Branża żeglarska rozpoczyna kampanię marketingową

Tytuł:
Branża żeglarska rozpoczyna kampanię marketingową

Liczba słów:
305

Podsumowanie:
Po raz pierwszy w historii żeglarstwa w USA producenci produktów morskich wydadzą miliony dolarów promujących korzyści płynące z rekreacji i posiadania łodzi.

Słowa kluczowe:
Branża żeglarska uruchamia kampanię marketingową

Treść artykułu:
Po raz pierwszy w historii żeglarstwa w USA producenci produktów morskich wydadzą miliony dolarów promujących korzyści płynące z rekreacji i posiadania łodzi.

Kampania „Grow Boating” prowadzona przez National Marine Manufacturers Association i kampania marketingowa o wartości 12 milionów dolarów obejmuje krajowe zakupy reklam, przesyłkę bezpośrednią i inne inicjatywy, które branża ma nadzieję połączyć z potencjalnymi żeglarzami, których wolny czas jest coraz bardziej ułamkowy.

„Naszym celem jest uczynienie dwóch najlepszych dni w życiu żeglarza w każdą sobotę i niedzielę” – powiedział Thom Dammrich, prezes National Marine Manufacturers Association, podczas prezentacji dla liderów branży na niedawnym Miami International Boat Pokazać.

Yamaha, jedna z największych marek produktów morskich na świecie, zgodziła się przeznaczyć setki tysięcy dolarów na wsparcie kampanii. Yamaha jest optymistą, że wydane pieniądze posłużą do realizacji strategii, które firma wprowadziła wewnętrznie, aby uczynić żeglarstwo bardziej atrakcyjnym dla rodzin.

„Już od wielu lat angażujemy się w promowanie żeglarstwa jako wspaniałej rodzinnej działalności i cieszymy się, że cały przemysł żeglarski dołącza do nas w tym przedsięwzięciu” – powiedział Mark Speaks, prezes Yamaha WaterCraft . „Istnieje wiele dowodów na to, że rodziny, które razem płyną na łodzi, są zdrowsze, szczęśliwsze i odnoszą większe sukcesy. Każdy rodzic, który pływał łódką ze swoją rodziną, wie, jaki to wspaniały sposób na odnowienie więzi łączących rodzinę ”.

Yamaha WaterCraft Group jest jedną z niewielu firm w branży żeglarskiej, która cieszy się dwucyfrowym wzrostem i jest głównym głosem stojącym za kampanią Grow Boating. Aby sprostać potrzebom nowych uczestników stylu życia żeglarskiego, Yamaha oferuje nowe, w pełni funkcjonalne rodzinne jednostki pływające, których cena wynosi około 7 000 USD.

Według badań federalnych analizujących trendy rekreacyjne w Stanach Zjednoczonych, 65 milionów Amerykanów zgłosiło, że co roku pływa łódką, a 28 milionów Amerykanów zgłosiło, że jeździ skuterami wodnymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *