Bonusy Korzyści – Krótkie odświeżenie

Tytuł:
Bonusy i korzyści – krótkie przypomnienie

Liczba słów:
745

Podsumowanie:
Jaka jest różnica między „premią” a „korzyścią”?

To proste.

Korzyść to coś, co jest częścią sprzedawanego produktu (lub usługi); a premia to DODATKOWY komponent „więcej niż moja praca”, który właściwie nie ma nic wspólnego z produktem, który sprzedajesz.

Prawdą jest, że premie mogą przynosić korzyści; POWINNY mieć korzyści i powinieneś o nich mówić ludziom, w przeciwnym razie nie jest to premia i całkowicie bezwartościowa, b …

Słowa kluczowe:
premia, premie, korzyść, świadczenia, marketing bonusowy, marketing korzyści, silvia hartmann

Treść artykułu:
Jaka jest różnica między „premią” a „korzyścią”?

To proste.

Korzyść to coś, co jest częścią sprzedawanego produktu (lub usługi); a premia to DODATKOWY komponent „więcej niż moja praca”, który właściwie nie ma nic wspólnego z produktem, który sprzedajesz.

Prawdą jest, że premie mogą przynosić korzyści; POWINNY mieć korzyści i powinieneś o nich mówić ludziom, w przeciwnym razie nie jest to premia i całkowicie bezwartościowa, w zasadzie – LOL!

Znajomość zalet dowolnego produktu (produktu podstawowego LUB produktu bonusowego!) Jest niezbędna, aby wyjaśnić ludziom DLACZEGO NA ZIEMI powinni kupić tę rzecz.

Zasadniczo masz trzy rodzaje korzyści:

1. Natychmiastowe korzyści – co się stanie JAK WKRÓTCE, gdy to kupią?

To NAPRAWDĘ, NAPRAWDĘ, NAPRAWDĘ ważne. Ludzie tracą z oczu „szerszy obraz”, im bardziej są zestresowani; to jest bezpośrednia przyczyna i skutek.

Im bardziej zestresowany, tym bardziej TERAZ !!! ich myślenie staje się, a wszystko poza „manyana” jest tylko mgłą, która nigdy się nie wydarzy.

To dobry czas na pracę z korzyściami SENSORYCZNYMI i DOTYKOWYMI – cudowny zapach „nowego samochodu”, ekscytacja rozpakowywaniem pudełka; duma z pokazania go przyjacielowi po powrocie do domu; poczucie ulgi, ponieważ teraz problem się skończy.

„Natychmiastowe pobieranie” z Internetu jest do tego idealne, ale WYRAŻENIE NATYCHMIASTOWYCH KORZYŚCI wykraczających poza „możesz zacząć czytać” w przypadku produktów e-infomercyjnych jest NIEZBĘDNE.

*** Uwaga: mocne uderzenia ZWIĘKSZA stres! Im mocniej rzucasz, tym bardziej musisz skoncentrować się na NATYCHMIASTOWYCH korzyściach, aby dokonać sprzedaży.

2. Korzyści z użytkowania – jakie korzyści odniesiesz PODCZAS używania produktu?

Chodzi o łatwość użycia, dobre odczucia, które pojawiają się, ponieważ używasz tego produktu (a nie żadnego innego!), Co możesz z nim zrobić, jakie problemy w życiu codziennym rozwiązuje ten produkt.

*** Uwaga: pamiętaj, że mówienie ludziom, co się NIE dzieje, ponieważ używasz tego produktu (bez stresu, bez kłopotów, bez marnowania czasu, bez BÓLU!) Jest również dla nich dużą KORZYŚCIĄ .

Ustanie bólu jest MASYWNYM motywatorem!

3. Korzyści długoterminowe – co stanie się PO użyciu produktu?

To jest ten, który reklamodawcy często uważają za najtrudniejszy lub zdezorientowany – nie chodzi o to, jak produkt smakuje, pachnie lub wygląda, ani jak przyjemnie się je w ogóle.

To o tym, jak odnalazłeś MIŁOŚĆ*** PO**** korzyści z jedzenia, które spowodowały, że stałeś się bardziej atrakcyjny, spowodował zmianę.

Jeśli więc sprzedajesz pomarańczę, ta „długoterminowa korzyść” przedstawia szczęśliwą parę podczas miesiąca miodowego o zachodzie słońca.

Te „długoterminowe korzyści” są zwykle bardzo standardowe – szczęśliwa para na plaży, naga kobieta o zachęcającym wyglądzie, wolność na brzegu, twoje imię w światłach, tego typu rzeczy.

*** Uwaga: Tylko dlatego, że sprzedajesz śrubokręty, NIE oznacza, że Twój produkt nie zapewnia tak długofalowych korzyści. Jakoś WSZYSTKO. Dlaczego ktoś kupuje śrubokręt? Naprawić coś … uczynić coś doskonalszym … iść w kierunku doskonalszego życia z doskonałą wolnością, doskonałą miłością, doskonałym szczęściem …

Kiedy zatrudniasz drogiego eksperta od marketingu, pierwszą rzeczą wystarczy, że odeśle Cię z powrotem do TWOJEGO WŁASNEGO PRODUKTU i ZROBI LISTĘ KORZYŚCI Z tego produktu.
Korzyści z DOWOLNEGO produktu lub usługi są tym, co SPRZEDAJE produkt.

DOKŁADNIE WIEDZIEĆ, jakie są te korzyści, jest kluczem do tego, aby móc napisać tekst reklamowy, powiedzieć o tym ludziom, odpowiedzieć na ich pytania i wątpliwości.

Naprawdę nie możesz spędzić wystarczająco dużo czasu, aby dowiedzieć się wszystkiego o własnych korzyściach (w rzeczywistości działa to również w przypadku reklam agencji randkowych … wiesz … chcesz znaleźć idealną miłość i szczęście i wolność, nie tak …!) i wiedząc, czym one są, ODKRYWAJĄC coraz więcej zalet produktów / usług.

Kiedy masz już te “ korzyści ” i możesz wydobyć b

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *