Branding leczy kilka marketingowych bólów głowy

Tytuł:
Branding leczy kilka marketingowych bólów głowy

Liczba słów:
846

Podsumowanie:
Czy próbujesz przyciągnąć firmę bez nazwy, bez różnic- tożsamość firmy od konkurencji? Znakowanie firmy, jeśli jest dobrze wykonane, nie tylko pomaga wyróżnić się w dziedzinie podobnych wyborów, ale także pomaga uniknąć kupujących cenowo i zapewnia klientom wyniki, które wzbudzają lojalność. Dlatego.

Ból głowy # 1: Wszyscy konkurenci wydają się tacy sami

Postaw się na sposób myślenia klienta i idź na zakupy do firmy, która zapewnia to, co sprzedajesz. Czy wszystkie opcje wydają się …

Słowa kluczowe:
marketing, branding, nazewnictwo, nazwy firm, nazwy firm, sprzedaż, wizerunek, tożsamość, ceny, konkurencja

Treść artykułu:
Czy starasz się przyciągnąć firmę bez nazwy, bez różnic w stosunku do konkurencji? Znakowanie firmy, jeśli jest dobrze wykonane, nie tylko pomaga wyróżnić się w dziedzinie podobnych wyborów, ale także pomaga uniknąć kupujących cenowo i zapewnia klientom wyniki, które wzbudzają lojalność. Dlatego.

Ból głowy # 1: Wszyscy konkurenci wydają się tacy sami

Postaw się na sposób myślenia klienta i idź na zakupy do firmy, która zapewnia to, co sprzedajesz. Czy wszystkie opcje wydają się prawie takie same? Jeśli tak, stwórz niezapomnianą różnicę dzięki brandingowi. Postaw na coś, co Cię wyróżni.

Bądź szybszy, trwalszy, bardziej tradycyjny, modniejszy, bardziej przyjazny dzieciom, organiczny, bardziej międzynarodowy itp. Kiedy umieścisz tę różnicę na pierwszym planie w nazwie i sloganie swojej firmy, stajesz się najlepszy i prawdopodobnie jedyny wybór dla Twojego rynku docelowego.

Niektóre firmy udostępniają klientom swoje misje, aby przekazać im swoje wartości operacyjne. Inni ucieleśniają swoje wartości i zróżnicowanie w symbolach reklamowych, sloganach, oznakowaniu i projekcie sklepu. Jeszcze inni polegają na mediach, aby przekazać swój charakterystyczny przekaz. Niektórzy przekazują, co reprezentują w swoim biuletynie dla klientów. Opowiadanie się za czymś konkretnym (a nie czymś niejasnym, jak „jakość”) pomaga Twojej firmie powiedzieć „I co z tego?” do całej konkurencji.

Innym sposobem na oznaczenie firmy jest wybranie dla niej osobowości i ucieleśnienie tej osobowości we wszystkim, co robią. Oto kilka opcji:
· szczery i przyjazny
· niecodzienny, przyjemny w towarzystwie lub ekscytujący
· żądny przygód lub artystyczny
· ostrożny i wybredny
· efektowny i wyrafinowany
· Silny, cichy typ
· zuchwały, a nawet lekko irytujący
· matczyny i rozważny

Z osobowości firmy mogą płynąć kampanie reklamowe, rodzaje specjalnych wydarzeń do sponsora, firmowe kolory i kroje pisma, korporacyjne wybór prezentów, nawet talent wybrany do nagrywania firmowych wiadomości głosowych. Z osobowością zapadasz w pamięć bardziej niż nijakie konkurenci.

Ból głowy # 2: Kupujący cenowo i odbijający opony marnują Twój czas

Gdy uwzględniasz wycenę jako część swojej marki, zmniejszasz liczbę “ kopaczy opon ”, których potrzebujesz radzić sobie z. Dzieje się tak niezależnie od tego, czy Twoje ceny są wysokie, niskie czy średnie. Wciągasz także wielu kupujących, którzy w przeciwnym razie mogliby przyjąć błędne założenia. Niektórzy odchodzą bez pytania o ceny, bo uważają, że nie stać ich na Ciebie. Niektórzy domyślają się, że Twoje ceny są niskie i dochodzą do wniosku, że nie możesz być dobry w tym, co robisz. W tym drugim przypadku głoszenie wysokich cen zwiększa biznes, ponieważ klienci, którzy chcą zapłacić za najlepsze, wiedzą, że należysz do elitarnych firm, którym chcą patronować.

Przede wszystkim upewnij się, że cena pasuje do innych elementów obrazu. Jeśli ładujesz w niskim zakresie, Twoje artykuły papiernicze, logo i samochody dostawcze nie powinny wyglądać elegancko i drogo. Jeśli pobierasz opłaty w dużym zakresie, powinieneś rozdawać firmowe upominki i artykuły promocyjne wyższej jakości.

Innym dobrym rozwiązaniem dla firm, których cenią kupujący i klienci pozornie pozbawieni lojalności wobec marki, jest większe poleganie na korzyściach, które odróżniają je od konkurencji. Klasyczna definicja korzyści biznesowych przypomina nam, że ludzie tak naprawdę nie kupują wierteł 3/4 cala, tylko kupują otwory 3/4 cala. Nie kupują przedmiotu ani usługi, ale wynik wytworzony przez przedmiot lub usługę.

Jeśli jesteś planistą finansowym, naprawdę nie udzielasz porad finansowych, ale masz spokój ducha i możliwość dobrego życia w przyszłości lub dbania o swoją rodzinę. Jeśli jesteś wypożyczalnią samochodów, naprawdę nie dostarczasz wynajętego samochodu, ale możesz swobodnie jeździć, gdy czyjś samochód jest naprawiany lub znajduje się daleko od domu. Umieszczenie tych korzyści w nazwie i sloganie firmy jest sprytne.

Ból głowy # 3: obsługa klienta nie budzi lojalności

Branding może dać Twojej organizacji wizerunek, który będzie pasował, a tym samym pomoże Twoim pracownikom osiągać lepsze wyniki niż z nijaką tożsamością. To zadziałało tak dobrze w przypadku Domino’s Pizza wh

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *