Branding budujący Twój biznes

Tytuł:
Branding budujący firmę

Liczba słów:
763

Podsumowanie:
Branding to praktyka biznesowa, którą każda firma duża i mała powinna uwzględnić w swoich działaniach marketingowych . Poznaj kilka prostych technik zwiększania obecności marki.

Słowa kluczowe:
biznes, branding, marka, reklama, lokalna, krajowa

Treść artykułu:
Co to jest branding? Branding w skrócie to praktyka używania nazwy firmy i logo w komunikacji marketingowej, która pozwala konsumentowi lepiej rozpoznać Cię po tym, jakie produkty oferujesz na rynku.

Branding nie tylko tworzy rozpoznawalność, ale buduje zaufanie i lojalność na rynku konsumenckim, umożliwiając skuteczniejszą penetrację przyszłych rynków dzięki nowym ofertom produktów. Skuteczne kampanie brandingowe mogą oczekiwać trwalszych relacji z klientami i sprzedaży przez dłuższy czas niż firmy, które nie wdrażają strategii brandingu.

Wszystkie największe i odnoszące największe sukcesy firmy na świecie wykorzystały branding w swojej komunikacji marketingowej, budując kapitał marki na miliardy dolarów. Tide, Coca-Cola, Pepsi, Nestle, Ford, Boeing, Kellogs i wielu innych z powodzeniem zbudowały swoją markę do tego stopnia, że konsumenci znają ich na pamięć i ufają ich produktom na tyle, że kupują je bez debaty na temat bezpieczeństwa lub jakości produkt.

Branding to długofalowa strategia dla każdej firmy, ale od samego początku należy ją zaplanować i wdrożyć w komunikacji marketingowej. Jeśli prowadzisz małą firmę z cegły i zaprawy w małym miasteczku lub mieście, nadal powinieneś stosować strategie budowania marki tak samo, jak gdybyś był krajową franczyzą lub korporacją. Nie ma wymówki, aby nie stosować strategii budowania marki dla swojej firmy, w tym małych witryn e-commerce. Jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz mieć markę.

Rozpoczęcie strategii budowania marki nie pociąga za sobą gigantycznego budżetu ani kampanii reklamowej, jeśli masz niskie fundusze firmy. Możesz zacząć od drobnych rzeczy na różne sposoby, niektóre z nich mogą już być używane.

1.) Poczta głosowa – Każda firma ma pocztę głosową, gdy nie ma nikogo, kto mógłby odebrać. Upewnij się, że dwukrotnie używasz nazwy firmy w poczcie głosowej. Raz we wstępie i po drugie na końcu.

Przykładem może być „Witaj, dotarłeś do punktu 1.) Firma Z. Przepraszamy, ale w tej chwili nie możemy odebrać Twojego telefonu, zostaw nam swoje nazwisko i numer, a my otrzymamy Wróć do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękuję za telefon 2.) Firma Z. Miłego dnia. ”

Wzmacnia to rozpoznawalność nazwy Twojej firmy, pomagając nakłonić konsumentów i klientów do zapamiętania Twojej nazwy z innych nazw i właśnie to chcesz robić we WSZYSTKICH komunikatach.

2.) Komunikacja pocztowa – Ta sekcja dotyczy również poczty elektronicznej. Użyj nazwy i logo swojej firmy u góry wszystkich nagłówków liter, w tym e-maili. Wzmocnij również nazwę firmy w obszarze podpisu po wiadomościach. Przykład:

Z poważaniem,
Bob Smith

Company Z, Inc.
www.companyz.com

Stałe wzmacnianie marki ma kluczowe znaczenie dla życia Twojej firmy i ponownie widzisz użycie nazwy firmy użytej dwukrotnie. Raz w nagłówku i raz po podpisaniu. Początek i koniec.

3.) Numery telefonów – Lokalne lub krajowe, niestandardowy numer może pomóc zdziałać cuda, jeśli chodzi o centra obsługi sprzedaży lub punkty sprzedaży detalicznej. Chociaż znalezienie niestandardowego bezpłatnego numeru telefonu może okazać się dość kosztowne, nadal możesz korzystać z lokalnych numerów toaletowych dla swojej lokalizacji, nawet jeśli prowadzisz krajową firmę. Nie zawsze będziesz mieć krótką nazwę firmy, ale używając słów branżowych połączonych ze skrótami dla swojej firmy, możesz tak samo wzmocnić wizerunek marki. Bądź kreatywny, a być może znajdziesz proste i przyjemne sposoby na umieszczenie nazwy firmy lub niszy w łatwo rozpoznawalnym numerze telefonu.

4.) Reklama – We wszystkich reklamach skup się na umieszczeniu nazwy i logo firmy. W reklamach audio Twoje imię i nazwisko jest używane dwukrotnie. Raz na początku i raz na końcu minimalnie. Reklamy graficzne i telewizyjne zawsze zapewniają, że nazwa lub logo firmy są zawsze obecne i widoczne. Reklamy graficzne będą również zawierać banery reklamowe online. W reklamach kontekstowych zawsze jest używana strona główna Twojej firmy w widocznej sekcji adresu URL, aby uprościć przeglądanie nazwy firmy. Rozszerzenie adresu URL nie powinno być obecne, ponieważ będzie odwracać uwagę od nazwy strony głównej.

Istnieje wiele innych sposobów dodawania strategii budowania marki do

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *