Co masz na myśli mówiąc, że nie masz o czym pisać?

Tytuł:
Co to znaczy, że nie masz o czym pisać?

Liczba słów:
622

Podsumowanie:
Jedno z pytań, które wielokrotnie zadaję, dotyczy wykorzystania marketingu artykułów, gdy nie jesteś pisarzem i nie mam o czym pisać. Jeśli mówisz, że nie masz o czym pisać, myślę, że się mylisz. Założę się, że masz więcej tematów do napisania niż czasu. Ale oto kilka sugestii, które pomogą Ci pokonać blokadę pisarzy.

Po pierwsze, nie patrz na pusty ekran komputera, czekając, aż wpadnie Ci do głowy pomysł. Prawdopodobnie wywierasz zbyt dużą presję …

Słowa kluczowe:
marketing artykułów, bezpłatne porady marketingowe, niedrogie pomysły marketingowe, siła marketingu artykułów

Artykuł Treść:
Jedno z pytań, które wielokrotnie zadawałem, dotyczy tego, jak używać marketingu artykułów, gdy nie jesteś pisarzem i nie masz o czym pisać. Jeśli mówisz, że nie masz o czym pisać, myślę, że się mylisz. Założę się, że masz więcej tematów do napisania niż czasu. Ale oto kilka sugestii, które pomogą Ci pokonać blokadę pisarzy.

Po pierwsze, nie patrz na pusty ekran komputera, czekając, aż wpadnie Ci do głowy pomysł. Prawdopodobnie wywierasz na siebie zbyt dużą presję. Chcę, żebyś najpierw pomyślał o swoim rynku docelowym. Co oni chcą wiedzieć? Weź pustą kartkę papieru lub ten pusty dokument Worda i po prostu zacznij burzę mózgów. Wypisz tematy, o których Twoim zdaniem powinien wiedzieć Twój rynek docelowy. Po prostu je zapisuj.

Oto kilka przykładów dla Ciebie:

Jeśli jesteś trenerem psów, będziesz chciał porozmawiać o tym, jak włamać psa, jak nauczyć psa siedzieć, zostać , pobieranie itp. Istnieją co najmniej cztery tematy artykułów.

Jeśli jesteś wirtualnym asystentem, Twój rynek docelowy prawdopodobnie chce wiedzieć, jakie korzyści przyniesie mu wirtualny asystent, oszczędność kosztów wirtualnego asystenta lub różne zadania, które właściciel firmy może przekazać VA. Wirtualny asystent ma co najmniej trzy tematy.

Następnie pomyśl o książkach związanych z biznesem, które czytałeś, usługach, które subskrybujesz, lub produktach informacyjnych, które kupiłeś. Czy były dla ciebie korzystne? Tak? Napisać recenzję! Czy używasz http://Stamps.com? Jak to działa dla Ciebie? Jakie są korzyści? Czy warto miesięcznych opłat?

Na oddzielnej kartce papieru wypisz wszystkie produkty, które pomogły Ci odnieść sukces w biznesie, poszerzając swoją wiedzę lub pomagając w prowadzeniu efektywnego i wydajnego biznesu. Pisz dalej, aż skończą ci się pomysły, ale trzymaj kartkę pod ręką, bo gwarantuję, że pomyślisz o innej, próbując dziś zasnąć.

Czy nadal czujesz, że potrzebujesz więcej pomysłów na pisanie artykułów?

Ok, zaczynamy.

Odwiedź każde forum i forum dyskusyjne, którego jesteś członkiem. Tak, każdy z nich. Spójrz na napisane przez siebie posty. Czy poświęciłeś trochę czasu, aby opublikować obszerną odpowiedź na pytanie innej osoby? Wspaniały! Masz teraz początek artykułu. Rozwiń to i wykorzystaj do sprzedaży swojej wiedzy i doświadczenia.

Oto ostatni pomysł dla Ciebie i zdecydowanie jeden z moich ulubionych. Przeprowadź wywiad z kimś. Zgadza się, powiedziałem, żeby przeprowadzić z kimś wywiad. Jeśli jesteś wirtualnym asystentem, zapytaj swoich klientów, czy nie mieliby nic przeciwko poświęceniu 15 minut dnia na rozmowę kwalifikacyjną. Zapytaj ich, jak używają VA. Zapytaj ich, w jaki sposób VA przynosi korzyści ich firmie. Wymyśl kilka dodatkowych pytań. Kiedy skończysz, zredaguj go do artykułu i wykorzystaj!

Jeśli masz 10 klientów, masz 10 artykułów! (Co więcej, możesz to zrobić dla potencjalnych klientów do pobrania z Twojej witryny jako premię za zapisanie się do newslettera).

Jest o wiele więcej pomysłów, jak wymyślić treść artykułu, a następnie jak recykling zawartości, aby jak najlepiej ją wykorzystać!

Dla przypomnienia, ten artykuł powstał jako odpowiedź dla jednego z moich subskrybentów. Zanim się zorientowałeś, miałem artykuł. Widzisz, jakie to było proste?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *