Błędy marketingowe w biznesie 3 największe błędy marketingowe, które popełnia każdy menedżer biznesu

Tytuł:
Błędy marketingowe w biznesie: 3 największe błędy marketingowe, które popełnia każdy menedżer biznesu

Liczba słów:
683

Podsumowanie:
Twój pomysł na marketing może kosztować Twój biznes duże pieniądze. Dowiedz się, jakie trzy największe błędy marketingowe popełnia każdy menedżer firmy. Unikając tych pułapek, sprawisz, że Twoje działania marketingowe będą bardziej znaczące i skuteczne.

Słowa kluczowe:
błędy marketingowe, marketing, kierownik firmy, budżet marketingowy, pomoc lub przeszkoda, biznes, 7 błędów marketingowych, Terri langhans

Treść artykułu:
Kto nie pozwolił, aby literówka się nie prześlizgnęła, nie przeliterował nazwiska dyrektora generalnego lub nie wydrukował gdzieś niewłaściwego numeru telefonu? Te błędy marketingowe nie gwarantują artykułu. W rzeczywistości wystarczy jedno słowo porady, jak to naprawić: korekta!

Oto kilka ważniejszych błędów marketingowych, które popełnia prawie każdy menedżer biznesowy, wraz z zalecaną poprawką, która pomoże Ci przyciągnąć więcej firm i uzyskać lepsze wyniki z marketingu, niezależnie od tego, jak duże czy małe Twój budżet marketingowy wynosi.

lt;bgt; Błąd nr 1: Uważamy, że marketing to coś, co „robimy”. lt;/bgt;

„Musimy zająć się marketingiem”. To pierwsza rzecz, o której myślisz, gdy musisz ożywić biznes. Problem polega na tym, że kiedy myślisz o marketingu jako o czymś, co „robisz”, zazwyczaj myślisz o reklamie, reklamie bezpośredniej, ulotkach, e-mailach, reklamach i promocji. Marketing to znacznie więcej niż zwykła promocja i rzadko jest to szybkie rozwiązanie.

Prawdziwym rozwiązaniem jest rozszerzenie definicji marketingu. Zamiast myśleć o tym jako o czymś, co „robisz”, pomyśl o marketingu jako o wszystkim, co pomaga lub utrudnia sprzedaż lub użytkowanie twojego produktu lub usługi. Obejmuje to: Twoją lokalizację, nastawienie osoby odbierającej telefon, Twoje imię i nazwisko, ceny, zasady, oferty, osobowość i inne.

Zanim napiszesz słowo promocyjne, powtórz jeszcze raz „pomóż lub utrudnij”. Zrób listę tego, co pomaga Ci przyciągać firmy i co przeszkadza. Dowiedz się, jakie przeszkody możesz szybko naprawić lub usunąć? Co „pomaga” możesz ulepszyć lub wyróżnić? Dopóki praca domowa polegająca na pomaganiu lub przeszkadzaniu nie zostanie wykonana, praca nad awansem jest przedwczesna.

lt;bgt; Błąd nr 2: Wdychamy zbyt dużo własnych spalin. lt;/bgt;

Tak bardzo wierzymy w nasze biznesy, że nie możemy się doczekać, aby się tym pochwalić . Podziwiamy nasze atrybuty i wdychamy naszą doskonałość. Następnie wprowadzamy to wszystko do naszej komunikacji marketingowej. Problem polega na tym, że kiedy to robisz, Twój marketing skupia się na tobie. A ludzie się tobą nie przejmują. Dbają o siebie.

Jeśli Twój marketing ma w ogóle uzyskać jakąkolwiek odpowiedź, pierwszą rzeczą, jaką musi zrobić, jest połączenie się z czymś, na czym zależy potencjalnym klientom. Połącz się, zanim przekonasz się. Wypróbuj to czterostopniowe ćwiczenie:

1. Opisz swoje produkty i usługi. Usuń spaliny.
2. Zidentyfikuj jeden lub dwa atrybuty lub czynniki przyciągające.
3. Jaka jest korzyść, potrzeba lub chęć zaspokojenia tych atrybutów?
4. Dlaczego ta korzyść jest ważna osobiście dla docelowych odbiorców?

Na przykład płyn do mycia naczyń Joy (descprition) ma prawdziwą cytrynę (atrybut), który usuwa tłuszcz i pozostawia naczynia bardziej błyszczące (korzyść). Cóż za miła refleksja o tobie! (Łączy się z tym, na czym zależy matce.) Połącz się z tym, czego chcą ludzie. Nie to, co robisz.

lt;bgt; Błąd nr 3: Wszyscy wyglądamy podobnie. lt;/bgt;

Bank to bank to bank. Pośrednicy w obrocie nieruchomościami, prawnicy i konsultanci to dziesiątki groszy. I tak dalej. Ale oto dobra wiadomość: im bardziej dwie firmy wyglądają podobnie, tym ważniejsza staje się każda różnica i tym większy wpływ nawet najmniejsza różnica będzie miała na wyróżnienie. Czemu?

Weź pod uwagę identyczne bliźnięta. Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz, gdy spotykasz parę? Próbujesz znaleźć coś, co by je rozróżniło. To samo dotyczy Twojej firmy. Twoi potencjalni klienci szukają różnicy (prawie wszystkiego), dzięki której mogą wyróżnić Cię na tle konkurencji.

Aby znaleźć punkty szczególne, zacznij od punktów kontaktowych lub „punktów styku” w firmie. Zrobić listę. Wizytówka, strona tytułowa faksu, faktura, powitanie telefoniczne, drzwi wejściowe, strona główna itp. Następnie spójrz, czym zajmuje się konkurencja i zastanów się, jak możesz to zrobić inaczej. Tylko odrobina zrobi dużą różnicę, ponieważ Twoi potencjalni klienci ich szukają.

Na razie skorzystaj z narzędzi „Pomoc lub przeszkoda”, połącz się, zanim przekonasz się i znajdź różnice, aby Twój marketing był bardziej znaczący i skuteczny. Uważaj także na nierealistyczne oczekiwania, błędne badania, zabójcze punkty i brak kontynuacji – cztery inne częste błędy marketingowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *