Co sprawia, że pocztówki w pełnym kolorze są takie wspaniałe

Tytuł:
Co sprawia, że pocztówki w pełnym kolorze są takie wspaniałe?

Liczba słów:
442

Podsumowanie:
Na początek, pocztówki w pełnym kolorze mają ten estetyczny urok, który nigdy nie przestaje oczarowywać i wabić odbiorców. W rzeczywistości, jak zapewne zauważysz, to nie zwykłe koperty zwracają Twoją uwagę za każdym razem, gdy przeglądasz pocztę, ale raczej kolorowe pocztówki, które uważasz za wystarczająco interesujące, aby je przeczytać jako pierwsze.

Słowa kluczowe:
Pełne, kolorowe, pocztówki

Treść artykułu:
Jest tak wiele formatów przesyłek reklamowych, z których można wybierać, ale pytanie który z nich zapewni Ci najlepsze rezultaty? W Rush Postcard Printing byliśmy w stanie poprowadzić setki klientów w rozwoju ich działalności za pomocą kolorowych pocztówek. Tylko co sprawia, że pocztówki w pełnym kolorze są tak skuteczne? Po pierwsze, pocztówki w pełnym kolorze mają ten estetyczny urok, który nigdy nie przestaje czarować i wabić odbiorców. W rzeczywistości, jak zapewne zauważysz, to nie zwykłe koperty zwracają Twoją uwagę za każdym razem, gdy przeglądasz pocztę, ale raczej kolorowe pocztówki, które uważasz za wystarczająco interesujące, aby je przeczytać jako pierwsze.

I w przeciwieństwie do innych bezpośrednich reklam wysyłanych pocztą, pocztówki często zawierają niespodzianki. Czy to nie wielka niespodzianka, że Twoja ulubiona marka dżinsów lub butów oferuje duże zniżki dla tych, którzy mogą dokonać zakupu przed upływem określonego terminu, a klienci, którzy przyniosą ze sobą pocztówkę, skorzystają z dodatkowych rabatów? Czy nie byłoby wspaniale otrzymać tak wspaniałe wiadomości?

Podobnie pocztówki wysyłane pocztą bezpośrednią nie wymagają wiele czasu od czytelnika, ponieważ można je przeczytać za jednym razem w znacznie krótszym czasie. Każda informacja zawarta na pocztówce jest napisana zwięźle i bezpośrednio, nie ma co biegać w bawełnę. Ponadto pocztówki świetnie sprawdzają się w tworzeniu rozpoznawalności i brandingu firm. Ponieważ pocztówki są wysyłane nie tylko raz, ale wiele razy, Twoi klienci przyzwyczają się teraz do widoku logo Twojej firmy na pocztówce. Dlatego gdy następnym razem zobaczą podobne logo, natychmiast skojarzą je z Twoją firmą lub firmą.

Pocztówki, zwłaszcza kolorowe, są trudne do pominięcia. Może być prawdą, że nie wszystkie informacje zawarte na pocztówce są czytane, ale samo przeczytanie nagłówka wystarczy, aby wzbudzić zainteresowanie czytelników.

Wreszcie, w porównaniu z innymi formatami direct mail, pocztówki w pełnym kolorze są znacznie tańsze, ponieważ nie obejmują niektórych procesów, takich jak składanie, wstawianie, zakładanie zakładek i wiele innych. Jest również bardzo łatwy do utworzenia, ponieważ nie wymaga zbyt wielu informacji. Wszystko, czego potrzebujesz, to nagłówek, a następnie odpowiednie obrazy po jednej stronie oraz rzut oka na korzyści, jakie mogą przynieść Twoje produkty i usługi. I oczywiście nie zapomnij podać istotnych informacji o swojej firmie, takich jak godziny i dni pracy, numery telefonów i adres firmy, a także inne szczegóły, które uważasz za ważne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *