Branding narodowy i marketing miejsc – VI. Dział sprzedaży i nadzór nad wdrożeniem marketingowym

Tytuł:
Branding narodowy i marketing miejsc – VI. Dział sprzedaży i nadzór nad wdrożeniem marketingowym

Liczba słów:
412

Podsumowanie:
W jaki sposób kraj powinien przeliczyć swoje wartości niematerialne i prawne na dolary i centy (lub euro)?

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
VI. Dział sprzedaży i nadzór nad wdrożeniem marketingowym

W jaki sposób kraj powinien przeliczyć swoje wartości niematerialne i prawne na dolary i centy (lub euro)?

Wprowadź swoje siły sprzedaży i pośredników marketingowych.

Nawet biedne kraje powinny przeznaczać fundusze na szkolenie i utrzymywanie wykwalifikowanych sprzedawców oraz płacenie ich pensji, wydatków i dodatków. Handlowcy są ludzką twarzą działań promocyjnych kraju. Dostosowują do indywidualnych odbiorców (potencjalnych klientów) przekaz, jaki kraj chce przekazać o sobie, swoich zaletach i perspektywach.

Jak sugeruje ich tytuł, sprzedawcy personalizują ton sprzedaży i ożywiają proces sprzedaży. Są tak samo niezastąpione podczas objazdowych pokazów masowych i marketingu detalicznego (np. Pakietów turystycznych), jak podczas indywidualnych spotkań z ważnymi decydentami i inwestorami.

Przedstawiciele handlowi w kraju powinni zostać przeszkoleni w zakresie przedstawiania prezentacji, odpowiadania na pytania i zastrzeżenia, zawierania transakcji i radzenia sobie z rozwojem konta. Jego praca powinna być ściśle zintegrowana z innymi działaniami promocyjnymi, takimi jak masowe wysyłki, telemarketing, komunikaty prasowe i oferty bezpośrednie. Personel sprzedaży powinien współpracować z pośrednikami marketingowymi, takimi jak biura podróży, firmy finansowe, fundusze inwestycyjne i nabywcy korporacyjni.

Pośrednicy marketingowi są co najmniej tak samo kluczowi dla sukcesu kraju, jak jego siły sprzedaży. Są zaufanymi linkami do inwestorów, turystów, biznesmenów i innych „klientów”. Stanowią repozytoria wiedzy, a także miejsca komunikacji, zarówno formalnej, jak i nieformalnej. Choć zwykle potępiają go populistyczni i ignoranci, ich rola w usprawnianiu funkcjonowania rynku jest kluczowa. Kraje powinny pielęgnować i rozwijać brokerów i pośredników.

Ekspert ds. Marketingu – najlepiej były sprzedawca z odpowiednim doświadczeniem w tej dziedzinie – powinien stać na czele krajowej rady lub komisji nadzorującej wdrażanie marketingu. W skład Rady ds. Nadzoru nad Wdrażaniem Marketingu powinni wchodzić przedstawiciele różnych urzędów państwowych, konsultanci i agenci ds. Brandingu i reklamy, przedstawiciele handlowi oraz współpracujący z nami pośrednicy marketingowi.

Zadaniem tego organu jest harmonizacja i koordynacja różnych wysiłków kraju w zakresie budowania marki, reklamy, reklamy i promocji. Jest to główna siedziba państwa, która powinna posiadać szerokie uprawnienia nadzorcze i wykonawcze.

Innymi słowy, wdrażanie marketingowe polega na zapewnieniu, że przekaz kraju jest zarówno aktualny (synergiczny), jak i spójny, a tym samym wiarygodny (konsekwentny) i skuteczny. Skąpe zasoby są lepiej alokowane i rozmieszczane, jeśli lewa ręka skonsultuje się z prawą, zanim się ruszy.

Ale jak kraj może ocenić skuteczność swoich prób promowania marki lub zmiany marki, a co za tym idzie, przyciągnięcia klientów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *