Ciekawe wstępne wyniki w nagłówkach

Tytuł:
Ciekawe wstępne wyniki w nagłówkach

Liczba słów:
333

Podsumowanie:
Wkrótce przeprowadzę obszerne badanie nagłówków za pomocą listy dochodowych i nierentownych witryn. Jednak przeprowadzałem kilka testów porównawczych i widziałem interesujące wyniki w ciągu ostatniego tygodnia. Wielkość próby jest niewielka (3 lokalizacje), ale wszystkie trzy testy podziału były zgodne z następującymi czynnikami:

1. Niebieski (# 000080) wygrywa z czarnym niewielkim marginesem we wszystkich trzech witrynach. Nie spodziewałem się tego. Używam ciemnego niebieskiego tylko dlatego, że mi się podoba, a duże badanie wykazało, że każdy ciemny …

Słowa kluczowe:
marketing, ruch, podział, test, wyniki, reklama, copywriting, tworzenie produktu

Treść artykułu:
Wkrótce przeprowadzę obszerne badanie nagłówków, używając listy witryn dochodowych i nierentownych. Jednak przeprowadzałem kilka testów porównawczych i widziałem interesujące wyniki w ciągu ostatniego tygodnia. Wielkość próby jest niewielka (3 lokalizacje), ale wszystkie trzy testy podziału były zgodne z następującymi czynnikami:

1. Niebieski (# 000080) wygrywa z czarnym niewielkim marginesem we wszystkich trzech lokalizacjach. Nie spodziewałem się tego. Używam ciemnego niebieskiego tylko dlatego, że mi się podoba, a duże badanie wykazało, że każdy ciemny kolor jest w porządku, o ile nie był czerwony. Zieleń po prostu nigdy do mnie nie przemawiała i chciałem trochę koloru w moim liście sprzedaży, więc zdecydowałem się na ten ciemnoniebieski. Ponieważ ciemność była ważna w dużym studium, spodziewałem się, że czarny wygra z niebieskim. Miło jest zobaczyć, że w tym przypadku nie zajmuję drugiego miejsca.

2. Czcionki szeryfowe (w testach Times New Roman) wygrywają z czcionkami bezszeryfowymi (w testach Arial). To nie ma dla mnie sensu. Wszyscy wiedzą, że nagłówki powinny być bezszeryfowe, a zwykły tekst – szeryfowy; dobrze? To tylko podstawowe informacje typograficzne. W rzeczywistości uważam, że czcionki bezszeryfowe zostały stworzone specjalnie na potrzeby nagłówków. Dobrze; wydaje się, że tak nie jest w przypadku kopii sprzedażowych. Times New Roman wygrywa z Ariel pod względem liczby konwersji w trzech różnych podzielonych testach.

3. W nagłówkach używam czcionek o rozmiarze 6. Jest dość duży i po prostu dobrze się czuje. Rozmiar 7 jest po prostu za duży. Nie tak mówią wyniki testu podziału. Rozmiar 7 ma średnio o 24% więcej konwersji niż rozmiar 6 w testach porównawczych, które przeprowadzałem.

W końcu przeprowadzę prawdziwe badanie kilku tysięcy dochodowych i nierentownych witryn i otrzymam ostateczną odpowiedź na wszystkie trzy z powyższych pytań.

Pomyślałem, że wyniki mogą być dla Ciebie interesujące, tak jak ja, więc proszę bardzo… bez względu na to, co jest warte.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *