Co nas wyróżnia i wyróżnia

Tytuł:
Co czyni nas wyjątkowymi i odmiennymi

Liczba słów:
1012

Podsumowanie:
Rozpoczęcie działalności może zająć dużo czasu, pieniędzy i energii. Ponieważ nie chcemy zaczynać od zera, często chcemy kopiować (legalnie) inne techniki, strategie lub procesy używane przez innych. Z drugiej strony to, co sprawia, że Twoja firma rozwija się, to Twoja wyjątkowość. To Twoja pasja i cel w połączeniu z unikalnym sposobem rozwoju i dostarczania produktu lub usługi sprawiają, że jesteś atrakcyjny dla klientów.

Słowa kluczowe:
marketing, biznes, klienci, mocne i słabe strony, cechy, doświadczenia, osobowość, wykształcenie, przekonania, komunikacja

Treść artykułu:
Rozpoczęcie działalności może zająć dużo czasu, pieniędzy i energii. A ponieważ nie chcemy całkowicie wymyślać koła na nowo, często chcemy kopiować (legalnie) inne techniki, strategie lub procesy używane przez innych. Kopiowanie innych ma wiele zalet, a mianowicie używanie sprawdzonych metod oraz oszczędność czasu i pieniędzy, ale prawdziwy sukces Twojej firmy będzie pochodził z Twojej wyjątkowości.

Jesteś wyjątkowy, inny niż każda inna osoba na planecie. Wykorzystanie swojej wyjątkowości i przyjęcie jej jako prawdziwego siebie jest kluczem do stworzenia przekazu marketingowego, który pochodzi z Twojej pasji i celu. To Twoja pasja i cel w połączeniu z wyjątkowym sposobem opracowywania i dostarczania produktu lub usługi sprawiają, że jesteś atrakcyjny dla klientów.

1. DNA. Jesteś zakodowany w sposób unikalny dzięki strukturze twojego DNA. Nikt na ziemi nie ma takiego samego DNA jak ty. To wielka myśl. Na swoim najbardziej podstawowym poziomie jesteś wyjątkowy. Jak możesz przyjąć ten pomysł i świętować fakt, że jesteś jedyny w swoim rodzaju?

2. Silne strony. Każdy z nas ma inne mocne strony, które dodają naszej wyjątkowości. Jakie są twoje mocne strony? Czasami tak naprawdę nie widzimy lub nie chcemy uznać naszych mocnych stron. Rozważ poproszenie znajomych lub członków rodziny o pomoc w ich identyfikacji. Lub kup teraz książkę Odkryj swoje mocne strony, która oferuje ankietę online, która dostarczy Ci pięciu najważniejszych mocnych stron. W jaki sposób wykorzystujesz swoje mocne strony w budowaniu firmy? Czy jesteś świetnym mówcą publicznym? Jeśli tak, w jaki sposób wykorzystujesz ten talent, aby przyciągnąć więcej klientów?

3. Osobowość. Twoja osobowość lub charakter jest również oznaką wyjątkowości. To mieszanka zachowań i postaw, które nosisz we wszystkich swoich interakcjach z innymi. W jaki sposób Twoja osobowość jest przekazywana poprzez materiały marketingowe, kolory i projekty na Twojej stronie internetowej lub jakość Twojej osobistej sieci? Jaką osobowość nosisz w domu, a jaką w pracy? Czy są rzeczy, które chcesz podkreślić lub zminimalizować w odniesieniu do tego, jak spotykasz się z innymi? W jaki sposób Twoja osobowość wzmacnia Twój przekaz marketingowy?

4. Charakterystyka fizyczna. Twój kształt, rozmiar, kolor włosów i oczu oraz inne cechy fizyczne również czynią Cię wyjątkowym. Jeśli nie jesteś identycznym bliźniakiem (i nie są do siebie podobni ze względu na ich unikalne DNA), nikt inny nie będzie wyglądał dokładnie tak, jak ty. Nasze cechy fizyczne mogą nam pomagać lub utrudniać prowadzenie interesów. Aby być jak najlepiej, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z publicznością twarzą w twarz, możemy rozważyć proste zmiany, które uczynią nas bardziej atrakcyjnymi, w tym stosowanie kosmetyków, wybielanie zębów, ćwiczenia oraz zmianę koloru i stylu włosów. Proste zmiany mogą znacznie poprawić sposób, w jaki nawiążemy kontakt z innymi.

5. Doświadczenia życiowe. Nasze doświadczenia życiowe dają nam bogatą okazję nie tylko do tworzenia naszych biznesów, ale także do wprowadzania ich na rynek. Wiele firm narodziło się z osobistych doświadczeń ludzi, które mogły mieć albo szczęśliwy, albo niefortunny charakter. Twoja firma może być tego przykładem. Nasze doświadczenia są często podstawą tego, co robimy, stając się materiałem i przesłaniem, którym chcemy się podzielić z innymi.

6. Rodzina i przyjaciele. Jak twoja rodzina i przyjaciele myślą o tobie i twojej wyjątkowości? Dziedziczymy wiele rzeczy z naszych rodzin, w tym cechy osobowości i cechy fizyczne. Z drugiej strony nasi przyjaciele pokazują naszą wyjątkowość w inny sposób. Nasi przyjaciele odzwierciedlają nasze zainteresowania, hobby, przekonania i cechy osobowości. Nasza mieszanka rodziny, przyjaciół i współpracowników jest naprawdę wyjątkowa. Czasami mogą służyć jako wspaniały katalizator do rozwoju nowych biznesów, pomysłów lub sposobów marketingu naszej firmy.

7. Edukacja. Spośród tematów i pomysłów, które nas pociągają, w różnym stopniu zdobytym, nasza edukacja służy jako kolejny unikalny identyfikator. Nasz poziom wykształcenia ma wpływ na sposób, w jaki się komunikujemy, ludzie, z którymi lubimy się utożsamiać, nasze zainteresowania, a nawet produkty i usługi, które kupujemy. Wpłynie również na to, jak pozycjonujemy i wprowadzamy na rynek o

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *