Budżety marketingowe 101

Tytuł:
Budżety marketingowe 101

Liczba słów:
316

Podsumowanie:
Zawiera informacje na temat tworzenia budżetów marketingowych dla stron internetowych i produktów promocyjnych.

Słowa kluczowe:
produkty promocyjne, iPody promocyjne, Flash promocyjny

Treść artykułu:
Masz tylko ograniczoną kwotę, którą możesz wydać na marketing dany produkt, usługę lub wydarzenie. Sposób, w jaki te pieniądze są dzielone i wydawane, to tzw. Budżet.

Aby określić budżet marketingowy, pierwszym krokiem jest określenie, ile pieniędzy możesz przeznaczyć na reklamę danego produktu, usługi lub wydarzenia. Nie ma magicznego przepisu na wymyślenie takiej kwoty. Firma o ugruntowanej pozycji może być w stanie wydać miliony dolarów na marketing produktu (takiego jak Coca Cola lub iPody), ale nowy biznes może mieć do wydania tylko kilka tysięcy (jeśli nie kilkaset) dolarów.

Każda branża ma inne trendy reklamowe. Niektóre branże są bardziej uzależnione od druku, inne bardziej od telewizji, a jeszcze inne od Internetu. Zdobywając wiedzę na temat branży, w której działa Twoja firma, uzyskasz również lepszy obraz tego, jak najlepiej efektywnie pozycjonować się w tej branży i jakich mediów w tym celu użyć.

Budżet wyjaśnia nie tylko, ile pieniędzy zostanie wydanych, ale także jak zostaną wydane. W rezultacie budżet marketingowy jest zwykle dzielony na wydatki na reklamę dla każdego z różnych mediów, które będą używane w kampanii. Na przykład budżet szkicu symulacyjnego może wyglądać jak poniższy budżet:

Media: Koszt
Druk: 150 USD
Internet: 50 USD
Przedmioty promocyjne: 500 USD
—– ———
Razem: 700 USD

W szczegółach budżet będzie bardziej szczegółowo określał, na które reklamy zostaną wydane pieniądze, kiedy będą wyświetlane i ile będą kosztować .

Należy pamiętać, że budżety są płynne. Czasami możesz doskonale przewidzieć wydatki na reklamę. W innych przypadkach koszty mogą być większe lub mniejsze niż oczekiwano. Zawsze zostawiaj trochę miejsca na poruszanie się w budżecie, aby jeśli nadarzyła się okazja, której nie przewidziałeś, nadal możesz ją wykorzystać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *