Brak dolara, brak klienta

Tytuł:
Brak dolara, brak klienta?

Liczba słów:
357

Podsumowanie:
Gratulacje, jesteś teraz właścicielem firmy! Masz wszystko, czego potrzebujesz, aż do biznesplanu, ale brakuje jednej rzeczy. Klienci.

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, networking, sprzedaż, mała firma, sukces

Treść artykułu:
Gratulacje, jesteś teraz właścicielem firmy! Masz wszystko, czego potrzebujesz, aż do biznesplanu, ale brakuje jednej rzeczy. Klienci. Siedząc w nocy w ciemności swojego salonu, zastanawiasz się, jak możesz sobie pozwolić na reklamowanie się i gdzie.

Następnego ranka przeciągasz Yellow Pages w poszukiwaniu firmy specjalizującej się w marketingu lub reklamie, dzwonisz i ku swojemu przerażeniu osoba, z którą rozmawiasz, informuje Cię o cenach za ich usługi. Mówią ci, że będzie to kosztować od kilkuset dolarów do nawet 15% całego biznesu. Zostało Ci trochę pieniędzy z pożyczki, którą otrzymałeś na rozpoczęcie działalności, więc zgadzasz się i umawiasz się na spotkanie później w tygodniu.

Co jest nie tak w tym scenariuszu? Nic, jeśli masz dużo pieniędzy do wydania. Problem polega na tym, że większość właścicieli małych firm ma ograniczone budżety do pracy, a drogie kampanie reklamowe są po prostu wykluczone. Więc jaka jest alternatywa?

Tworzenie sieci między firmami daje właścicielowi małej firmy możliwość dotarcia do setek, jeśli nie tysięcy potencjalnych klientów za niewielką opłatą. W rzeczywistości właściciel małej firmy, któremu łatwo jest rozmawiać z innymi, może w dużym stopniu skorzystać na zwykłym spotkaniu z innymi biznesmenami i rozmowie o ich firmie.

Czy to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe? To prawda. Zjawisko to, zwane Business Networking, zrodziło setki organizacji sieciowych na całym świecie. Każdego dnia coraz więcej właścicieli firm znajduje klientów i potencjalnych klientów na spotkaniach networkingowych lub spotkaniach Izby Handlowej i wydaje na to bardzo mało potrzebnych pieniędzy.

Nawiązywanie kontaktów biznesowych jest łatwiejsze niż zimne dzwonienie, tańsze niż reklamy i najszybsza dostępna metoda budowania biznesu. Jeśli rozważasz wydawanie pieniędzy na reklamę, zamiast tego rozważ tworzenie sieci kontaktów lub w połączeniu z kampanią reklamową. Dzięki temu będziesz mógł budować kluczowe relacje z potencjalnymi klientami, przekształcając ich w klientów, którzy będą kierować do Ciebie swoich znajomych i współpracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *