Brudny mały sekret dotyczący nieruchomości 800 Systemy przechwytywania połączeń

Tytuł:
Brudny mały sekret Systemy przechwytywania połączeń 800 dotyczące nieruchomości

Liczba słów:
544

Podsumowanie:
Systemy przechwytywania połączeń 800 są doskonałym narzędziem dla agentów. Brudny mały sekret … prawdopodobnie nie zadziała dla ciebie. Większość dostawców usług nie uczy swoich klientów, jak najlepiej wykorzystać ich systemy. Poznaj 2 niezawodne sposoby na wykorzystanie systemu przechwytywania połączeń 800.

Słowa kluczowe:
800 systemy przechwytywania połączeń, infolinia dla ogłoszeń nieruchomości, infolinia 800 reklam, adtrakker

Treść artykułu:
Systemy przechwytywania połączeń 800 są doskonałym narzędziem dla pośredników w obrocie nieruchomościami. Brudny mały sekret… prawdopodobnie nie zadziała. Większość agentów nieruchomości, którzy otrzymują system przechwytywania połączeń 800, nie używa go prawidłowo, a gdy telefon nie dzwoni, obwiniają technologię. Technologia nie jest problemem, ale jej zastosowanie. Większość dostawców usług nie szkoli swoich użytkowników wystarczająco, aby dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać ich systemy. Oto tylko dwa sposoby wykorzystania technologii przechwytywania połączeń Real Estate 800.

lt;Bgt; Generowanie potencjalnych klientów lt;/Bgt;
Użyj numeru 800 do przechwytywania połączeń z nieruchomościami we wszystkich swoich reklamach – wizytówkach – ulotkach – faksach – przesyłkach pocztowych – reklamach. Gdziekolwiek podajesz swoje dane kontaktowe, powinieneś podać swój numer 800. Czemu? Za każdym razem, gdy ktoś dzwoni na Twój numer 800, przechwytujesz trop. Twój system przechwytywania połączeń przechwytuje numer telefonu – nawet jeśli numer jest zablokowany lub dzwoniący nie zostawia wiadomości. W większości przypadków możesz także zapisać
nazwę i adres. Systemy przechwytywania połączeń Real Estate 800 zapewniają unikalne rozszerzenia, do których można załadować wybrane nagranie, a także dokument, który dzwoniący mogą poprosić o przesłanie do nich faksem. Załaduj nagranie i faksem zwrotnym dotyczące każdej ze swoich ofert. Następnie zareklamuj na swoim tabliczce „Zadzwoń za darmo, 24/7, nagrane informacje 800-888-8888 wew. 100. ” Dzięki temu kupujący mogą
dzwonić pod Twój bezpłatny numer 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w celu uzyskania informacji o Twoich aukcjach. Pamiętaj, że za każdym razem, gdy potencjalny klient dzwoni na Twój numer 800 w celu uzyskania informacji, przechwytujesz jego numer telefonu i być może jego imię i nazwisko oraz adres. Możesz również pozycjonować się na rynku jako dostawca informacji. Umieść małą reklamę w lokalnej gazecie lub wyślij kartkę pocztową, która oferuje bezpłatnie (bez kosztów) – 24/7 (wygoda) – zapisane informacje
(brak sprzedawcy, z którym można porozmawiać). Za każdym razem, gdy ktoś dzwoni z prośbą o bezpłatne informacje, masz kontakt.

lt;Bgt; Narzędzie do wystawiania ofert lt;/Bgt;
Zaprezentuj technologię na oczach sprzedawcy. Przed przejściem do prezentacji oferty zapisz informacje o ich domu w jednym z rozszerzeń i załaduj ulotkę z ofertą lub plan piętra ich domu. Podczas prezentacji powiedz Panu i Pani Sprzedawcy, że jesteście w stanie zaoferować im coś, czego większość innych agentów nie może zaoferować swoim sprzedawcom. Poinformuj ich, że będziesz oferować bezpłatne, nagrane przez całą dobę informacje o ich domu. Niech Państwo Sprzedawca zadzwoni do systemu przechwytywania połączeń 800 wraz z numerem wewnętrznym dla ich domu. Będą pod wrażeniem nagranych informacji
i możliwości automatycznego wysłania faksu z jeszcze większą ilością informacji. Daj im pewność, że skontaktujemy się z każdym potencjalnym klientem w odpowiednim czasie, po tym, jak system zarejestruje jego imię i nazwisko, adres i numer telefonu.

To tylko dwa sposoby wykorzystania technologii przechwytywania połączeń 800 w nieruchomościach. To tylko wierzchołek góry lodowej. 800 systemów przechwytywania połączeń jest koniecznością dla agentów nieruchomości, którzy chcą generować więcej potencjalnych klientów i uzyskać więcej ofert. Ale prawdopodobnie to nie zadziała… jeśli nie wiesz, jak go używać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *