwierdzić, że powyższe przykłady są oczywiste i tak, ale starałem się jasno określić, dlaczego powinieneś wiedzieć, kogo sprzedać. Jednak nie wszystkie produkty i usługi są tak jasne.
Było wiele przykładów ludzi, którzy myśleli, że wiedzą, komu sprzedają i nie zarobili ani grosza. Potem, gdy otrzymali pomoc i przekierowali na inny rynek, odnieśli wielki sukces.

Tak, to wymaga czasu i wysiłku. Ważniejsze pytanie brzmi: „jak bardzo chcesz odnieść sukces?” Większość ludzi zgodzi się, że nie założyli firmy tylko po to, by upaść, ale bez założenia fundamentów, to właśnie robi wiele osób każdego miesiąca, upadając.

Zatem określ rynek docelowy lt;bgt;, a następnie lt;/bgt; dowiedz się, w jaki sposób zdobywają lub uzyskują potrzebne im informacje.
Czy odbywa się to poprzez marketing bezpośredni, telewizję, gazety, czasopisma branżowe, magazyny? Po raz kolejny nic ci to nie da, nawet jeśli znasz rynek docelowy, jeśli nigdy nie otrzymają informacji. Niektórzy specjaliści nigdy nie czytają ulotek ani przesyłek reklamowych, ale zawsze czytają swoje dzienniki handlowe.

lt;bgt; Trzeci element układanki lt;/bgt; polega na tym, że większość ludzi musi zobaczyć Twoją reklamę co najmniej 3 razy, zanim się zarejestruje lub że będą chcieli kupić. Nie możesz po prostu ogłosić się raz i iść dobrze, to nie zadziałało. Musisz zobowiązać się do tego, by to zobaczyć. Dlatego ważne jest również zaplanowanie budżetu na czas trwania.

Komunikacja masowa może być bardzo satysfakcjonująca i zapewnić rozpoznawalność marki i nazwy oraz zwiększyć Twoją wiarygodność. Aby zrobić to dobrze, potrzeba tylko zaangażowania, badań i czasu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *