Co to jest Buzzworthiness Jak tworzymy marketingowy buzz

Tytuł:
Co to jest Buzzworthiness? Jak tworzymy buzz marketingowy?

Liczba słów:
860

Podsumowanie:
Co przychodzi Ci do głowy, gdy słyszysz słowo buzzworthy lub po prostu buzz?

Cóż, na początek, kiedy słyszę samo bzyczenie, myślę o pszczołach rojących się wokół ula pełnego miodu. Jeśli pomyślę trochę dalej, wyobrazię sobie ruchliwą ulicę Nowego Jorku, centrum handlowe pełne ludzi, a nawet festiwal / paradę. Te rzeczy również przywodzą mnie na myśl pszczoły brzęczące wokół ula miodu, jedyną różnicą jest to, że są to ludzie, a miód jest czymś, co …
buzz, marketing szeptany, marketing wirusowy, poczta pantoflowa

Treść artykułu:
Co przychodzi Ci do głowy, gdy słyszysz słowo buzzworthy lub nawet po prostu buzz?

Cóż, na początek, kiedy słyszę samo bzyczenie, myślę o pszczołach rojących się wokół ula pełnego miodu. Jeśli pomyślę trochę dalej, wyobrazię sobie ruchliwą ulicę Nowego Jorku, centrum handlowe pełne ludzi, a nawet festiwal / paradę. Te rzeczy również przywodzą mnie na myśl pszczoły brzęczące wokół ula miodu, jedyną różnicą jest to, że to ludzie, a miód jest czymś, co ich tam przyciąga.

Miód w Nowym Jorku to okazja biznesowa, możliwości towarzyskie i rozrywka. W ruchliwym centrum handlowym są to sklepy z produktami i usługami, które oferują. Festiwal lub parada ma znaczenie świąteczne, ekstrawaganckie lub rozrywkowe. Wszystkie te rzeczy można nazwać modnymi, ponieważ przyciągają tłum bzyczących, tętniących życiem ludzi podekscytowanych i aktywnych.

Więc teraz umieśćmy te obrazy w ramach marketingu biznesowego i szeptanego / szeptanego. Kiedy próbujemy stworzyć wirusową kampanię marketingową, potrzebujemy czegoś wartego uwagi. Więc poszukajmy miodu, który sprawi, że pszczoły się roi. Ponieważ prawdopodobnie nie sprzedajemy miodu pszczołom, musimy znaleźć coś, co jest wystarczająco słodkie, co przyciągnie rój brzęczących podekscytowanych klientów do szału karmienia.

Jednak tutaj sprawy mogą być trudne. Wydawałoby się, że jest tak wiele produktów i usług, z tak wieloma kampaniami marketingowymi, że roje się rozproszyły i straciły zainteresowanie. Zbyt wiele razy udawali się do miodu z myślą o tym, jaki będzie słodki, tylko po to, by w najlepszym razie odkryć gorzki błoto lub melasę. To powoduje, że stają się zniechęceni, nieufni i nieufni wobec następnego faceta, który reklamuje miód.

Nie pozwól, aby cię to przygnębiło lub powstrzymało przed wypuszczeniem produktu. Fakt, że jest tak wiele niewypałów, może być okazją do wypuszczenia dobrego. Zgodnie z zasadą kontrastu, te niewydajne produkty mogą w rzeczywistości zwiększyć Twoją rozpoznawalność tylko dzięki Twojej zdolności do bycia o wiele lepszymi od konkurencji.

Teraz wyczuwam, że niektórzy z was prawdopodobnie myślą: „Jak mogę się upewnić, że mój produkt jest lepszy od konkurencji?” To proste; po prostu stwórz produkt, który jest modny, co oznacza, że Twój produkt będzie wystarczająco słodki, aby przyciągnąć rój brzęczących klientów. W jaki sposób? Dzięki doskonałości! Ludzie rozmawiają i ekscytują się doskonałością, a to jest modne. Oto zestawienie, jak upewnić się, że Twój produkt jest doskonały.

– Nie nadpisuj swojego produktu, a następnie dostarcz go poniżej jego założeń. Możesz dostać rój przy pierwszym uruchomieniu produktu, ale gdy te brzęczące pszczoły dowiedzą się, że twój miód to naprawdę melasa, szum zostanie wyciszony i możesz pożegnać się z klientami, ponieważ nie wrócą po więcej . Tylko amatorzy skupiają się na pierwszej sprzedaży.

– Zapewnij swoim klientom wysoki zwrot z inwestycji. Oznacza to, że musisz dostarczyć to, co obiecałeś, za uczciwą cenę, a następnie zrealizować więcej. Daj im więcej niż to, o co prosili. Dodaj wartość do swojego produktu wszędzie tam, gdzie można dodać wartość. Trzymaj się swojego produktu, udzielaj wsparcia dla swojego produktu, gwarantuj swój produkt lub zwrot pieniędzy i kup niektóre bonusy za zakup produktu.

– Stwórz dobrą unikalną ofertę sprzedaży (USP). Twój USP to przyciągające uwagę wyrażenie, które odnosi się do kilku z następujących kwestii: co sprzedajesz, ile, kluczowe korzyści i / lub dlaczego kupujesz od ciebie. Jest to ważna część procesu tworzenia produktu i najlepiej, jeśli jest krótka, słodka, chwytliwa i kusząca. Zwróć uwagę na słowo „wyjątkowy”, ponieważ musisz mieć wyjątkową cechę, która wyróżni Cię z tłumu. Chcesz także mieć pewność, że Twój USP jest wiarygodny. Większość ludzi zna stare powiedzenie: „Jeśli brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, prawdopodobnie tak jest”, a jeśli to przychodzi im do głowy, kiedy czytają Twój USP, to jesteś zatopiony.

Hype swój produkt, a następnie sprzedaj za dużo! Doskonałość jest warta uwagi, a jeśli zrobisz o wiele więcej dla swojego klienta i przekroczysz jego oczekiwania, będą podekscytowani Tobą i Twoim produktem i powiedzą o tym innym.

P) Co to jest buzzworth

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *