Budowanie silnych relacji w strukturze sprzedaży bezpośredniej

Tytuł:
Budowanie silnych relacji podrzędnych w sprzedaży bezpośredniej

Liczba słów:
638

Podsumowanie:
Gratulacje! Masz silną sieć sprzedaży bezpośredniej lub zaczynasz ją budować! To jedna z najlepszych cech bycia konsultantem ds. Sprzedaży bezpośredniej – fakt, że możesz dzielić się swoją pasją do swojego biznesu z innymi, pomagać im zarobić trochę dodatkowych pieniędzy i zarabiać również za pomoc w rozwoju Twojej firmy.

Teraz, gdy jesteś liderem zespołu, musisz zbudować silne relacje z członkami struktury, aby nie tylko pomóc im pozostać silnym w ich biznesie, …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Gratulacje! Masz silną sieć sprzedaży bezpośredniej lub zaczynasz ją budować! To jedna z najlepszych cech bycia konsultantem ds. Sprzedaży bezpośredniej – fakt, że możesz dzielić się swoją pasją do swojego biznesu z innymi, pomagać im zarobić trochę dodatkowych pieniędzy i zarabiać również za pomoc w rozwoju Twojej firmy.

Teraz, gdy jesteś liderem zespołu, musisz zbudować silne relacje z członkami downline, aby nie tylko pomóc im utrzymać silną pozycję w ich biznesie, ale także wzmocnić swój biznes. Silna relacja downline będzie wzajemnie pomocna i wszyscy skorzystają.

Ale możesz się zastanawiać, jak zapewnić, że członkowie downline czują się pod opieką, jednocześnie zachowując równowagę z resztą swojego życia. Oto 5 prostych wskazówek dotyczących utrzymywania doskonałych relacji upline / downline.

1. Zacznij od huku. Kiedy nowy rekrut rejestruje się po raz pierwszy, niezwykle ważne jest, aby często się z nią komunikować. Jedną z rzeczy, które uznałem za bardzo pomocne, jest opracowanie serii e-maili do wysłania do nowych pracowników, którzy omawiają ich przez te pierwsze dni „w pracy”.

Pomoże im poczuć, że są związani z firmą i z Tobą. Każdego dnia, gdy twój nowy rekrut czeka na swój zestaw, powinna cię usłyszeć. Jest to bardzo łatwe w przypadku systemu autoresponderów, ale można to również zrobić, kopiując i wklejając do wiadomości e-mail każdego ranka.

2. 15 minut dziennie. Przeznacz piętnaście minut każdego dnia roboczego na rozmowy telefoniczne w strukturze podrzędnej. Wykorzystaj te minuty, aby zadzwonić do jednego do pięciu członków grupy, aby szybko się zgłosić. Zostaw wiadomość, jeśli otrzymasz wiadomość głosową. Chodzi o to, aby dać im znać, że o nich myślisz i dać im szansę usłyszenia Twojego głosu. To świetny czas, aby zapytać, jak radzą sobie również w życiu pozabiznesowym i wyjść poza swoją firmę zajmującą się sprzedażą bezpośrednią, aby pokazać, że Ci na nich zależy.

3. Witryna sieciowa. Stworzenie prostej strony internetowej dla mojej grupy było zdecydowanie najlepszą rzeczą, jaką zrobiłem, aby utrzymać otwartą i silną komunikację z moją grupą. Mamy cotygodniowe dyskusje tematyczne, konkursy, przesyłamy ważne pliki i po prostu dobrze się bawimy z całą grupą. Dzięki temu wiele relacji między członkami mojej grupy rozwinęło się tylko dlatego, że strona internetowa pozwoliła im „przełamać lody”.

4. Spotkania i / lub połączenia konferencyjne. To kolejny wspaniały sposób na budowanie jedności i silnych relacji w grupie. Wielu z was prawdopodobnie ma downline spoza twojego obszaru, więc organizuj kwartalne telekonferencje ze wszystkimi tylko po to, by dotknąć bazy. Istnieje wiele bezpłatnych usług telekonferencyjnych przez Internet, które bardzo to ułatwiają. A jeśli możesz, od czasu do czasu spotykaj się twarzą w twarz. Niektórzy liderzy grup spotykają się co miesiąc lub co kwartał. Inni raz w roku spotykają się ze wszystkimi.

5. Kartki elektroniczne. Uwielbiam kartki z życzeniami na urodziny, osiągnięcia itp. Przede wszystkim jest to BEZPŁATNE, co jest świetne, ale jest bardzo wygodne i po prostu zabawne. Użyj jednej z tych funkcji kalendarza internetowego, aby śledzić urodziny. Raz w miesiącu przejdź przez nadchodzący miesiąc i skonfiguruj dostawy kartek elektronicznych na urodziny i daty rocznic firmy na następny miesiąc lub dłużej. Możesz ustawić je tak, aby były dostarczane z rocznym wyprzedzeniem! To cudowna rzecz. W Internecie są setki witryn z bezpłatnymi kartkami elektronicznymi.

Klucz? Komunikuj się w każdy możliwy sposób. Przekonasz się, że członkowie Twojego zespołu sprzedaży bezpośredniej pozostaną w Twojej firmie znacznie dłużej, jeśli wzmocnisz silne relacje, pozostając w kontakcie! Miłej zabawy i szczęśliwego budowania zespołu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *