Co oznaczają multimedia i jak mogą pomóc mojej firmie

Tytuł:
Co oznaczają multimedia i jak mogą pomóc mojej firmie?

Liczba słów:
568

Podsumowanie:
W erze, w której stale jesteśmy narażeni na obrazy i marki, posiadanie silnej tożsamości korporacyjnej jest głównym czynnikiem pomagającym na rynku produkty lub usługi firmy.

Słowa kluczowe:
projektowanie logo, branding firmy, projektowanie graficzne, projektowanie stron internetowych

Treść artykułu:
Termin multimedia oznacza po prostu wiele sposobów komunikowania się. Media to liczba mnoga oznaczająca medium i słowo powstałe w dziedzinie reklamy ponad 50 lat temu. Oto wszystkie przykłady multimediów, wszystkie są ze sobą powiązane i są potężnymi narzędziami w branży reklamowej.

Projekt graficzny do druku i internetu
Projektowanie stron internetowych Tworzenie stron internetowych
Interaktywny CD ROM i DVD

W jaki sposób może pomóc w marketingu Twojej firmy i dlaczego warto zainwestować w umiejętności profesjonalnego grafika?
W erze, w której stale jesteśmy narażeni na obrazy i marki, posiadanie silnej tożsamości korporacyjnej jest głównym czynnikiem pomagającym sprzedawać produkty lub usługi firmy. Branding lub tożsamość korporacyjna zwykle składa się z logotypu, sloganu i skojarzonych z nim obrazów i kolorów.
Niestety nie ma wymagań co do kwalifikacji, aby zostać specjalistą od projektowania stron internetowych, grafików lub multimediów i uważam, że miało to niekorzystny wpływ na całą branżę. Obecnie istnieje wiele firm, które rozpoczęły działalność jako agencje projektowe i oferują swoim klientom usługi niskiej jakości.

Jest to szczególnie widoczne w branży projektowania stron internetowych, gdzie osobom indywidualnym zbyt łatwo jest kupić wiele dostępnych szablonów i przekazać je swoim klientom jako projektowanie stron internetowych. Najgorsze jest to, że ta kiepska jakość pracy nie jest tania, ponieważ wiele osób stara się zarobić na ludziach, którzy nie rozumieją branży multimediów.

Ważną częścią marketingu i budowania marki będzie logo Twojej firmy, więc wybierając i projektując logo, upewnij się, że dysponujesz rozsądnym budżetem i szukasz profesjonalnej pomocy. Unikaj pokusy, aby samemu „wrzucić coś do komputera” lub poprosić przyjaciela lub kolegę, aby spróbował.

Dobry projekt graficzny nie musi kosztować fortuny, ale zły projekt będzie miał ogromny wpływ na to, jak postrzegana będzie Twoja firma. Większość logo jest natychmiastowo zapominana, ale masz szansę stworzyć coś, co zapadnie w pamięć, jeśli na początku poświęcisz czas i pieniądze. Spójrz na duże marki, z którymi masz do czynienia każdego dnia swojego życia, a zobaczysz, ile inwestują i cenią markę i logo swojej firmy do tego stopnia, że w razie potrzeby będą zaciekle bronić swojej marki za pomocą drogich procesów sądowych.

Planując swoje logo, należy opracować prosty pisemny brief do projektu i zlecić profesjonalnemu grafikowi.

Logo musi być charakterystyczne i nie za bardzo przypominać logo innych, dobrze znanych organizacji? Czy musi dobrze współpracować z logo któregokolwiek z głównych partnerów lub sponsorów, jeśli takich masz?

Nowe logo powinno dobrze działać w wielu zastosowaniach, np. na banerze konferencyjnym, wizytówce, papierze firmowym, broszurach, stronie internetowej itp.? Musi też dobrze wyglądać po odtworzeniu na zwykłej kserokopiarce?

Jeśli chodzi o kolor logo, lepiej unikać konkretnych odcieni kolorów, które kojarzą się np. Z partiami politycznymi. Ograniczenie zakresu kolorów pomoże obniżyć koszty reprodukcji.

W przypadku kroju logo ogranicz liczbę czcionek w nagłówkach i tekście głównym oraz wybierz nowoczesne, czyste kroje pisma.

lt;a href=’http://www.sundial.dircon.co.uk/’gt; projekt graficzny Edynburg lt;/agt; i lt;a href = ‘http: //www.multimedia-scotland. pl / ‘gt; projektowanie stron internetowych Szkocja lt;/agt;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *