Co musisz wiedzieć, aby odnieść sukces w biznesie marketingu sieciowego

Tytuł:
Co musisz wiedzieć, aby odnieść sukces w biznesie marketingu sieciowego

Liczba słów:
1431

Podsumowanie:
Jest wiele powodów, dla których ludzie zawodzą Marketing sieciowy.

Jednak zamiast zajmować się każdą z tych przyczyn, celem tego artykułu jest wyjaśnienie, co ludzie MUSZĄ wiedzieć, rozpoczynając działalność w zakresie marketingu sieciowego, aby mieć większe szanse na odniesienie sukcesu.

Oto, co musisz wiedzieć, aby odnieść sukces w biznesie marketingu sieciowego:

1) Jaki jest zakres Twojej „pracy”?

2) Czego oczekuje się od Ciebie w Twojej „pracy”?

3) Czego można się spodziewać po …

Słowa kluczowe:
marketing sieciowy, mlm, biznes domowy, networking, prospecting

Treść artykułu:
Jest wiele powodów, dla których ludzie zawodzą w marketingu sieciowym.

Jednak zamiast zajmować się każdą z tych przyczyn, celem tego artykułu jest wyjaśnienie, co ludzie MUSZĄ wiedzieć, rozpoczynając działalność związaną z marketingiem sieciowym, aby mieć większe szanse na odniesienie sukcesu.

Oto, co musisz wiedzieć, aby odnieść sukces w biznesie marketingu sieciowego:

1) Jaki jest zakres Twojej „pracy”?

2) Czego oczekuje się od Ciebie w Twojej „pracy”?

3) Czego powinieneś się spodziewać w swojej „pracy”?

Marketing sieciowy to biznes, a nie praca! W rzeczywistości w kręgu marketingu sieciowego lub MLM akronim J.O.B. oznacza:

– Just posłuszny szefowi (Pracuj na zlecenie i przyjmuj polecenia od szefa.)

– Po prostu spłukany (pracuj, zarabiaj i po zapłaceniu wszystkiego rachunki, będziesz spłukany.)

– Journey Of the Broke (Pracuj nad pracą, a prawdopodobnie skończysz spłukany po całym ich życiu!)

– Wyskakuj z łóżka (uderzaj w budzik i wyskocz z łóżka każdego ranka, aby przygotować się na kolejny dzień pracy)

Więc o czym ja mówię?

JAKI JEST ZAKRES TWOJEJ PRACY?

Powiedzmy, że sprawdzasz ofertę pracy w ogłoszeniu drobnym. Będziesz patrzeć na stanowisko, a następnie opis stanowiska. Niektóre reklamy są tak małe, że naprawdę się zastanawiasz, o co chodzi. Więc piszesz ten doskonały list motywacyjny, aktualizujesz swoje CV i zabezpieczasz rozmowę kwalifikacyjną. Poza wynagrodzeniem, które Cię najbardziej interesuje, poznajesz obowiązki i obowiązki związane z pracą.

Konkluzja: zakres swojej pracy znasz już, gdy ją otrzymasz.

Teraz, kiedy zaczynasz swoją działalność w marketingu sieciowym, czy znasz zakres swojej „pracy”?

Jako marketer sieciowy, to jest zakres Twojej „pracy”:

– Poznaj swój produkt i ofertę

gt; Dowiedz się o produktach, szczególnie tych, na których chcesz się skupić (jeśli Twoja firma oferuje szeroką gamę)

gt; Poznaj wyjątkową propozycję sprzedaży swoich produktów. Innymi słowy, jakie są zalety Twoich produktów?

gt; Bądź produktem swoich produktów, aby poznać ich zalety i wady, a będziesz mógł się nimi podzielić z pierwszej ręki.

– Zrozum firmę, jej misję i wizję

gt; Dowiedz się, kiedy i jak powstała firma

gt; Dowiedz się, kto jest jej właścicielem i kto w zespole zarządzającym

gt; Dowiedz się, gdzie znajdują się biura regionalne (jeśli istnieją) i odwiedź niektóre z nich, jeśli to możliwe

gt; Poznaj misję firmy i jej wizję

– Zrozum plan wynagrodzeń

gt; Przestudiuj plan wynagrodzeń i dowiedz się, jak jasno wytłumaczyć innym

gt; Poznaj zalety planu wynagrodzeń swojej firmy i jego porównanie z innymi planami wynagrodzeń.

– Poznaj branżę marketingu sieciowego

gt; Dowiedz się o branży marketingu sieciowego i jak się zaczęła

gt; Zbadaj różnicę między legalnym marketingiem sieciowym a nielegalnymi piramidami

– Buduj swoją sieć poprzez duplikację

gt; Uświadom sobie, że marketing sieciowy to nie sprzedaż, ale biznes dla ludzi

gt; Buduj swoją sieć poprzez swój krąg wpływów i relacji, przyjaźni, partnerstwa i przywództwo

gt; Zapewnij szkolenie i wsparcie, aby powielić partnerów biznesowych w strukturze

gt; Pomnóż swoje wysiłki, aby wykładniczo rozwijać swój biznes dzięki sile LEVERAGE

CZEGO OCZEKUJEMY CIEBIE W TWOJEJ „PRACY”?

Gdy już dostaniesz tę pracę i zaczniesz pracować, oczekuje się, że będziesz uczyć się i podnosić swoje umiejętności od seniorów i rówieśników, a nawet od podwładnych.

W rzeczywistości nie różni się zbytnio w marketingu sieciowym. A są to rzeczy, których się od ciebie oczekuje:

– Aby wejść w „biznesowy” sposób myślenia

gt; Zdaj sobie sprawę, że skoro jest to biznes, musisz wziąć na siebie odpowiedzialność jako właściciel firmy

gt; Ponieważ jesteś swoim własnym szefem, nie jesteś tego winien nikomu poza sobą, niezależnie od tego, czy odniesiesz sukces, czy porażkę

gt; Rozwój firmy wymaga czasu, więc bądź cierpliwy dla siebie

gt; Marketing sieciowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *