Co powiedzieć, jak znaleźć materiał na seminarium lub kurs zarządzania w małej firmie

Tytuł:
Co powiedzieć: Jak znaleźć materiał do wypełnienia seminarium lub kursu zarządzania w małej firmie

Liczba słów:
740

Podsumowanie:
Marketing seminarium to jeden najbardziej produktywnych i opłacalnych sposobów budowania swojej praktyki finansowej! Oczekuje się, że przez następną dekadę liczba sponsorowanych seminariów wzrośnie o 10 do 15% rocznie. Marketing sponsorowanych seminariów zapewnia powtarzalny, systematyczny proces marketingowy, w którym możesz wykorzystać swoją wiedzę.

Słowa kluczowe:
Księgowa, księgowość, podatki, podatki, płace, doradztwo, artykuły, seminaria, seminaria, marketing, promocja

Treść artykułu:
Prowadzenie seminarium lub kursu zarządzania małą firmą może być potencjalnie pracochłonnym przedsięwzięciem. Chcesz zapewnić zwrot z inwestycji. Większa część tego wysiłku będzie poświęcona opracowaniu materiałów do prezentacji. Jak Ty to robisz?

Poniższy akronim (SOAP) podsumowuje proces i wynik:

badania
prowadzą do oryginalności
i autentyczności
w prezentacji

Zasadniczo Jeśli dokładnie zbadasz swój temat przed rozpoczęciem, nawet jeśli jest to dziedzina, w której pracujesz na co dzień i którą znasz, z większym prawdopodobieństwem stworzysz oryginalne materiały i pomysły i zaprezentujesz je w świeżym i autentycznym stylu.

Ponadto chcesz uciec od nudnej znajomości szkolenia „mów i kreda”. Szkolenie powinno mieć charakter partycypacyjny, a materiały do prezentacji powinny zawierać oprócz standardowych materiałów wykładowych,

o Przełamywanie lodów, takie jak rozwiązywanie problemów i ćwiczenia budowania więzi zespołowej
o Skrypty do wprowadzania i prowadzenia sesji szklarniowych w celu generowania pomysłów
o Studia przypadków
o Odgrywanie ról
o Ćwiczenia warsztatowe
o Prezentacje multimedialne
o Dodatkowe przewodniki i bardziej szczegółowe objaśnienia techniczne
o Gdzie znaleźć dodatkowe informacje

Badanie obszaru, szczególnie takiego, w którym wymagana jest dogłębna wiedza techniczna, może być procesem czasochłonnym. Wymaga również specjalistycznych umiejętności. Chociaż książki i czasopisma branżowe dostarczają przydatnych informacji i pozwalają oprzeć się na koncepcjach i zasadach, zwykle są one nieaktualne. Ich zakup lub subskrypcja również kosztuje pieniądze, więc jeśli nie masz pod ręką bardzo dobrej biblioteki (prawdopodobnie należącej do szkoły wyższej), nie są one najtańszym lub najłatwiej dostępnym zasobem.

Najlepszym źródłem świeżych i aktualnych materiałów jest Internet. Ten materiał może pochodzić z kilku miejsc –

o Strony stowarzyszeń zawodowych
o Witryny magazynów i specjalistycznych
o Fora dyskusyjne
o Organizacje informacyjne

Klucz do odblokowania tego materiału wie, jak korzystać z wyszukiwarki internetowej.

Wszyscy doświadczyli wpisania czegoś, co uważali za znaczące wyrażenie w wyszukiwarce, takiej jak Google, tylko po to, aby wyświetlić nieoczekiwane i niechciane materiały lub tak wiele pozornie istotnych informacji, że wydaje się, że nie ma możliwości przeszukania tego wszystkiego . Eksperci w tej dziedzinie wiedzą, jak korzystać z określonych poleceń wyszukiwarki, aby zmniejszyć ilość wymaganej pracy.

Na przykład, jeśli wprowadzisz następujące słowa do Google –

podatek dochodowy

, zostanie wyświetlona każda witryna, która zawiera słowo „dochód” i słowo „ podatek ”w nim i z witryn na całym świecie.

Zważywszy, że następujące wyrażenia –

Data podatku dochodowego: 3 IRS

wyświetlą ostatnio wyszukiwane strony na temat podatku dochodowego w USA, zwiększając współczynnik trafności o 100% i obniżając zmniejszyć o rząd wielkości ilość materiału do przebicia (proces zwany „zgarrywaniem danych”).

Możesz także używać wyszukiwarek do przeszukiwania wiadomości, stron dyskusyjnych i blogów na ten sam temat oraz wszelkich informacji multimedialnych – takich jak kreskówki, zdjęcia i filmy szkoleniowe.

Istnieją również specjalistyczne aplikacje do wyszukiwania, które współpracują z wyszukiwarkami, aby ten proces był łatwiejszy i dokładniejszy. Jednak zwykle wymagają one licencji od właścicieli wyszukiwarek, więc są zazwyczaj używane tylko przez agencje lub osoby specjalizujące się w tej dziedzinie pracy.

Niezależnie od tego, czy ty lub ktoś inny prowadzi badania, musisz być bardzo wnikliwy. Internet może być niezwykle przydatny, ale niektóre publikowane materiały mogą być zarówno nieaktualne, jak i bardzo mylące.

Po zebraniu materiałów i wybraniu najistotniejszych elementów, musisz uporządkować swoje szkolenie wokół nich. Tutaj pomaga przyprowadzić kogoś z dobrą kompozycją i umiejętnościami pisania, ponieważ potrzebujesz szybko i dokładnie opracować kluczowe materiały do wykładów i notatki wraz z dodatkowymi przewodnikami i źródłami dalszych informacji. Jeśli oni również uczestniczyli w pracach badawczych, tym lepiej.

Ponadto musisz również wykonać skrypt dla innych typów sesji. Nawet sesje, w których spodziewasz się, że uczestnicy wygenerują materiał

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *