Budowanie lojalności klientów dla Twojej firmy

Tytuł:
Tworzenie lojalności klientów dla Twojej firmy

Liczba słów:
537

Podsumowanie:
Tworzenie lojalności klientów dla Twojej firmy

Strategia i planowanie Za lojalność!

Te cztery czynniki będą miały duży wpływ na twoją zdolność do budowania bazy lojalnych klientów:

1. Produkty bardzo różniące się od produktów konkurencji.

2. Produkty z wyższej półki, w przypadku których cena nie jest głównym czynnikiem zakupu.

3. Produkty o wysokim poziomie usług.

4. Wiele produktów dla tego samego klienta.

1. Marketing dla własnych klientów

Poświęcanie dużo uwagi swoim klientom …

Słowa kluczowe:
lojalność klientów, marketing internetowy, marketing e-mailowy, marketing w witrynie, lojalność e-mailowa programy,

Treść artykułu:
Tworzenie lojalności klientów dla Twojej firmy

Strategia i planowanie lojalności!

Te cztery czynniki będą miały duży wpływ na twoją zdolność do budowania bazy lojalnych klientów:

1. Produkty bardzo różniące się od produktów konkurencji.

2. Produkty z wyższej półki, w przypadku których cena nie jest głównym czynnikiem zakupu.

3. Produkty o wysokim poziomie usług.

4. Wiele produktów dla tego samego klienta.

1. Rynku dla własnych klientów

Poświęcenie dużej ilości uwagi programom marketingowym skierowanym do obecnych klientów jest jednym z aspektów budowania lojalności klientów.

Kiedy kupujesz nowy samochód, wielu dealerów w ciągu kilku minut będzie próbowało sprzedać ci przedłużoną gwarancję, system alarmowy, a może i zabezpieczenie antykorozyjne. Często jest to bardzo łatwa sprzedaż, a jej wykonanie prawie nic nie kosztuje. Czy są dodatkowe produkty lub usługi, które możesz sprzedawać swoim klientom? Trzy lata temu mój dom był pomalowany, a teraz ma zostać nałożony kolejny płaszcz. Dlaczego malarz nie zadzwonił, a przynajmniej nie wysłał kartki? Byłoby to o wiele tańsze niż pozyskanie nowych klientów za pośrednictwem jego reklamy w gazecie, a ponieważ byłem zadowolony z jego pracy, tym razem nie dostanę czterech konkurencyjnych ofert. Zachowaj wszystkie informacje o swoich klientach i nie wahaj się pytać o następną sprzedaż.

2. Wykorzystaj skargi do budowania biznesu!

Gdy klienci nie są zadowoleni z Twojej firmy, zwykle nie będą ci narzekać – zamiast tego prawdopodobnie będą narzekać na wszystkich innych, których znają – i następnym razem zabiorą swoją firmę do konkurencji. Dlatego coraz więcej firm po dokonaniu sprzedaży wykonuje telefony kontrolne lub wysyła kwestionariusze satysfakcji. Odkrywają, że jeśli szybko zareagują i rozwiążą skargę klienta, prawdopodobieństwo, że klient będzie prowadził interesy, jest jeszcze większe niż przeciętny klient, który nie złożył skargi.

3. Dotrzyj do swoich klientów!

Kontakt z obecnymi klientami to dobry sposób na budowanie ich lojalności.

Im częściej klient zobaczy kogoś z Twojej firmy, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz kolejne zamówienie. Wyślij kartki świąteczne, zobacz je na targach, zatrzymaj się, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku. Wysyłaj swoim klientom prosty biuletyn e-mailowy – opowiedz im o wspaniałych wydarzeniach w Twojej firmie i dołącz kilka przydatnych dla nich informacji. Prześlij im kopie wszelkich wycinków z mediów o Twojej firmie. Zaproś ich na bezpłatne seminaria lub ekskluzywne wydarzenia. Im więcej o tobie wiedzą, tym bardziej postrzegają cię jako kogoś, kto chce im pomóc, tym więcej wiedzą o twoich osiągnięciach – tym bardziej będą lojalnym klientem.

Zalecane narzędzie: Lojalny adres e-mail

Rozwiązanie Loyal Email umożliwia firmom dowolnej wielkości bezpośrednią komunikację z klientami za pośrednictwem opartych na pozwoleniach kampanii e-mailowych, co pomaga firmom oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie zwiększając sprzedaż i lojalność klientów .

To rozwiązanie jest przeznaczone dla firm, które chcą wykorzystać efektywność i opłacalność komunikacji e-mail, ale nie chcą kłopotów związanych z zarządzaniem własnym programem. Loyal Email to usługa zarządzana w 100%, która nie wymaga żadnych dodatkowych inwestycji w sprzęt, oprogramowanie ani personel. Zajmują się wszystkim, więc Ty nie musisz. Skorzystaj z własnego, specjalnie zaprojektowanego programu e-mail marketingu i programu lojalnościowego pod adresem http://www.loyalemail.com

Życząc sukcesów biznesowych,

Chris Swemba
Kinetica

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *