Co ma z tym wspólnego uprzedzenie

Title:
Co ma z tym wspólnego uprzedzenie?

Liczba słów:
483

Podsumowanie:
Interesujący ludzie mają opinie i przekonania, do których są przekonani.

Nazwijmy te uprzedzenia, zwłaszcza gdy mówimy o ich uprzedzeniach. Hehe.

Uprzedzenie: preferencja lub skłonność, szczególnie taka, która utrudnia bezstronny osąd.

Co to oznacza dla promowania produktu, który kochasz?

1. Nie wszyscy mają takie same uprzedzenia, jak ty. A oni lubią swoje uprzedzenia tak samo, jak Ty lubisz swoje.

2. Jeśli nadal będziesz próbował zmusić wszystkich do przejścia na Twój …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, Marketing, MLM

Treść artykułu:
Interesujący ludzie mają opinie i przekonania, do których są przekonani.

Nazwijmy te uprzedzenia, zwłaszcza gdy mówimy o ich uprzedzeniach. Hehe.

Stronniczość: preferencja lub skłonność, szczególnie taka, która utrudnia bezstronny osąd.

Co to oznacza dla promowania produktu, który kochasz?

1. Nie wszyscy mają takie same uprzedzenia, jak ty. A oni lubią swoje uprzedzenia tak samo, jak Ty lubisz swoje.

2. Jeśli nadal będziesz próbował zmusić wszystkich do przejścia na twoje uprzedzenia, rząd może wydać nowy rejestr „Nie rozmawiaj ze mną”. Więc co zrobimy? Nakryją nam wszystkim kagańce.

(Rejestr Do Not Call ma 120 milionów Amerykanów zarejestrowanych w Stanach Zjednoczonych. Ogłuszająca wiadomość od amerykańskich konsumentów do marketerów: „Nie chcemy, aby przeszkadzały nam Twoje rzeczy – nie prosiliśmy o i nie chcę tego. ”(!)

3. Zapytaj najpierw ludzi, którzy są tak samo stronniczy jak Ty, lub którzy są otwarci na nowe informacje, jeśli nie mają jeszcze opinii. (Pierwsza grupa daje ci natychmiastowy związek dzięki twoim wspólnym uprzedzeniom. Czasami możesz oświecić kogoś, kto ma otwarty umysł. Ale nie zadzieraj z tymi, którzy są uprzedzeni – wtedy jesteś w strefie terapii.)

Przykład 1: Powiedzmy, że dziewczyna sprzedaje suplementy diety, ponieważ ONA je kocha i ma świetne wyniki: nie ciągnie się tak jak kiedyś.

Oczywiście, jak powiedziała wczoraj dziewczyna podczas rozmowy telefonicznej. chce ocalić zmęczonych ludzi świata.

Problem: Nie prosili jej, żeby przyszła ratować ich, prawda?

Jesteśmy, pomimo naszych własnych przekonań i uprzedzeń do nas r produkt, nieproszony gość.

Oto jak uzyskać zaproszenie od osób takich jak Ty:

Zacznij od poproszenia o osoby z takimi samymi uprzedzeniami jak Ty.

Oto dwa uprzedzenia ze strony dwóch różnych osób: z którymi rozmowa będzie dla ciebie przyjemniejsza (chyba, że lubisz się kłócić, zamiast pozyskać klienta):

A. „Uważam, że prawdopodobnie najlepsze są leki na receptę.

B. „Wiem, że suplementy diety są konieczne, ponieważ żywność nie ma już wystarczającej ilości składników odżywczych”.

Czy możesz puścić A? (chyba że wolisz terapię, ale nie oczekuj wdzięczności).

Przykład 2. Suzanne sprzedaje przyjazne dla ziemi, nietoksyczne domowe środki czyszczące, których używa. Która osoba wydaje się mieć swoje uprzedzenia?

„Myślę, że tradycyjne środki czyszczące naprawdę działają najlepiej i nie sądzę, aby te duże firmy umieszczały w nich toksyny i chemikalia, które mogłyby nam zaszkodzić. Rząd im na to nie pozwolił.

„Przez lata martwiłem się, że moje zwykłe środki czyszczące wywołują u mnie kichanie, a moje dzieci mają katar i problemy z oddychaniem. Dlatego zawsze szukałem alternatyw.

Więc co ma z tym wspólnego stronniczość? Uhh, wszystko.

A jeśli myślisz, że TWOJE poglądy to tylko zdrowy rozsądek, a nie uprzedzenia, przepraszam, że zawiodłem:

„Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń, które nabyły w wieku osiemnastu lat”.
– Albert Einstein

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *