Broszura marketingowa Mighty

Tytuł:
Potężna broszura marketingowa

Liczba słów:
405

Podsumowanie:
Czy broszura może zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż? Obstawiasz, starannie planując i mądrze wykonując.

Słowa kluczowe:
broszura, marketing, leady, sprzedaż, spełnianie zapytań, produkty, usługi, kopia, referencje

Treść artykułu:
„Broszura” jest francuski i pochodzi od brochera, co oznacza szycie. Według lt;Igt; The American Heritage Dictionary lt;/Igt; broszura to „mała broszurka lub broszura, często zawierająca materiały promocyjne lub informacje o produkcie”.

Dokładne, tak. A także niekompletne.

Po pierwsze, broszury nie zawsze są małe. Czasami są dość duże. Jeśli chodzi o zawartość broszur, są one bardzo zróżnicowane w zależności od sytuacji. Broszura z pewnością może być czymś więcej niż broszurą lub małą książeczką, we wszystkich kształtach, rozmiarach i różnych zagięciach.

Chociaż broszury można znaleźć praktycznie wszędzie – używane przez firmy i organizacje wszystkich typów i rozmiarów – nie są one odpowiedzią na wszystkie potrzeby komunikacyjne. Nie są też przestarzałe ze względu na Internet.

lt;Bgt; Co może zrobić broszura? lt;/Bgt;

Właściwie to dużo. Najpierw określ swój cel lub cele.

Czy Twoja broszura wygeneruje sprzedaż lub potencjalną sprzedaż? Wypełniać zapytania, wspierać siły sprzedaży lub być eksponowanym w punkcie sprzedaży? Czy wykorzystasz swoją broszurę jako przesyłkę bezpośrednią lub pozostawioną?

Broszura może wykonać jedną lub wszystkie z powyższych czynności przy starannym planowaniu. Oto kilka innych funkcji broszury:

gt; Dostarczaj informacje o produktach i usługach

gt; Wspieraj targi i konwencje

gt; Dostarczaj wiadomości (o produktach, usługach, firmie, branża)

gt; Buduj tożsamość firmy

gt; Edukuj potencjalnych klientów i klientów

Co próbujesz osiągnąć? Kiedy już zdecydujesz, możesz zacząć tworzyć broszurę.

lt;Bgt; Co się dzieje w broszurze? lt;/Bgt;

Poniżej przedstawiono kilka wspólnych tematów z trzech obszarów, które broszury obejmują większość: produkty, usługi oraz możliwości firmy lub organizacji.

/ Wprowadzenie / Produkty / Usługi / Cechy / Korzyści / Jak to działa / Rynki / Aplikacje / Specyfikacje / Referencje / FAQ / Historia firmy / Wezwanie do działania / Lista klientów / Misja lub filozofia biznesowa / Nagrody / Kontakt info

lt;Bgt; Keep It Simple lt;/Bgt;

Chociaż broszura może wiele zdziałać, zachowaj prostotę. Skup się na swoich odbiorcach i celu, a reszta się ułoży. Zastanów się nad formatem, rozmiarem strony i sposobem składania broszury. Zdecyduj się na wygląd, czcionki, kolory, rodzaj papieru i inne cechy projektu.

Jeśli chodzi o kopię, umieść mocny nagłówek na okładce. Uchwyć właściwy ton i upewnij się, że kopia ma logiczny przebieg. Z reguły sekcje powinny być krótkie, zawierające wiele podtytułów.

Zawsze rozsądnie jest zawrzeć wezwanie do działania. Co chcesz, aby ludzie zrobili po przeczytaniu broszury? Na koniec upewnij się, że wiesz, jak Twoja broszura pasuje do Twojego ogólnego programu marketingowego.

(c) 2005 Neil Sagebiel

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *